Oireet

Ei jestas, kyllä pistää hormonit pään sekaisin! Täällä on itketty ja raivottu ja sitten taas itketty :D Onneksi tämä on jo miehelle tuttua niin osaa ottaa purkaukset hyvin vastaan 8)

Mulla ei oo enää niin pahoinvoiva olo. Hyvä, toisaalta taas huolettaa et onks tyyppi sielä kun ei enää okseta. Vko 9 menossa, mut kai sitä olis huomannu jos ei olis?

Lähteekö muilla tukka päästä? Mä oon pian kalju jos tää ei lopu ennen synnytystä :eek: Esikoisesta mulla tippu tukka vasta synnytyksen jälkeen.Väsymys on myös jotain ihan hirveetä. :confused:

Mulla alkoi perjantaina pahoinvointi, koko ajan vain pahentunut. Melkein kaikki ruoka minkä on syönny tulee ulos, toivottavasti pian helpottaisi. Väsymystä on edelleen

Lähteekö muilla tukka päästä? Mä oon pian kalju jos tää ei lopu ennen synnytystä :eek: Esikoisesta mulla tippu tukka vasta synnytyksen jälkeen.Väsymys on myös jotain ihan hirveetä. :confused:

Joo täällä! :'( ihan tukottain lähtee kun edes hivelee poninhäntää! Muistaisin, että edellisessä raskaudessa hiukset olivat paljon paremmassa kunnossa kuin ikinä :D

Mulla ei oikeastaan tässä raskaudessa ole muita oireita ollut kuin väsymys. Mut se on kyllä jotain niin uuvuttavaa, että ehkä tähän ei muuta kaipaakkaan. Toisinaan voi hetkittäin hiukan etoa.

Täällä myös väsymystä...mut jostain syystä aamuisin herää jo kuudelta eikä tule unta. Tosi erilaisia oireita kuin ensimmäisellä kerralla... vilunväreitä öisin ja päivisin. Hiukset rasvoittuu enemmän mutta ei ainakaan vielä tipu!

Mulla lähti esikoisesta toisella kolmanneksella ihan hirveästi mutta jos yhtään lohduttaa niin helpotti loppuraskaudessa ja eipä lähtenyt sitten synnytyksen jälkeenkään vaikka mun ihana kampaaja siitä kovasti varoitteli.

Niin kauheita "menkkakipuja", että yö meni valvoessa. Tietenkin juuri nyt kun pitää tänään mennä 05.00 töihin :/
Eilen töissä kanssa oli maha tosi kipeä. Huomenna on neuvola, taidan yrittää josko näillä kivuilla pääsis varhaisultraan... en muista että pojista ois ollu tällaisia "kasvukipuja". Mun mielestä heidän kanssa ei ollu mitään....

Vähän intiimimpi kysymys tähän väliin: onko muilla limakalvojen kuivuutta? Mietin vaan, että liekkö taustalla hormonaaliset syyt vai onko vika pään välissä, kun seksi ei juurikaan kiinnosta. Parisuhteessa on kaikki ok, mutta kroppa ei vaan lähde hommaan mukaan. :confused:

Vähän intiimimpi kysymys tähän väliin: onko muilla limakalvojen kuivuutta? Mietin vaan, että liekkö taustalla hormonaaliset syyt vai onko vika pään välissä, kun seksi ei juurikaan kiinnosta. Parisuhteessa on kaikki ok, mutta kroppa ei vaan lähde hommaan mukaan. :confused:

Mulla oli viime raskaudessa, tässä ei oo ollu ainakaan vielä :)

Milloin teillä, jotka jo olette raskaudessa ehkä pidemmällä tai olette olleet ennenkin raskaina, niin loppui pahoinvointi??

Oon nyt 9. viikolla ja muutama päivä oli helpompaa, joten ehdin jo iloita (sekä toki huolestua) pahoinvoinnin loppumisesta. Mutta tänään ei oo taas pystynyt muuta kun makaamaan vaikertaen. Onneks on sellanen työ että voin tehdä etänä melkein kaiken. Mut loppuviikosta on pakko olla edustavana ihmisten seassa, en tiedä miten se onnistuu jos olo on näin huono ettei pystyssä pysy :hungover:

Mulla ei oo enää niin pahoinvoiva olo. Hyvä, toisaalta taas huolettaa et onks tyyppi sielä kun ei enää okseta. Vko 9 menossa, mut kai sitä olis huomannu jos ei olis?

Sama vika pari päivää sitten ja samat viikotkin. Mut nyt se huono olo palasi. Luulis, että sulla olisi muitakin oireita, jos jokin olisi hullusti? Eli iloitse hyvästä olosta niin kauan kun se kestää! :)

Loppu esikoisessa rv12. Nyt alko myös rv7 kuten viime kerralla. Mehujäät uppoo hyvin, muu vähän vaihtelevasti. Iltaa kohti pahenee jostain syystä. Ekassa iltaa kohti päinvastoin helpotti. Saa nähdä kauan kestää kun kaikki tuntuu olevan niin erilaista kuin viimeksi.

Aamusta pahoinvointi ehket hiukan helpottanut, mutta pahoinvointi on siirtynyt enemmänkin iltaa. Kaikkien ruokien kanssa saa hiukan taistella että menevät alas. Koulupäivän jälkeen kun erehtyy pötköttämään niin ilman herätys kelloa siinä meneekin seuraavat 2-3h.

Esikoisesta mulla loppui pahoinvointi siinä rv 12-13 paikkeilla. Loppu aika yhtäkkiä.

Mulla 9+5 ja pahoinvointi jatkuu edelleen. Muutamia yksittäisiä päiviä ollu että olo on vähän siedettävämpi, mutta muuten etova olo aamusta iltaan. Ja nyt vielä tullu vielä naamaan paljon finnejä. On kyllä melkosen hehkuva olo :grin

Mulla oli esikoisesta huono olo 24/7, ei helpottanut oikein hetkeksikään. Kunnes rv11+6 heräsin aamulla ja pahoinvointi oli kadonnut :D muistan tosi elävästi edelleen sen tunteen.. Ja se ei ollut tosiaan edes ollut helpottamaan päin, vaan yhtäkkiä loppui kuin seinään! Sen jälkeen huono olo iski vain jos oli nälkä tai vilu.

Mulla edellisissä raskauksissa pahoinvointi kesti vain muutaman hassun päivän nyt näyttää ettei loppua hetkeen näy.. Alko rv 5, nyt menossa rv9

Takaisin