Oireet

Mä en kaatunut tänään mutta rehkin muuten niin paljon että selkä on nyt sitten kipeä. No, kohta pääsee saunaan venyttelemään ni ehkä se siitä:)
Liitoskivut ovat myös astuneet kuvioihin, tuntuu siltä että vauvan pää on kiinnittymässä alas. Vauva onkin ollu pää alaspäin rakenneultrasta asti.
Tänään mentiin ilman liitoskipuja , mutta aiheutin sitten itse selkäsäryn, fiksua :D

Jalat on taas ihan sika turvoksissa vaikka lentosukat on ollu koko päivän jalassa. Oikein pistelee noita jalkapöytiä. Heti kun vähän enemmän seisoo ja kävelee niin ne turpoaa ihan sikana.. :(

Mä oon alkanu iltaisin pitää jalkoja ylhäällä seinää vasten n. puoli tuntia. Se lepuuttaa jalkoja mukavasti sekä laskee päivän aikana tullutta turvotusta .

Mä oon alkanu iltaisin pitää jalkoja ylhäällä seinää vasten n. puoli tuntia. Se lepuuttaa jalkoja mukavasti sekä laskee päivän aikana tullutta turvotusta .

Itse liotan joka ilta jalkoja kylmässä vedessä semmosen kolme varttia niin liukenee turvotukset yön aikana. Siis vuorotellen kumpaakin jalkaa pidän vähän aikaa kylmässä vedessä, ei pidempiä aikoja yhtäjaksoisesti pystyis.

Mulla ei auttanut oikein tuo kylmävesikään yhtään... Jalkoja oon iltaisin pitänyt monta tuntia koholla mut ei se turvotus mihinkään laske, varsinkin jos kävelee yhtään sen jälkeen kun on vetänyt tukisukat jalasta...

Joo mäki hieron vähän pohkeita vetelemällä alaspäin ni tuntuu lähtevän nesteet kiertämään paremmin:=

Nyt piti pistää jo tukisukka housut jalkaan kun puristaa nuo polvipituiset.. :(
Mitenkähän ihmeessä sitä selviää sitten kun oikeasti tulee lämmintä..?
Jalkapöytiin ihan koskee tää turvotus, varsinkin iltaisin mut alkaa se jo iltapäivällä...

Mulla koko vuorokauden järkky turvotus..neuvolasta kehotti välttämään suolaa, mitä nyt tietty on ihan joka valmisruoassa ainakin..jos söis vaan vihanneksia..tähän vaikuttaa varmasti niin moni asia et eikait auta kuin kärsiä

Mulla koko vuorokauden järkky turvotus..neuvolasta kehotti välttämään suolaa, mitä nyt tietty on ihan joka valmisruoassa ainakin..jos söis vaan vihanneksia..tähän vaikuttaa varmasti niin moni asia et eikait auta kuin kärsiä

Minä oon syönyt tosi suolattomia ruokia kun oon ite tehny ja kivemnäisvettä oon juonut paljon joissa ei oo suolaa. Mut silti turvottaa vaan ihan hirveesti..

huoh, täällä ei niinkään turvotusta, mutta ihan järkky kutina kämmenissä ja jalkapöydissä.. varmaan neljä yötä jo valvottanut.
aamulla kävin hepatoosi kokeissa, saapi nähä mitä tulee.

Piti ihan googlettaa hepatoosi, kun en ollut ikinä kuullutkaan. Kaikkea sitä voi raskausaikana tulla...

Mulla raskauspahoinvointi vaan jatkuu. Uskon, että ei tämä tästä muuksi muutu ennen kuin olen synnyttänyt. Jouduin viime viikolla olemaan kolme päivää sairauslomalla, kun oksensin jo sen kymmenen kertaa päivässä. Nyt oon "normaali" tilanteessa eli kerran/kahdesti oksennan päivässä (rv 30). Nyt piti aloittaa verensokerin mittaaminen kotona, jos ne olisi koholla, mutta enemmänkin ne on liian matalalla.

Tsemppiä kaikille lämpeneviin päiviin!

Mulla tuli ihan hirvee olo eilen illalla, herätin sitten tuttuun tapaan miehen ja kerron että oksettaa, närästää, koskee mahaan ja muutenkin huono olla, ja mies tottuneesti vähän silitteli ja sano että sä oot taas liikaa tehny tänään ja olet vain väsynyt, ku tota on ollu ennenki. Sit käytiin nukkumaan, mutta ei menny ohi huono olo ja herätin taas ja pyysin tuomaan juomista. Istuin sängyn reunalla ja tunsin että nyt ei tuu oksennus vaan toisesta päästä. Menin vessaan ja vessareissun jälkeen totesin ettei maha ole KOSKAAN ollut niin pahasti sekaisin, koko suolisto tyhjeni. Kerkesin jo yhessä vaiheessa luulla että nyt loppui, ja olin menossa nukkuu ku tunsin että ei puhettakaan, takaisin pöntölle. En tiiä mikä pisti mahan niin sekasin mut sitten loppu närästykset ja muutkin siinä samalla.

Mulla käynyt Soppe myös kerran noin joku kuukausi sitten, keskellä yötä kerralla kaikki ulos ja samalla huonovointisuus, närästysoireet yms loppui tohon tyhjennykseen kuin seinään. Vähän kyllä ihmetytti et mitäs nyt mut ei siitä mitään seurannut.

Takaisin