Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä väsymys ei kyllä hellitä.. ens vk neuvola,hb varmaan laskenut reilusti. Mun vatsa vain ei kestä rautalääkkeitä etten tiedä minkä otan jos joutui. Viimex pärjäsin ilman koko raskauden.
Hei tietääks kukaa voinko iha turvallisesti laittaa hydrocortisonii 2,5%:nen? Ohjeis lukee et raskaude aikana voi lyhytkestoisesti ja paikallisesti käyttää, mut jos pitempää ja suuri alaisesti ni lääkärin kaa pitää keskustella. Mulla kädet taipuvaiset saamaa ihottumaa ku menny pilalle vahvoissa pesuaineissa. Yleensä kesäsin ei ongelmaa ni nyt joku aiheuttanu reaktion!
Olen ihopolilta ja lääkäriltä saanut ohjeen että kyllä saa ja pitääkin laittaa jos ihottumaa, koska raskaana se mieto kortisoni paikallisesti on paljon pienempi paha mitä ihottuma ja varsinkin sen mahdollisesti aiheuttama ihotulehdus.
Lyhyenä kuurina voi käyttää. Mulla itellä hydrocortisoni kuivattaa ikävästi, joten jos tekee sitä niin lisäks joku hyvä rasva (ei vesipohjanen) käyttöön. Tai vaik kookosöljy.
Kardulla onko sulta testattu allergiat? Mille aineille olet pesuaineissa allerginen, ja mahdollisesti myös rasvoissa. Ootko kokeillu käsienpesussa käyttää pesunesteiden/saippuan tilalla suolaa. Se pitää ihon luonnollista kosteustasapainoa yllä ja puhdistaa. Alkuun voi tuntua että kuivattaa, mut se menee pian ohi ja sit iho onkii jo aika hyvä. Ja kun käytät vahvoja puhdistusaineita niin laita aina suojakäsineet, niitäkin pitäisi löytyä eri materiaaleista jos ei perinteiset kumihanskat oo hyvät.