Oireet

5+3 ja päivisin ihan törkeä väsymys. Mutta nyt heräsin sitten jo Klo 5 aamulla?! En tajua, mennyt unirytmi ihan sekasin vaikka lomalla olen eikä tarvitsisi näin aikaisin herätä. Tää turvotus on myös edelleen järkyttävää. Tosi vaikee pitää tätä salassa kun maha on oikeesti kun pallo. Noh, pitänee vaa vielä hetken aika antaa ihmisten ymmärtää että on muuten vaan tullut lisäkiloja :D

Mäkin herään joka päivä kuudelta ja päivisin väsyttää. Vaikka olis vapaapäivä niin silti sitä vaan nousee laittoman aikasin ylös :D

Mulla kans väsymys. Mulla on tosi helppo työkeikka nyt, mutta sen jälkeen olen ihan kuitti, eilenkin nukuin melkein kaksi tuntia päiväunia. 5+4 tänään

Mulla ei ole vielä vatsa palautunut ekasta raskaudesta, niin nyt näyttää aika karsealta turvotuksen kera. Väsymystä on, muuuutta voi ihan liittyä pikkuisen yöruokintaankin. :)

Mulla ei kans mahdu housut jalkaan. Pakko ottaa äitiysvaatteet käyttöön heti kun toi maha on niin karsea.

Tänään turvottanut ihan älyttömästi!

Mulla hirveä himo kurkkusalaattiin ja kokonaisiin suolakurkkuihin! Oon nyt pari/ kolme viikkoa syönyt monta kertaa päivässä, ehkä tää suolakin turvottaa... Aikaisemmin suolakurkku ei oo kuulunut mun ruokalistalle, nyt aamu alkaa aina kurkkusalaattileivällä!

Onko teillä muilla ruokahimoja?

Kun makaan selälläni niin tuntuu ihan kuin kohtu olis enemmän oikealla. Mulla on sellaset törröttävät lonkkaluut niin vasemmalla puolella luun viereinen monttu on isompi. Voiko muka johdu näin aikaisin kohtu olla selkeästi kasvanut? Mulla siis 5+3

Mun tekee mieli hapanta sekä tummaa suklaata. Ihme ettei kauheasti makeaa tee mieli. Hyvä vaan pysyy kilot kurissa. :P

Koko ajan sais juosta vessassa, turvottaa ja janottaa. Tekee mieli seksiä. :D Eilen illalla puristelin tissejä, nännit on vähän arat. Ehkä mullakin alkaa tää tissikipu... :P

Koko ajan vois olla syömässä :D jääkaappikylmät hedelmät pelastaa kun se nälkä iskee, nostaa verensokereita. Kahvi ei oikeen iske vaikka normaalisti sitä tulee juotua. Eilen tuli kauhea himo siihen Fazerin mustikkapiirakkaan, pakko oli käydä ostaa ja kun himaan pääsi niin rupes niin etoo ja oksettaa että jäi kaikki syöminen. Tää paha olo on tosi vaikee pitää poissa.

Turvottaa jonkin verran ja janottaa... Hampaiden pesu yökkäyttää :sick009 Väsymys iskee iltapäivästä. Välillä nippaisee mahassa. Vessassasaa juosta vähän väliä.

Ihanalta kuulostaa suubin kurkkusalaattileivät :grin

Mulla ei ole vielä ainakaan mitään ruokahimoja, mitä nyt ihan yleisluontoinen NÄLKÄNÄLKÄNÄLKÄ kokoaikaisesti. Olen yrittänyt ostaa terveellisiä naposteltavia ettei vaaka ihan heti hajoaisi :sorry: Kirsikkatomaatteja, omenaa, pähkinöitä, helppoa ja nopeaa.

Mullakin meinasi aamulla hampaita pestessä yökkäyttää :hungover: Voi kunpa ei mitään sarjaoksentelua tulisi ainakaan. Töistä toki saa saikkua mutta miten voi pärjätä taaperon kanssa jos pitää vaan pyttyä halailla??!?!

Viimeksi himoitsin riisiä, suolakurkkuja ja salmiakkia. Makeaa ei tehnyt mieli, nyt sitten senkin edestä!

Tää on ihan kauheeta, mutta kun esikoinen huutaa "pyyhkimäääään" mä joudun laittaa miehen asialle. Oon tullu hajuille tosi herkäks ja joka kerta nyt oon ollu sie vessassa yökkimässä... :D

Voihan VÄSYMYS! Nyt sen huomaa kun pitkiä päiviä kiertelee kaupungilla (+30 helteessä), yleensä kestän kesää ja lämmintä hyvin, rakastan kaupungilla hengailua. Nyt väsymys tulee yhtäkkiä, aivan puun takaa, mies kyselee et nukahdanko pystyyn? :) Silmät tuntuu väsyneiltä ja silmäluomia (rehellisesti päästä varpaisiin) turvottaa, onneks pikku päivetys ja aurinkolasit! Pari viikkoa nyt road trippiä pohjois-amerikassa, otetaan kaikki ilo irti meidän lomasta oman pikku salaisuuden kanssa! :) tää väsy riittää oireeksi tällä erää.

Muokattu viimeksi:
Tää on ihan kauheeta, mutta kun esikoinen huutaa "pyyhkimäääään" mä joudun laittaa miehen asialle. Oon tullu hajuille tosi herkäks ja joka kerta nyt oon ollu sie vessassa yökkimässä... :D

Mulla teki tiukkaa yöllä vauvan vaipan vaihtaminen kakkaräjähdyksen jäljiltä :D

Kirjottelin jo tuonne muualle tästä, mutta tässäpä näitä vielä:

Oireista minulla on outoja kokemuksia. Luulin ja edelleen luulen näitä ehkäisyn lopettamisen oireiksi, mutta mene ja tiedä.

Älyttömän ovisliman takia olen melko varma ovispäivästä, ja siitä ihan parin päivän päästä alkoi outo nippailu. Sellasia hassuja pieniä muljautuksia mahassa. Nännit kipeytyi niin, että jos omat hiukset osui niihin, sattui. Meni ohi parissa päivässä, mutta tissit on kyllä edelleen hieman herkät. Pahoinvointia ei vielä ole ollut, mutta aamulla törkeä nälkä ja vähän sellanen etova olo iskee jossain vaiheessa päivää. Omituisia vihlaisuja on muutaman kerran tullut. En tiedä uskonko kiinnityskipuihin, mutta n. 4-5 päivää sitten tuntui nopea repäisevä kipu vasemmalla puolen alamahaa. Nyt on myös kaksi yötä tuntunut sellasia hieman repäiseviä/painavia kipuja alavatsalla. Toivon, että kohtu siellä vaan jo valmistautuu ja venyttelee. Kivut eivät ole kovia, vaan menkkamaisia, mutta kevyempiä.

Voiko näin paljon oireita edes olla näin aikaisessa vaiheessa? Vai olenko seonnut ja kuvittelen kaiken? Rv 4+0 tänään :)

Täällä sen verran turvotusta että eilen yksi jolle en haluaisi kertoa huomautti siitä :D kaasujen piikkiin laitoin ja hän sitten lähetteli kuvia erillaisista lääkkeistä jotka vähentää kaasuja :D

Mäkin välttelen tiukkoja paitoja, maha näyttää jäätävältä tän turvotuksen kanssa. :D Pitää töissä lainata joku isompi paita kun palaa lomalta ettei kukaan arvaa. Meillä kun on firman paidat käytöstä, niin ei voi mitä vaan laittaa päälle. Voin kyllä laittaa läskin piikkiin jos joku kyselee. Muutenkin lomilla tulee syötyä enemmän ja liikuttua vähemmän...

Aavistus on ehkä turvotusta havaittavissa vaikka kyllä itsekin ajattelin et oon vaan mässänyt. Rinnat kipeet ja alavatsaa nippailee ja lievää menkkajomotusta havaittavissa, mutta niin oli myös viime kierrossa jolloin ei plussaa tullut. Se mistä osasin nyt epäillä raskautta oli väsymys ja kun torstaina käytiin konsertissa ja siellä tuli kappale "Tykkään susta niin että halkeen" niin alkoi itkettämään. Ai että kun haukottaa, onneksi oon yksin töissä niin kukaan ei nää miten tehoton oon tänään. :) Eilisen plussan jälkeen tuli nukuttuakin huonosti kun pyöri kaikenlaista päässä.

Siis mua kanssa liikuttaa ihan kaikki :D Oon alkanu itkee parin päivän aikana vaikka mistä. Huomenna olisi vielä häät, joissa vieraana. Saas nähä, mitkä vesiputoukset siellä on sitten käynnissä :D

Iltaisin vuorostaan kaikki ärsyttää, ja melkein järsin mieheltä pään irti parista asiasta, joille normaalisti tuhahtaisin :D

Takaisin