Mulla on ainakin niin huono olo, että sen takia on läheisyyshalut vähän nollassa. Annan kaiken liikenevän hellyyden lapsille ja miehen kainaloon käperryn lähinnä nukkumaan. Jos on hetkellisesti parempi olo niin oon yrittänyt huomioida miestä enemmän, mutta se tapahtuu nyt kyllä harvoin. Mies kyllä näkee kuinka huonosti voin ja onneksi siis ymmärtää tilanteen.
Mulla on selkeästi öisin huonoin olo. Viime yönä ei tarvinnut oksentaa, mutta lähellä kävi kun heräsin esikoisen kuumeitkuun. Mulla toi huono olo liittyy eniten varmaan väsymykseen.
Ruuista tekee mieli vain salaattia, raejuustoa ja hedelmiä. Yhtään rasvaisempi ja raskaampi ruoka meinaa tulla heti samaa reittiä takaisin.
Aiemmissa raskauksissa en ole todellakaan voinut näin huonosti. Jännä että tätä oloa ihan hyvillä mielin jaksaa kun palkinto on sitten tulossa. Mutta välillä mietin, että entä jos se alkio ei ole lähtenytkään kehittymään ja nää oireet vaan hämää.
Ja hei ihan kauheaa varmaan nuo runsaammat oksentelut! Toivon, ettei teillä sen kokeneilla tule samaa tällä kertaa!