Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko kenelläkään muulla tullut hormoonien myötä muutoksia hiuslaatuun? Nimimerkillä superblondi normaalisti, nyt kasvaa selkeitä pikimustia ja paksuja hiuksia joukossa
Tulivat tosi tosi aikaisessa vaiheessa nämä mutantti hiukset ja kokoajan vain lisääntyvät :
Ja hormooninäpyt on myös erittäin tuttuja täällä, löytyy melkein varpaista otsaan joka paikasta, nyt uutena juttuna tuli finni kyynärtaipeeseen
Oi ihanaa, ole onnellinen! :)Jotain positiivistakin, mulla on yli puolet ruoka-aineallergioista hävinneet! Arvatkaa vaan kuka on nauttinut syömisestä viime viikkoina ihan uudella tavalla
Minulla on edelleen kuiva naama, mutta silti finnejä... ihana yhdistelmä.Mulla on vähän kuiva iho yleensä, vaan eipä oo nyt! Kunnon limanaama, finnejä ei sentään ole vielä tullut.
Mä oon taas tyytyväinen siihen et joka raskaudessa väri vähän tummentunu edellisestään :) Ja mulla on punapigmenttiä ihossa niin näkyy myös hiuksissa tietyssä valossa. Hiukset on myös aina ollu luonnonkiharat, ja nyt ne ois vielä kiharammat, mutta jouduin vaihtamaan shampoota ja hoitoainetta (vanhoja ei enää valmisteta) niin näitten uusien takia onkii sitten suoremmat. Näis uusis on mustaherukansiemenöljyä, ja just ton öljysyyden takia sit varmaan meneeki suoremmaks. Toisaalta ei sitä muut huomaa, ku pidän aina letillä. Auki en oo oppinu pitkiä hiuksia pitämään.
Itelläni kans hieman punapigmenttiä vaikka tummahiuksinen olenkin. Kyllä noiden pisamien kanssa vartalossa pärjää, mutta liekö raskaudesta johtuvaa että tohon silmän alla olevalle poskiluulle on tullut tummat raidat...ihan ku joku maksaläiskä ois levinny raidaksi naamaan molempien silmien alle. Ei yhtään ota päähän ei.
Hiusten värjäämisen lopetin ennen edellistä raskautta. Ei se oma väri niin paha ole (vähä kastanjanruskeaan vivahtava tumma) ja olen ollut näkevinäni pari harmaata, mutta ne nyt saa kasvaa jos on kasvaakseen. Siellä nyt on muutenkin harvakseltaan jotain kullanpunaisia karvoja. :D Että antaa kaikkien kukkien kukkia tässä päässä. Ja olen vain tyytyväinen kun eivät rasvoitu enää kuten synnytyksen jälkeen tapahtui. Että jotain parannusta tilanteeseen.
Onko muilla rytmihäiriöitä ? Tai oikeammin sellaista "tykähtelyä". Muut oireet hellittäneet, mutta sydän taitaa käydä vähän ylikierroksilla. Huomenna puheeksi neuvolassa.
Onko muilla rytmihäiriöitä ? Tai oikeammin sellaista "tykähtelyä". Muut oireet hellittäneet, mutta sydän taitaa käydä vähän ylikierroksilla. Huomenna puheeksi neuvolassa.