Oireet

Just nuo mehut! En normaalisti perusta mehuista tai limuista mut nyt oikein kylmä appelsiinimehu tai vastaavaa, aijai :D

Mammafarkut ostettu. En ikinä aiemmin ole ollut näin painava näin alkuraskaudessa. Ahistaa. En ymmärrä tätä syömisvimmaa! Mut järkyttävän huono olo jos syö vähemmän. Ottasin mieluummin sen ns. tavallisen kuvotusolon joka edellisissä oli. En ikinä oksenna raskaana, nyt jopa toivoisin sitä :x

Jano iskee täälläkin iltaisin, ja sitten pissattaa yöllä. Viimeyönä oli jo herätessä niin kova pissihätä että sattui, semi tuskasaa

Aavistus jotain rusehtavaa tuhrua bongattu äsken :confused: toivottavasti ei ylly, ei ainakaan mitään kipuja ole ollut.

Joo ai että maistuis mehut täälläkin! Ihan jatkuvasti ei viitsis vaan turhaa sokeria juoda... vesi ei meinaa aina maistua.

Pahoinvointi on päällä mutta ei (vielä) läheskään yhtä paha ku viime raskaudessa. Muistan niin elävästi kun mies laittoi makkaran mikroon, ja kun avasi sitten mikron oven, oksensin samantien siitä hajusta. Nyt vaan naurattaa :D

Mä juon vähän väliä mut vaan vettä. Ja sit tietysti koko ajan pitäis olla vessassa :D

Uuh kun puuskuttaa :confused: ja maha on kuin olisin pidemmälläkin raskaana. Ja lisäks vielä alamahaan juilii. En minä muistanu et tän mukana tulee nää kivat vaivat :rolleyes:

Täälki puuskuttaa! :woot: Äsken tuli kauhea kodinhoitokohtaus ja siivottii kaikki nurkatkin ja vietii kellarii ylimäärästä tavaraa. Tarvii alkaa hyvis ajoin sit karsimaan ja järjestelenään, jos vaik muutto tulee lähempänä sit. :joyful:
Tääl on sellai taustakuvotus koko ajan ja hampaita pestessä meinaa laatta lentää.:wtf:

Toivottavasti Pilvikirsikalla tilanne ok! :Heartred

Mulla ällöttää kans Hammastahna ja sit se vesi iha vaik ei nieliskää.

Onneks vaa pilvikirsikalla tuhrua. Toivottavasti ei tuu enempää!

Toivottavasti ei pilvikirsikka mitään hälyttävää eikä enää näkyis tollasta turhaa säikyttelemässä. <3

No ei ainakaan nyt oo enää näkynyt! Ehkä se oli jotain kertaluontoista. Eikä totakaan ehkä olis huomannut jos ei niin neuroottisesti tuijottelis paperia :D

Pilvikirsikka onneksi loppui tuhrut, huh kun tollaset säikäyttää.

Vettä saa tosiasn litkiä, mutta vähänkään jos on maha tyhjä alkaa närästää... Minäkin juon ihmeen vähän imeliä vaikka niitä tekiskin enemmän mieli. Yksi syy on se, etten kotona anna usein lastenkaan juoda mehuja niin olisinpa sitten hyvä esimerkki jos lipittäsin koko ajan :D

Joo hengästyminen iskee kyl helpommin nyt. muutenkin pitäis raskausaikana kohottaa kuntoa että jaksais paremmin ne loppuajat.

Nenä on lisäksi tukkoinen, välillä tuhisee ja viheltää.

Haa Pallo. ja friddel, mullakin tulee iltaisin kauhee jano. Ja siitä seuraa joko öisin nouseminen tai sit aikasin aamulla, jonka jälkeen en enää saa unta... Tänäänkin nousin jo kasilta, vaik oisin saanu nukkua vaikka koko päivän. Tuntuu, etten sais ikinä nukuttua yli kymppiin tätä nykyä, vaik ennen meni helposti puoleen päivään. Aamusin vesi ällöttää.

Mun piti lähteä tänään juhliin, mutta olo on niin kaamee ja pää kipee, että piti perua. Nyyh. Aamulääkkeet menee nykyään vasta iltapäivällä alas, ja senkin jälkeen pari tuntia yököttää ihan urakalla.

Kai se vaan tarkottaa sitä et meille on tulossa vauva :----) ootan kuitenkin monessa mielessä sitä tokaa kolmannesta. Reilu viis viikkoa enää :)

Väsymys ja uupumus on päällimmäisenä täällä. Yöunet tosi katkonaisia jatkuvan janon ja siitäjohtuvan pisuhädän takia, päivällä ei paljoa sitten tarvi tehdä ni on ihan rättipoikki ja väsynyt. Töissä pitäs jaksaa skarppina, vaikka koko ajan tekis mieli olla vaakatasossa :D tsemppiä kaikille omine oireineen, kyllä tästä vielä noustaan! :)

Joo jospa se pieni tuhru olis vaan ollut jotain ihan harmitonta. Viikon päästä se ultra vihdoin! Vaikka siihenkin vielä monta pitkää päivää.

Muakin väsyttää ihan hirveesti. Oon aamusta iltaan ihan tööt. Asiaa ei yhtään auta esikoinen, joka nousee jo ennen kuutta... toki voisin mennä aikaisemmin nukkumaan, mut ei vaan saa aikaiseksi.

Viime yönä meinas taas levottomat jalat rueta oireileen. Syön joka ilta magnesiumia, mut keväälläkin tuli vaihe ettei magnesium auttanu. Sillon kokeilin villasäärystimiä öisin ja ne vähän helpotti. Pitää varmaan taas kaivella ne esiin.

Kolailin aamupäivällä sen verran, et on polku ovelta varastolle ja autokatokseen ja katoksen edustan niin, et auton saa sinne. Isäntä jatko sitten töistä tultuaan pihan kolailua. Mut mä oon ton tunnin urakan jälkeen ollu koko päivän ihan tööt. Oli aika raskasta tuo reilu kymmensenttinen nuoskalumi.

Mua on nippaillut taas kovempaa, oli pitkä jakso ettei kummempia tuntunut ja nyt taas tuikkii.

No ei ainakaan nyt oo enää näkynyt! Ehkä se oli jotain kertaluontoista. Eikä totakaan ehkä olis huomannut jos ei niin neuroottisesti tuijottelis paperia :D

Voi harmitus, et sielläkin tuo ilmiö :confused:
Sormet ja varpaat ristissä et vain jotain normaalia :)

Täällä loppui eli oli vain päivän. Voi tietysti olla et vaikutti kun nosteli 16kg tyttöä sairaalassa :D

Mullakin tuli eilen pieni verinen klimppi mut en usko et se vielä meinaa mitään. Viimekskin oli välillä tiputtelua.

Takaisin