Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Emir
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki itkettää. :rolleyes:
Väsyttää edelleen, eikä etova olo ota hävitäkseen.
Aaltoilevia vatsakipuja nyt kolmatta päivää, mikä tietysti vähän huolestuttaa mutta yritän olla stressaamatta.

Oireina vetinen valkovuoto, palelu, mahan turvotus ja heikotus, jos ei ole syönyt. Aika kiukkuinen olen myös. Tai siis kilahdan lapsille ja miehelle liian helposti ja varoittamatta. Tosin kilahtelu onnistuu ilman raskauttakin. :D

4+2

Pari lähes täysin oreetonta päivää, ja nyt iski sitten täydellä raivolla pahoinvointi päälle! On tää ihan mahdotonta, kun oireettomana päivänä huolestuttaa se oireettomuus. Piti ihan testikin tehdä lauantaina kun oli niin vähäistä oiretta :joyful:. Nyt ei kyllä huolestuta, kun oksennusta pidättelee töissä. Kaikki menee ihan hyvin niin kauan kun tekemistä riittää, mutta heti kun hengähtää alkaa oksettaa...

Muokattu viimeksi:
Täällä se oireiden vähyys tais olla merkki ettei kaikki oo kunnossa :/ eilen aamulla alkoi verinen vuoto ja jatkuu edelleen.. vähän hyytymiäkin seassa. Meen vielä tänään päivystykseen jos ultraisivat niin sais tietää missä mennään :/ :( kipuja ei oo..

Rv 6+3

Voi ei mama! :'( nämä uutiset on aina niin pysäyttäviä ja surullisia! Voimia ja jaksamista! <3<3

Täällä se oireiden vähyys tais olla merkki ettei kaikki oo kunnossa :/ eilen aamulla alkoi verinen vuoto ja jatkuu edelleen.. vähän hyytymiäkin seassa. Meen vielä tänään päivystykseen jos ultraisivat niin sais tietää missä mennään :/ :( kipuja ei oo..

Rv 6+3

Voimia! <3. Toivottavasti pääset ultraan, jotta asiat selkeytyisi. En löydä sanoja... :(

Viime viikolla alkoi menkkakivut, luulin ensin että menkat alkaa. Aika pian alkoi myös tuntumaan repäisykipuja, joista sitte hoksasin että raskaanahan tässä ollaanki! Tissejä vähä juilii.

Esikoisesta alkuraskaus meni hyvin vähillä oireilla, toivottavasti tälläkin kertaa :)

Rinnat on hullun kipeät, varsinkin iltaisin tuntuu kun ne repeäisi irti! Kuvottaa ja autossa tulee todella herkästi paha olo. Turvottaa ja nälkä on vähän väliä, mutta annoskoot on tippuneet alle puoleen entisestä. Hajuaisti on todella herkkä ja iltaisin palelee todella pahasti, mutta itselle hassuin oire on tämä järjetön väsymys! 6h yöunet on muuttuneet 8-10h uniksi + 2h päiväuniksi.... Alun repäisykivut ja kohdun hassut "muljahdukset" on onneksi väistyneet melkein kokonaan.

7+0

Voimia mama-90! Täällä varpaat ja peukut pystyssä, että kaikki olisi vuodosta huolimatta kunnossa.

Vähä huolettaa nää vähäiset oireet ja nyt rv 5+2.. vatsasäryt/jomot loistaa edellee poissaoloaa, enää on vaa turvotus ja huimaus+väsy kuvioissa.. välillä miettii onko sitä raskaana enää ollenkaa ku plussan jälkee oli lähes viikon kunnon oireet
.. :(

Tähän mennessä oireina ollut finnien ilmaantuminen, vatsa kuralla, väsymys, selkäkivut, turvotus, vihlaisut ja repäisykivut. Repäisykipujen takia nukkunut viime aikoina sikiöasennossa kun suoristautuessa repäisykivut ajoittain melkoiset mikä vähän huolettaa kun synnärillä aiemmin todettu olevan suurentunut kohdunrepeämisriski erittäin ohuen kohdun takia, varovaisen optimistisesti silti päivä kerrallaan mennään

Nyt RV.5+4 <3

Siis tuo turvotus on mullakin tupsahtanut nyt ihan järkyttävänä :nailbiting: Tässä kun on vielä ärtyneen suolen oireyhtymä ni turvotus on vähintäänkin kaksinkertainen! Eilen illalla pällistelin peilin edessä ja nauroin katketakseni.. Ois voinut kuvitella et viikot ois reilusti pidemmällä :excited001

Mulla jomottaa alavatsaa ja alaselkää, ihan kamalat pahoinvoinnit päällä, kaikki ruoka etoo ja kokoajan inhottava olo. Tosi väsyny oon kans, meinaan nukahtaa pystyyn. Oon nyt jo ollu saikulla vuorotyön takia ku ei vaan jaksa :(

Palelee palelee palelee. Koko ajan ja varsinkin iltaisin. Huono olokin kevyesti on, mutta ei lainkaan niin paljon kuin edellisissä raskauksissa. Pääasiassa on vaan KYLMÄ. Kai se sitten on raskausoire sekin.

Varhaisultra mulla on huomenna ja jännittää ihan pirusti. Yritän ajatella, että ihan kaikella on jokin merkitys ja että kävi miten kävi, elämä jatkuu. Mutta jännittää silti.

6+0

Kiitos kaikkille tsempeistä [emoji7] täällä viel odotellaa.. eilen tosiaa 5h oottelin päivystyksessä ja lopulta totesivat että päiväpolin asia että parin päivän sisällä soitetaan mulle aika päiväpolille ultraan.. Nooh. Ei ainakaan vielä oo soitettu [emoji21] vieläki vuotaa mut niukemmin eikä oo kipuja.. turhauttavaa tällanen odottelu ja epätietoisuus :/

Voi mama-90, ymmärrän hyvin huolesi ja turhautumisen. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Onneksi sua ei koske mihinkään. Varmasti soittavat polilta nopeasti jos sellainen on luvattu. Jos eivät soita niin soita itse ja vähän tiedustele mikä tilanne...

Täältä myös paljon voimia mama-90! Toivottavasti toi epäselvä tilanne ratkeaisi nopeasti, ja parempaan suuntaan tietysti :Heartred

Takaisin