Minäkin olen ihmetellyt että kuvittelenko vai onko illalla pahoinvoitia ihan oikeasti?! Hah, raskaana muka aamupahoinvointia.. nytkin söin kyllä ihteni ihan täyteen jolla yleensä se nälästä johtuva pahoinvointi lähtee, mutta eipä lähtenyt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama juttu. Tänään 8+4 ja oireet alko helpottamaan n. viikko sitte. Rinnat on viel turvonneet ja vähän kipeät. Mutta ei läheskään niin paljon kun alussa. Ärsyttää kans tosi paljon tämä "normaali" olotila! Toki siinä mielessä hyvä et töissä jaksaa olla hyvin! No kyl mulle tulee herkemmin huono olo jos ei oo syöny pitkään aikaan.. Tulee heikko olo mikä ei normaalitilassa tulis. Mutta jep, pieni paniikki on päällä eli tiedän miltä susta tuntuu. Mä ajattelin käydä hakemassa kaverilta dopplerin lähiaikoina jos vaikka sais sydänääniä kuuluviin.. Niin pitkä aika vielä nt-ultraan. Mä siis kävin 7+5 varhaisultrassa ja siellä kaikki ok. Ootko sä käyny va-ultrassa?Mulla on kans taas kaikki vähäisetkin oireet kadonneet ja tällä hetkellä ei tunnu yhtään siltä että olisin raskaana Eka neuvola on onneks perjantaina mutta saa nyt nähdä onko siitä mitään apua. Viikot nyt 7+4
En ole käynyt varhaisultrassa ja mietin koko ajan että pitäiskö mennä vai ei. Mutta ajattelin kokeilla ekaks perjantaina neuvolassa valittaa minkä pystyn et jos vaikka ultraisivat. Enhän mä millään voi odottaa vielä kuukautta että saan varmistuksen siitä että tuolla jotain on.Mulla sama juttu. Tänään 8+4 ja oireet alko helpottamaan n. viikko sitte. Rinnat on viel turvonneet ja vähän kipeät. Mutta ei läheskään niin paljon kun alussa. Ärsyttää kans tosi paljon tämä "normaali" olotila! Toki siinä mielessä hyvä et töissä jaksaa olla hyvin! No kyl mulle tulee herkemmin huono olo jos ei oo syöny pitkään aikaan.. Tulee heikko olo mikä ei normaalitilassa tulis. Mutta jep, pieni paniikki on päällä eli tiedän miltä susta tuntuu. Mä ajattelin käydä hakemassa kaverilta dopplerin lähiaikoina jos vaikka sais sydänääniä kuuluviin.. Niin pitkä aika vielä nt-ultraan. Mä siis kävin 7+5 varhaisultrassa ja siellä kaikki ok. Ootko sä käyny va-ultrassa?
MInulla nyt jatkuvasti etova ja väsynyt olo, viikkoja 7+0. Käy kateeksi teitä, joilla pahoinvointi alkaa jo helpottamaan, itse tässä kauhulla odottelen että miten pahaksi tämä menee. MIten te pahoinvoivat olette pystyneet käymään töissä? Vai oletteko tarvinneet sairauslomaa?