Mua väsyttää ihan hirveästi. Tänään meinasin pyörtyä aamulla ruuhkajunassa kun aloin miettiä että oon mä kyllä aika poikki. Normaalit yöunet ei riitä, mut ennen sentään olo on antanu anteeks parin päivän univelan. Nyt tuntuu et aivot prakaa, keskittymiskyky nolla, kiinnostus yleensä mielenkiintosia työtehtäviä kohtaan on lopahtanut (tai tuntuu etten vaan jaksa ryhtyä niihin), meinaan nukahtaa paikalleni joka kerta kun yhtään pysähdyn. Nukun n. 8h yössä ja viikonloppuisin 10h. Nukkumaanmeno on aina ollu vaikeaa kun piristyn iltaa kohti riippumatta siitä, miten kuolemanväsynyt olen päivisin. Ongelma on siis aamuherääminen, eikä säännöllinen 8-16 työ auta asiaa kun koskaan ei saa arkena nukkua kunnolla. Ymmärtääkseni väsymys ei oo mikään syy jäädä saikulle, mut kai siitä sit tulee sellainen ku tää pahenee. Yleensä mulla väsymys muuttuu fyysiseksi kivuksi, sydänoireiksi, huimaukseksi jne sitä mukaa kun univelka kasvaa. Mahaa kiristää ja sattuu eri puolilta, vatsa ei toimi, liitoskivut tuntuu vihlontana haarovälissä. Voisin kyllä tehdä työni jos saisin vaan nukutuksi! :/
Miten pahaa väsymystä teillä on ja milloin se oikeuttaa jäämään kotiin? Mulla on nyt rv 21+4.