Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei, toivottavasti menee ohi. Mun äiskälle tuli kaikenlaisia allergioita, jotka sit jäivät pysyäkseen :/Mä oon kans alkanu huomaamaan uusia allergioita, toivon et ne häviää sit ku tää raskauskin on ohi. En aiemmin ole reagoinu voikukan siitepölyyn ja nyt sen lisäksi vielä koiratkin saa nenän tukkoonn ja yskimään Omaa koiraa ei ole, mut naapurin koiria silittäessä alkaa joka kerta oireilu. Haaveena oma koira joskus niin en todellakaan halua olla loppuikääni niille allerginen.
Joo sitä voi tulla, luin just muutama päivä sitten siitä :D ja siis on normaalia :)Ääk, mulla tuli aamulla toisesta rinnasta tippa jotain nestettä. Onks se jotain esimaitoa!? Tää on mulle ihan outoa ja uutta kaikki, olin jotenkin ihan ällöttynyt tästä. Nyt huvittaa oma reaktio jo, kyllähän tääkin tutuksi tulee tässä matkan varrella :D
Ääk, mulla tuli aamulla toisesta rinnasta tippa jotain nestettä. Onks se jotain esimaitoa!? Tää on mulle ihan outoa ja uutta kaikki, olin jotenkin ihan ällöttynyt tästä. Nyt huvittaa oma reaktio jo, kyllähän tääkin tutuksi tulee tässä matkan varrella :D
Näppyjä on saatana joka paikassa!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta niitä on naamassa, niskassa, hartioilla, rinnassa, kaulassa.... On mulla aina jokunen finni ollu naamassa, mutta että tällee?? Ei esikoisen aikaan ollu tämmöstä
Nyt on naama pysynyt kunnossa. Esikoisen aikaan räjähti kunnon akne poskiin ja ohimoille. Nyt on, kuten myös esikoisen aikaan, selässä ja varsinkin rinnoissa näppyjä. Ihanan seksikästä kun tissit tursuaa mätäpalleroita.Näppyjä on saatana joka paikassa!! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta niitä on naamassa, niskassa, hartioilla, rinnassa, kaulassa.... On mulla aina jokunen finni ollu naamassa, mutta että tällee?? Ei esikoisen aikaan ollu tämmöstä