Oireet

Mulla on tällä hetkellä aika vähäiset oireet mutta oon silti aika luottavaisin mielin kun maanantaina tein kuitenki testin melko tasavahvoilla viivoilla [emoji5] ehkä tää on vaa tyyntä myrskyn edellä ja tässä raskaudessa tuleekin sit melkoiset pahoinvoinnit [emoji28] ei pitäis manata :D
 
Mulla on nyt eka raskaus josta tulee ulos asti oksennus... ennen ollu vaan tähän verrattuna lievää iltapahoinvointia. Viime yönä on siis ekat pöntön halailut ollu. (olen lievästi oksennuskammoinen)

Ens viikolla on toiselle omalle lääkärille soittoaika lääkityksestä. Eihän sitä tie vaikka tääkin olis lääkityksen vähentämisestä peräsin olevaa.. niin monta asiaa samaan aikaan vaikuttamassa.
 
Mulla on alavatsan paineentunne ja repäisykivut hävinneet parin viime päivän aikana, tissit on hieman arat, pahoinvointia ei juurikaan vielä oo ees ollu. Heti kun vähäisetkin oireet lievenee niin alkaa miettimään että jäikö se nyt taas tähän :sad001 Pettymys on kyllä iso jos ar-ultrassa tulee jälleen huonoja uutisia.

5+4
 
Nyt se pahoinvointi ja etominen saapui tännekin hieman enemmälti kuin mitä aiemmin. Nyt 5+6 ja aamulla oksetti koirien kanssa lenkillä ollessa ja nyt juuri lounaan syötyäni tuli niin etova olo, että pakko heittäytyä hetkeksi pötkölleen. Tätä on kyllä odotettu, joten tervetuloa vaan pahoinvointi! Tuntuupa ainakin konkreettisemmin tämä alkuraskaus! :D
 
Ahdistaa... Täälläkin se vähäinenkin ällötys hävinnyt... Ei oo paha olo yhtään, vaikka olisi kuinka kauan syömättä :sad001 Nyt pelottaa mitä ultrassa näkyy ensi viikolla :sad001 Pelottavat ajatukset väkisin mielessä...

Rv:6+0
 
Höyhen, oireiden vaihtelevuus ja oireettomuuskin on ihan tavallista. :) Ei siis välttämättä tarkoita mitään!

Mäkin just eilen kummastelin kun aamukahvi meni ongelmitta alas ja olo oli ihan normaali - tänä aamuna oli sit pahaa oloa senkin edestä. :rolleyes: :)
 
Täällä 4+4 vatsakivut antaneet vähän myöden, kiitos ummetuslääkkeen! Toivottavasti johtui vain siitä. Tänään ekaa kertaa aamulla ja äsken kahvin jälkeen vähän äklötti. Nipisteleekö muilla rintoja? Itsellä ei arat mutta välillä tuntuu kuin joku pökkäisi sukkapuikolla
 
Nyt 6+4 ja aaltoileva huono olo sekä heitätys saapunut kuvioihin.. Turvotus ja tissikivut kiusaa iltaisin..
 
Täällä pahoinvointia kestänyt nyt viikon verran. Välillä on pikkasen parempia päiviä mutta kyllä se pahoinvointi on ihan koko ajan läsnä. Ja ei oo mitään aamupahoinvointia, ihan kestää koko päivän. Sympatiat multa kyllä kaikille, jotka joutuvat oksentamaankin koska mä oon ihan poikki jo tästä pelkästä krapulaisesta olotilasta :yuck:
Kun mä syön, niin pahoinvointi pysyy poissa mutta siis ihan kirjaimellisesti kun lopetan syömisen pahoinvointi tulee takaisin :hilarious: Oonkin nyt vähän väliä yrittäny syödä jotain suolakeksejä tms. mutta ei pidemmän päälle ehkä kauheen terveellistä. Kertokaa mulle mitä te napostelette, jos kokemusta? :)

Huvittavaa tässä oireilussa on se, että vaikka oireet on tosi selkeitä niin mulla ei silti ole yhtään sellainen olo, että kaikki johtuisi raskaudesta. Musta tuntuu, että oon vaan kipeä :grin No ehkä se huominn varhaisultra saa raskauden tuntumaan vähän todellisemmalta.

Ja anteeks pallokala, kun nauroin sun surulle suklaakakusta ja pahoinvoinnista mutta voisin itsekin kuvitella romahtavani tollaiseen jos ei pystyisi suklaata syömään :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Ei kellään muulla oo närästystä? Mulla iha kamala närästys tän pahoinvoinnin ja turvotuksen kanssa, maha on myös ihan sekasin :wacky:
 
Aamunen, mulla on ollut nyt viikon verran vaihtelevasti närästystä, välillä tosi pahaakin, hapot nousee suuhun...
 
Mulla tämmönen erikoinen oire, että kaikki hajut ja tuoksut tuntuu tosi voimakkaille!
 
Jäiset mustikat kuulostaa hyvältä :hungry:. Muutakin vois varmaan pakastaa. Ihan pilkottuja hedelmiäkin. Onko kukaan kokeillut? Toimiiko?
 
Itsellä tämä rintojen arkuuden ja pahoinvoinnin puuttuminen huolettaa. Viime raskaudessa joka päättyi km olin myös oireeton:sad001 tiedän että aikaisessa mennään (4+5) mutta haluaisin edes että tissit olisi kipeät! [emoji55]
 
Qwertiy ihan samoja ajatuksia täälläkin..nyt on parina päivänä EHKÄ väsyttänyt päivällä hieman ja vatsalla on silloin tällöin menkkakipuja, mutta muuten ei mitään..

4+3
 
Takaisin
Top