Oireet

Eilen 6+0 ja iski ensimmäiset etovat olot.

Lisäksi mun nenä on ihan kuivunut :( Siis limakalvot.

Kertokaa tyhmälle et onko ok et aamulla oikee rinta tosi kosketusarka ja nyt enää vähäsen näin päivällä ja vasempaa rintaa ei arista ollenkaan?!

Eiköhän oo ihan normaalia. Mulle joskus joku sano että kaikki epänormaali on raskausaikana normaalia :D

Mulla on paha aavistus tästä raskaudesta :( soitin varhaisultraan aikaa eivät suostuneet antamaan aikaa ollenkaan vielä :( Verikokeisiin pitää mennä ensin :( että mua itkettää.

Olikohan tää tässä sitten :(

Hoitaja tokas ettei reisien pitäisi krampata alkuraskaudessa, jos kaikki on hyvin :(

Kai sitä pitää sitten alkaa asennoitumaan siihen että ketuiks meni tääkin sitten :( Tein Clearbluen aamulla ja näyttää edelleen samaa kuin sunnuntaina eli "raskaana 1-2" se ei nouse

Ja yksityiselle siis soitin aikaa.

Olikohan tää edes oikea ketju mihin tän kirjoitin....

Muokattu viimeksi:
Eikös ne clearbluen viikot oo hedelmöitymisestä, eli 1-2vko kuuluisikin olla n. rv 5 asti. Eli ei varmaan mitään hätää, jos vasta alku menossakin. Vaan olipahan tökerö hoitaja :/

Mä en kyllä ymmärrä miten reisien kramppaamisesta voisi päätellä että kaikki ei oo hyvin...? Esim. mulla kuukautisjomotus tuntuu nivusissa ja reisissä ja toisaalta sama kuukautisjomotus on kuulunut mulla jokaiseen raskauteen... :/ Väittäisin kyllä että nivusten / reisien kramppaaminen voisi johtua vaikka vaan kohdun kasvusta.. Ellei ole mitään muuta syytä siihen miksi kaikki ei olisi hyvin. Pääsetkö Eetuha kunnalliselle verikokeeseen vai miten se sitten hoituu?

Eetuha kuulostaa kyllä todella tökeröltä hoitajalta en ole ikinä kuullut et reisien kramppaus vois enteillä huonoa toivotaan parasta ja pelätään pahinta

Tosi kummallinen kyllä tuo kramppikommentti! Toivottavasti kaikki on kunnossa.

Mua turvottaa ihan hirveästi. Heti kun syö aamulla jotain niin maha paisuu aivan jäätäväksi palloksi. Pakko pitää jotain säkkejä päällä, kun ei halua ihan vielä narahtaa töissä. Ekastakin oli turvotusta, mutta ei mitään tällaista. Olen saman kokoinen kuin esikoisesta joskus rv 15! Huhhuh.

Joo kuulostaa aika epäammatilliselta tolla lailla kommentoida suoraan heti keskenmenosta. Tsemppiä kovasti Eetuha!

Mulla rv 4+1 ja ihan jäätävän kylmä koko ajan! Lisäksi paha olo koko ajan melkein... Ja väsymys on kans alkanu nostaa päätään :D

Täällä alkoi tänään pahoinvointi ja ihan järkyttävä närästys! Vähän jännittää, että jos jatkuu näin rajuna niin miten pärjää töissä. Nenään pistää helposti eri hajut! Meinas oksu lentää tänään pesuaine osastolla :D

Alavatsalla/kohdussa myös paineen tunne ja nippailee. Kauhean kylmä on myös kokoajan, yleensä ei koskaan :D

Salaa oon innoissani, että oireita alkaa ilmestyä! Voi vähän huokaista helpotuksesta, että jotain alkaa tapahtua :)

Mulla on ihan jäätävä väsymys, jos istuu paikallaan uni tulee melkein heti ja päikkärit töiden jälkeen on ihan pakolliset vaikka normaalisti en ikinä sellasii nukkuisi. Mitään kotitöitä en jaksa vaikka yleensä touhuan koko ajan kotona. Illat menee levätessä. Öisin parin tunnin välein hirveä pissahätä. Pari aamua on oksennus ollut lähellä, varmaan olisin oksentanutkin mut kammoan sitä niin oon saanu pidettyä poissa. Töissä lasten kakkavaipat alkaneet etoa, koskaan ennen ei oo mitään ongelmaa ollut. Tissit on tosi kipeät, kuuma suihku vähän lievittää kipua. Mietin kans et oireet olis merkki siitä että tyyppi tuolla kasvaa ja kehittyy.

Mulla alkoi viikonloppuna kuvotus. Oli kyllä jo aiemmin, mutta tosi lievänä. Nälkäisenä ja juuri syöneenä kuvotus on pahimmillaan. Lisäksi oon kanssa aika väsynyt eikä paljoa tarvi unta odotella iltaisin. Tissitkin on arat. Niin ja palelen aivan sairaasti, etenkin iltaisin. Normaalisti oon kunnon kuumakalle ja en juuri koskaan palele. Välillä myös nippailee vatsan seudulta. Kaikki oireet onneks sellasia,että oon pystynyt normaalisti olemaan töissä.

tätä oiretta en olisi halunnut :( hiivatulehdus :( pitänee hakea lääkkeet :(

Mä en kyllä ymmärrä miten reisien kramppaamisesta voisi päätellä että kaikki ei oo hyvin...? Esim. mulla kuukautisjomotus tuntuu nivusissa ja reisissä ja toisaalta sama kuukautisjomotus on kuulunut mulla jokaiseen raskauteen... :/ Väittäisin kyllä että nivusten / reisien kramppaaminen voisi johtua vaikka vaan kohdun kasvusta.. Ellei ole mitään muuta syytä siihen miksi kaikki ei olisi hyvin. Pääsetkö Eetuha kunnalliselle verikokeeseen vai miten se sitten hoituu?

Kunnallisen verikokeisiin olen tänään menossa. ja aattelin pyytää maanantaina omalääkäriltä johon olen menossa muissa asioissa niin uusinta verikoetta.

Kauhee päänsärky alkoi eilen, toivotaan että tänään jo helpottaisi, tätä oiretta ei ollu ikävä. Mulla myös tuo palelu ja menkkamaisia alavatsakipuja, tosi lieviä. Niin joo, ja väsy tietenkin :dead:

Tietää, että on onnellisessa asemassa, kun on vaan ne tissit, eikä esim. pahoinvointia, mutta tuntuis todellisemmalta, jos ois enemmän jotain.

Kamala yö. Paleli niin paljon etten meinannut saada nukuttua...

Lisäksi mulla on kauhea jano koko ajan.

Takaisin