Oireet

Meridiaani, voimia koko perheelle! ❤ millä viikoilla pieni syntyi?
Onneksi Suomessa on todella hyvä keskosten hoito! :)

Meridiaani voimia jaksaa eteenpäin ♡
Sekä pienelle nyytille voimia kasvaa isommaksi ja vahvemmaksi että pääsee teidän kanssa kotiin vihdoin ja viimein ♡

Meridiaani, voimia teille! <3 varmasti todella raskas taival, mutta päivä kerrallaan nyt eteenpäin ja katse tulevaan! Pienelle voimaa, päivä päivältä hän on vahvempi :)

Meridiaani, onnea pikkuisesta ja aimo annos positiivisia ajatuksia teille, jotta kaikki jatkuisi hyvin tästä eteenpäin. :Heartred Kiitos kun jaoit tämän kanssamme.

Onneksi suomessa on niin hyvä hoitotaso, että ne tekee eikä kysele:) voimia paljon , olen iloinen puolestanne että olit sairaalassa kun tilanne muuttui, tutulla repesi istukka viikolla 35 , vauva kuoli välittömästi ja äiti oli tottakai kriittisessä tilassa :)
Vaikka on varmasti rankkaa , niin haluan tuoda sen positiivisen ajatuksen että vauva kuitenkin selvisi:)

Voimia Meridiaani ja paljon sisua pienelle matkaan! Onneksi tosiaan olitte jo sairaalassa ja näin ollen heti hoidossa.. Tässä tapauksessa on lottovoitto syntyä Suomessa, kun ihan pientenkin ennuste on hyvä!

Ai että tätä en oo kyllä kaivannut, jalkaa särkee/vetää selkäjumin takia ja uni ei tietenkään tule.. koko päivä pystyasennossa ja tässä lopputulos. Yritin venytellä mutta ei näköjään auta vaikka venytys kyllä tuntui.. kihelmöintiä varpaissa ja koko jalka tulessa...... :(
Pitää huomenna yrittää levätä enemmän, joskus vaan menee koko päivä touhutessa, pitäis yrittää rauhottuu...

Täällä oli vkl menkkajomoja, jotka onneksi levolla loppui. Nyt ottanut todella uudisti ja pitänee jatkaa hetki, eilen tehty kauppareissu ja koiran pieni trimmaus aiheutti taas supistuksen kaltaisia.
Nyt kuitenkin onneksi pitkään jatkunut väsymys voi saada parannusta, veriarvot tiistain testissä sen verran pielessä, että sain tänään neuvolan lääkäriltä thyroksin-lääkityksen. Vihdoin.

Kiitos myötäelämisestä :Heartred Kaikesta huolimatta on todellakin suuri onni, että lapsi on hengissä. Hurja juttu tuo Soppe1 :sorry: Tämä meidän pikkuinen syntyi vähän vaille 28 viikkoisena, ja kovin keskenhän kehitys vielä on, joten siksi on oletettavissa pitkä sairaalahoito. Taas vähän kiitollisempana veronmaksajana tässä tuntee olevansa. Muutenkin sairaalassa koin todella lämminhenkistä suhtautumista, kätilötkin aivan ihania!

Keskoskaapin luona tuntuu kyllä ihmeelliseltä, miten pieniä olentoja ja silti niinkin valmiita nuo vauvat ovat. Otsa rypistyy kun vähän hermostuttaa, haukotus tulee makeana kun väsyttää ja jalkoja ja käsiä voi kunnolla venytellä, hennot hiuksetkin on jo päässä. Kunpa nämä muut heinäkuiset malttaisivat nyt kuitenkin kasvaa vielä kohdussa! Miten Pilvilinna voi??

Aikamoinen ressi varmaan näillä joilla supistelee ja muutenkin "vakavampia" oireita, itse kyllä oon päässy helpolla....
Mutta jos jollain tulee iskiasmaista selkäsärkyä, ni mee saunaan, mulla veti koko jalkaa enkä tiennyt miten päin olla niin kävin saunassa ja yöllä ei ollut yhtään särkyä enää:)

Mulla ei nyt noin pahoja oireita ole kuin joillakin, mutta silti stressaa tämä pahoinvointi. Oksennan yhä melkein päivittäin ja useitakin kertoja päivässä. Monta kertaa ollut ajatuksena ottaa töistä sairauslomaa, kun tuntuu ettei enää jaksa. Hemoglobiini on alhainen ja rautatabletteja pitäisi syödä, mutta oksennan ne usein samantien. Viikkoja nyt 29 takana päin. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko, antaa mitään vinkkejä, mikä voisi helpottaa pahoinvointia?

Sande, mulla jatkui esikoisesta pahoinvointi tosi pitkään ja tälläkin kierroksella oli kamalaa. Molemmilla kerroilla pahoinvointi on lakannut, kun aloin saksalaisen gynekologin määräyksestä syödä homeopaattista nux vomicaa... enkä siis oikeastaan ikinä uskonut homeopatiaan, mutta n. viikon sisään sen aloittamisesta pahoinvointi alkoi molemmilla kerroilla helpottaa... jos on epätoivoinen, koittaa mitä vain. Pahoinvointilääkkeet reseptillä, rannekkeet, vitamiinit, akupainannat tms. ei mulla auttaneet ja tiputuksessa oltiin ja ilo katosi odotuksesta...

Täällä oireet olleet hieman sivussa, lieko tuo reissu auttoi vai mikä.

Nyt tosin kolmas yö nukkumatta ja kahtena viimeisenä tuntuu, että nesteet nousee ylös vaikka koitan pystyasennossa nukkua.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin!

Tänään töissä säikähdin pahasti kun liukastuin portaissa...onneksi mätkähdin alas vain oikealle kankulleni, en usko käyneen mitenkään. Ainoa mikä kävi mielessä, oli istukan kärsiminen tömähdyksestä, mutta aikani googlattuani tulin tulokseen, että oli varmaan ihan vaaraton pyllähdys vaikka tärähtikin ja ettei tartte lähteä mihinkään näytille. Toukka ainakin rallaa menemään ihan normaalisti eikä mitään kipuja tai vuotoja ole ilmennyt.

Takaisin