Oireet

Tsempit ja peukut täältäkin Nipsukka84! <3 toivotaan että pieni pysyy kyydissä loppuun saakka :) ja nuihin palelu oireisiin niin JEP! Kotona kokoajan villasukat jalassa ja viltin alla :B eli palelee... Jos nukun ilman miestä nii mulla on kaks peittoa päällekkäin yöllä :D

Nipsukka pidetään kaikki peukkuja!! Kylmä on!!!! Milloin tosiaan teil repäisy yms kipuja, kun mul ei mitään tuntemuksia vatsassa?? 8+6 nyt..

Mulla ollu myös välillä noit repäsyjä. Jos esim huonossa asennossa tai kääntyy sängyssä nopeasti. Varmaan ollu tässä viikkojen 6+ viikkojen jälkeen sillon tällön.

Mua paleltaa aina ihan kamalasti talvisin, joten ei varsinaisesti uutta sillä rintamalla :) Täällä mä aina kotona olen villti harteilla ja villasukat jaloissa ja mieluusti sormia lämmittämässä jotain kuumaa juomaa... Talvi on ihan kiva juttu, jos saa olla sisällä. Vilukissa. :cat

Mä en tommosia repäsykipuja muistanutkaan. Kai niitä ekassa raskaudessa sitten oli, mut siitä on sen verran kauan. Eiköhän oireet lisäänny sitten viikkojen kanssa... Ensi viikolla vasta 6+.

Muokattu viimeksi:
9+0, tulee kun oikeen rehkii ja riehuu. yhtäkkinen kipu ihan tos häpyluun päällä, menee siis ohi samantien

Tämä raskaustesti siis todistaa että ovulaatio on ollut noin kaksi viikkoa myöhässä ja siksi mulle myöhäinen plussa

Eli siis menen neuvolaan kaksi viikkoa aikaisemmin kuin pitäisi koska lasketaan kuukautisista :P
952883cef5099ade9286917ec28257c0

Kyllä väsyttää... Ja oon tässä kohta 1,5 h vetänyt yhtä rahkaa aamupalaksi. Lusikan kärjellinen kerrallaan. Ei okseta mut yhtään ei tee mieli. Pelkiltään tietty, kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä ei pystyny lisäämään

Nyt on pakko jakaa tämä olotila.. Vaikka vähän Niinkuin kakki viittaa siihen että olisi kesken menossa, niin miksi mulla on hyvin seesteinen ja hyvä mieli.. Ihan kuin mitään ei olisi vialla.. Joka kerta kun käyn vessassa mietin vain että onhan tuo nyt vähäisempää ja eihän siihen vatsaan nyt ihan niin paljon satu.. Viimeksi olin pelokas ja surullinen jo ennen kun oli varma tieto keskenmenosta.. Olenko jossain itse kieltämis tilassa, vai onko jollain kokemuksia vastaavasta?

Itse en suostunut tokalla kertaa, kun meni kesken niin sisäistämään tai uskomaan sitä. Olin jossai shokkitilassa varmaan aika kauan. Mulla tosin ei ollu mitää vuotoja tms. Kaavinnalla kaikki km ja muut hoidettu.

Onko täällä muita ketkä ovat kokeilleet pahoinvointirannekkeita? Siis a i v a n h u i k e a keksintö!! Ostin sellaiset heti apteekista kun alkoi tuntua huono olo ja ne tosiaan toimivat! En tiedä onko lumevaikutusta vai vaikuttaako oikeasti oikeisiin pisteisiin mutta joka kerta kun heitän ne ranteisiin niin olo helpottuu huomattavasti. Yritän pärjäillä ilman mutta kiva tietää että laukusta löytyy tarvittaessa helpotusta :) Saa nähdä jos tästä vielä pahenee olot että auttaako silloin mutta toistaiseksi olleet ihan toimivat!

Pallo 6+4

Mulla toimi ne viime raskaudessa aluksi ihan ok (ei tarvinu yrjöö kokoaikaa), mut lopusta rupes sit yrjöttää niidenkin kanssa.

Voip olla et tällä kertaa joudun hankkii rannekkeet. Tänään joutunut tosissaan painelee itse pistettä et pysty hoitamaan lapsen lääkärissä käynnin. Tosin, se käynti muuttu osastoksi ja leikkaukseksi (kipsattu käsi oli kallistunut kipsistä huolimatta 20°). Onneksi nyt jo helpottanut pahoinvointi, mut saa nähdä miten nukun taas täl sairaalan pedil :P

Takaisin