Kirjottelin jo tuonne muualle tästä, mutta tässäpä näitä vielä:
Oireista minulla on outoja kokemuksia. Luulin ja edelleen luulen näitä ehkäisyn lopettamisen oireiksi, mutta mene ja tiedä.
Älyttömän ovisliman takia olen melko varma ovispäivästä, ja siitä ihan parin päivän päästä alkoi outo nippailu. Sellasia hassuja pieniä muljautuksia mahassa. Nännit kipeytyi niin, että jos omat hiukset osui niihin, sattui. Meni ohi parissa päivässä, mutta tissit on kyllä edelleen hieman herkät. Pahoinvointia ei vielä ole ollut, mutta aamulla törkeä nälkä ja vähän sellanen etova olo iskee jossain vaiheessa päivää. Omituisia vihlaisuja on muutaman kerran tullut. En tiedä uskonko kiinnityskipuihin, mutta n. 4-5 päivää sitten tuntui nopea repäisevä kipu vasemmalla puolen alamahaa. Nyt on myös kaksi yötä tuntunut sellasia hieman repäiseviä/painavia kipuja alavatsalla. Toivon, että kohtu siellä vaan jo valmistautuu ja venyttelee. Kivut eivät ole kovia, vaan menkkamaisia, mutta kevyempiä.
Voiko näin paljon oireita edes olla näin aikaisessa vaiheessa? Vai olenko seonnut ja kuvittelen kaiken? Rv 4+0 tänään :)