HM~91
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla on istukka edessä ja ilmeisesti selittää miksi mä lähinnä saan vaan nauttia liikkeistä, harvoin ottaa kipeää tai tuntuu epämiellyttävältä. :)
Samanlainen kokemus. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on istukka edessä ja ilmeisesti selittää miksi mä lähinnä saan vaan nauttia liikkeistä, harvoin ottaa kipeää tai tuntuu epämiellyttävältä. :)
Sama juttu :) Rvk 36 alkaa juuri.Mulla on istukka takana, mutta kipeitä liikkeitä on ollut tosi vähän. Enemmän pieniä potkuja ja möyrintää, jotka eivät satu :)
Muisti meinaa oireilla. Jätin koti avaimet kotiin pikaisen ulkona käynnin jälkeen. Ja takaisin en enää päässytkään. Monien mutkien kautta siskoni pelastaa ja hakee mut heille päiväksi.
"Napsuuko" vauva muillakin? Liittyy yleensä siihen jos oon vähän kyyryssä ja vauva joutuu hieman ahtaammalle, kun liikkuu. Taitaa nivelet napsua tai jotain Hassu ääni
Onko muita klexanen pistäjiä? mulla ei ollu tapahtunu tarpeeksi muutosta tukoksissa 2 viikossa niin nyt sitten pistetään aamuin illoin ja nyt tuntuu siltä että toinenkin jalka alkaa oireilee :/ kaikki on menny niin hyvin muuten, kunnes jalat yhtenä kauniina päivänä päätti sanoo itsensä irti :D vielä 6 viikkoa laskettuun..