Kai se täytyy uskoa,että mä voi tyhjentää jääkaapista mitään mikä on menny pahaksi. Tänään yritin, kun yks ruoka oli menny vanhaksi ja päädyin taas vessaan pönttöä halailemaan. Muuten on tää oksentaminen onneks loppunut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa tutulle. Mulla tosin meni vedet ihan reippaasti 36+5 yöllä ja synnytys käynnisty iteksee 36+6 ja esikoinen synty 37+0 :) Mitat oli 50cm ja 3218g :)Mulla oli ekasta raskaudesta suppareita rv16 alkaen ihan pelkässä levossa ja nyt sama homma.. nyt rv21 menossa. Nytkin just supistelee. Ei oo kivas mut minkäs voi... esikoinen sunty rv 36+6 käynnistyksellä koska 36+5 alko vedet tihkumaan yöllä supistuksen jälkeen. Terve poika syntyi ja oikeen hyvänkokoinen 50cm ja 3180g..
vai voisko alaselällä ja alavatsalla tuntunut kipu, joka meni renkaana mun ympäri, kesti 2 min ja oli menkkakivun tapaista, olla supistus? Osaisko joku kokeneempi sanoa? Mä oon ensikertalainen, niin ei ossoo sannoo... Rv 20+3 vasta menossa...