Mulla ekassa raskaudessa oli ekat kaksi viikkoa oireita, sitten oli taukoa viikko kaksi ja sitten niitä taas alkoi. Eli oma kokemus on että paljon aaltoilee oireet ja tuntemukset. Välillä ei ole mitään ja sitten taas on jotain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvä kuulla, että muillakin on tätä oireiden aaltoilua! Herättää uskoa siihen, että silti voi mennä hyvin :) Mullekin iski flunssa ja sen vuoksi kyllä nyt huimaa, jos yrittää olla pystyssä. Yöllä oli vähän lämpöäkin.
Sellainen tuli vielä mieleen, että mulla on pari viikkoa ollut elohiiri silmässä! Melkeinpä koskaan ennen ei oo ollut, tai ainakaan näin pitkään. Mitä googlailin, niin raskausaika oli saanut joillain muillakin elohiiren aikaan. Voi se tietysti muuhunkin liittyä, mutta oispa hauskaa ajatella, että mitä jos se olikin ensimmäinen raskausoire. :D Oon yrittänyt muistaa syödä magnesiumia joka päivä, mutta ei se ole vielä mihinkään hävinnyt.
Mulla oli esikoista odotellessa monta viikkoa elohiiri silmässä. Ei auttanut magnesium, tai mikään muu. Sitten sen vaan yks päivä oli poissa :). Oli muuten harvinaisen ärsyttävä vaiva!Sellainen tuli vielä mieleen, että mulla on pari viikkoa ollut elohiiri silmässä! Melkeinpä koskaan ennen ei oo ollut, tai ainakaan näin pitkään. Mitä googlailin, niin raskausaika oli saanut joillain muillakin elohiiren aikaan. Voi se tietysti muuhunkin liittyä, mutta oispa hauskaa ajatella, että mitä jos se olikin ensimmäinen raskausoire. :D Oon yrittänyt muistaa syödä magnesiumia joka päivä, mutta ei se ole vielä mihinkään hävinnyt.
Onks jollain täysinäinen olo koko ajan vaikka ei normaalia enempää syö ?? Mulla on jääny annokset kesken kun ei vaan kertakaikkiaan jaksa syödä ja ihan ähky päivästä iltaan.. aamulla saattaa oikein vatsa kurnia mut muuten kurkkua myöden täys.
Mulla sama. Tosi nopeesti tulee sellainen "nyt en pysty syömään enempää" olo.