Oireet

Järkkyä kun kauheaa pahoinvointia on joka päivä puolesta päivästä iltaan, en oksenna mutta olo on tosi kurja vaikka mitä tekisi. Hajut käy vahvasti nenään, etenkin meidän nahkasohva haisee jotenkin ihan kamalalle.

Täällä on nyt kans alkuviikosta alkanut ihan järkyttävä kuvotus. Ei tee mieli syödä yhtään mitään kun koko ajan sellanen olo että oksu tulee hetkellä millä hyvänsä. Työmatkat ihan painajaista eikä töissäkään sen helpompaa kun täytyy vaan tuskailla itsekseen :bored:

Edit. Niin ja tosi kylmä koko ajan!

Minullakin toissapäivänä viimein laatta lensi. Tämän jälkeen on kuvotusta ollut. Tänään työkaverin kyydissä piti tosissaan ponnistella, ettei tarvinnut pyytää pysäyttämään autoa. Maha on ihan järkky turvonnut myös, joka varmaan osittain etoo myös.

6+0

Täällä nyt 4+6 ja hyvin vähäoireista ollut. Välillä vähän huolettaakin kun oireita ei ole välillä ollenkaan mutta tänään alkoi sitten hajuaistioireet! Mies haisee vanhalta papalta ( :grin ), keittiön allas haisee pilaantuneelta ruualta.

Pahoinvoivat, oottehan kokeillut/ottanut käyttöön pahoinvointi rannekkeet. Nää on ihan huiput ;) itselle ainakin on ollut apua!

Jatkuva etova olo on muuttunut aamu/ruokailu oksentamiseksi. Jogurttia on ihan turha syödä kun tulee heti ylös kun on niin hapanta :O Rennie on pakko ottaa aina ruokailun jälkeen että vatsahapot tasaantuu. Ja tää turvotus on jotain ihan järkyttävää :D oon yhtä paksu ku esikoisesta tyyliin rv20 aikoihin vaikka painoa on pari kiloa vähemmän ku esikoisesta näillä viikoilla :'D
Rv7+6

Oksentelu tuntui jo hieman hellittäneen, joten uskalsin tehdä ruokaa ja söin 5 kalapuikkoa... ja oksentamaan. Ei tää sittenkään vielä ohi mennyt...

9+0

Muokattu viimeksi:
Täällä rv 8+2 ja jatkuva pahoinvointi ollut viikosta 5+3 asti. Pahoinvointi kestää yleensä aamusta iltaan, mutta oksennellut oon vaan aamusin. Pahoinvoinnin seurana jatkuva väsymys. Meinaa töissä käynti tehdä tiukkaa, mutta ainakin tähän asti oon töihin päässy.

Mulla on alkanut sellainen pieni kuvotus. Tänään piti käydä vähän yökkimässäkin mutta ei onneksi tullut ylös asti. Helpotti heti kun söin leivän joten ei näköjään saisi ateriaväli venyä.

Mulla tuo kuvotus tulee heti jos ateriaväli yli 3h ja myös sillon jos syön vatsan vähäkää liian täyteen. Myös vessahätä vähänki liian kauan pidätettynä nostaa kuvotuksen määrää, samoin jotkut hajut. Pahimmat hajut nyt esikoisen soseet ja vaipat...lähellä on ettei oksu lennä. Esikoisesta kesti kuvotus vaan 1-2vkoa ja meni ohi. Tätä nyt ollu kohta 4vkoa...

Kahvia ei pysty enää juomaan niin oonki aikalailla siirtyny teelinjalle, jotkut hajut ja maut tuntuu tosi voimakkailta ja pistää kuvottamaan. Muuten väsymystä lukuunottamatta on ihan hyvä olo niin ja autossa en pysty matkustaa enää kun kuskinpaikalla :D

Täälläkään ei kahvi mee enää alas sillee kuten ennen. Kuppi kaks päivässä ehkä juon mut siihen se jääkin. Täällä myös vilu ja samaan aikaan kuitenki kauhee hiki :smiley-bounce022 sekä tää väsymys on jotain iha järkkyy. Ja kyllä pahoinvointi näyttää nostavan päätään, etova olo tulee helposti jos ei jotakin saa suuhunsa. Hedelmii syön päivittäin, ne menee hyvin alas! :)

Kävin eilen hakemassa apteekista pahoinvointirannekkeet, katsotaan nyt auttaako mitään. :)
Kun ei oo nälkä ja syöminen etoo, voisin mielelläni olla koko päivän syömättä mitään. :confused: pakko koittaa nyt tihentää ateriaväliä...pitää varmaan laittaa puhelimeen parin tunnin välein muistutus että 'syö!' :p

Kahvia ei pysty enää juomaan niin oonki aikalailla siirtyny teelinjalle, jotkut hajut ja maut tuntuu tosi voimakkailta ja pistää kuvottamaan. Muuten väsymystä lukuunottamatta on ihan hyvä olo niin ja autossa en pysty matkustaa enää kun kuskinpaikalla :D

Huomasin toissapäivänä kans, että voi järkky kun meinasin oksentaa pelkääjän paikalla henkilöautossa! Tuli ihan puskista kun kuitenkin päivittäin reissaan töihin ja kotiin bussilla :o
Itellä tää kuvotus on kuitenkin loppupeleissä niin "pientä", niin en oo aatellu testailla rannekkeita.

6+6

Kahvi on alkanut jäämään kuppiin... Se ei okseta, mutta maistuu pahalta ja jotenkin niin kuivalta!

Saa nähdä palaako kuumat aallot, kunhan tää tauti hellittää. Onneksi kuume on jo laskenut, ja on enää vilu ja väsy. Onneksi ei tullut mitään rankkaa tautia heti alkuraskauteen. Pitäiskö ottaa influenssapiikki talveksi?

5+4

Muoks. Ja ne kummat vihlaisut pakaran alla, siinä takareiden liittymiskohdassa tms. Niitä mulla oli esikoistakin odottaessa.

Muokattu viimeksi:
Tänään väsymys on ollut jotain ihan järkyttävää. Jo kahdet päikkärit vetäissyt - eihän tää nyt voi olla normaalia o_O sumuinen olo päässä, varsinkin nyt tuon tokan päikkärin jälkeen. Vähän myös etova olo.

Kahen viikon loma ohitse ja huomenna takaisin töihin. Mitenköhän siitäkin selviää..:sour:

Täällä nivusia ja vasenta etureittä juilii ja jomottelee. Ja lievä kuvotus nostaa päätänsä..5+2/5+6.. Vielä pitäa viikko malttaa varhaisultraan..

Täälläkin jomottaa munasarjoja ja säteilee alaselkään. Kohtu tuntuu kasvavan todella nopeaa. :eek: Toivotaan ettei nyt sentään kaksosia ole tulossa. :yuck: Rv 9+2

Apua tätä finninaamaa ja rasvottuvia hiuksia!! :wtf: Näytän teini-ikäseltä itseltäni jolla on kuitenki jo muutama pieni ryppy :hilarious::grin

Eilen tuntui jo, että tää oksentelu loppuu, vain kerran tarvi käydä oksentamassa, nyt on taas kunnon ällö olo. Naamaan on myös eksynyt pari finniä, niitä mulla ei ollut edes murrosiässä kuin yks kerrallaan. Huimaus on hurjaa ylösnoustessa ja rinnat arat mutta muutoin ei isompia oireita.

9+2

Takaisin