Oireet

Onko kuinka monella teiällä ollut raskausoireina alussa tukkoisuus? Täällä piti eilen alkaa menkat, testi näytti eilen illalla negaa ja flunssanen olo :-/

Mulla on nyt pari päivää ollut kurkku kipeä ja huono olo, mutta mä en myöskään saa syödä mun allergialääkkeitä, joten voi johtua pujostakin.

No mulla on nyt tullu flunssainen olo, rv 4+3. Mutta toki nukuin viime yön tuuletin päällä, että voi olla siitäkin. Hyh, aattelin jo, että eikö tänään oo mitään oireita, kunnes söin... Sit onki yökitty enemmän ja vähemmän. :yuck:

Mulla on aika koviakin menkkakipuja pitkin päivää, etenkin rasituksen jälkeen.

Samoin oli nenä selittämättömästi tukossa muutaman päivän ajan ja ummetusta ilmestyi, noiden kahden perusteella rupesin varovasti jo toivomaan :happy:

Nyt rintoja alkanut aristaa ja herranjestas kun olisi koko ajan NÄLKÄ!!!

rv 4+4 ja nyt alkaa tissejä jomottaa :) Pitäs varmaan pitää itellekki päiväkirjaa näistä. Jos joskus pikkukakkosta yritetään.

Täällä rv4+5, pientä nipistelyä alavatsassa ja väsyttää jatkuvasti. Ei oikein muita tuntemuksia. :-)
En tiedä onko sitten hyvä vai huono?
Onko muuten huhtikuisille jo oma ryhmä?

Mä huomaan et hengästyn helpommin pienestäkin rasituksesta. Ja huimaa.

Muakin huimaa! Ajattelin et se johtuu siitä kun aiemmin sain lääkityksenkin siihen kun oli hartiat niin jumissa että pisti pyörryttää. Mut voihan se sit olla raskausoirekin :o

Mulla muita oireita on et tissit superkipeet ja vähän turvonneet, koko ajan olis nälkä, pahaa oloa tulee aina välillä mut yleensä aamusin ja iltasin.

- Tissien kipu on hieman helpottanut plussauksen jälkeen, edelleen kuitenkin kosketusarat.
- Tissejä ja mahaa turvottaa ihan älyttömästi (näyttää että olisin raskaana).
- Tissejä kuumottaa oudosti.
- Alaselkää jomottaa kuten menkkojen aikaan, kipeitä vihlaisuja tulee ja menee alakerran huudeilla.
- Väsymystä ja erinäisiä oloja, onneksi ei ole vielä ainakaan tarvinnut oksentaa.

- Saanut niin uutta puhtia elämään, super onnellinen olo!

Vähän jomottelee alamahassa ja turvotusta löytyy myös. Muutoin olo kohtuullisen hyvä, mitä nyt kiukuttaa ihan hirveesti välillä....

Hirveä nälkä, turvotus ja monet oksennukset.. Ensimmäisestä oksensin 8kk yhtä soittoa, että saapa nähdä, miten tämä, jos on nyt oikea raskaus ja kestää.

Mul on järkyttävä nuha!! Piti juosta kaupassa nessuosastolle kun lima vaan valu, oli pakko avata paketti siellä. Oli niin noloa vihannesosastolla kun aivastutti ja nenä vuoti solkenaan.. Tiiä sit onko oire vai allergia.
Rinnat on juu kipeät (toivottavasti ne kasvaa...) ja väsyttää. Ei tee mieli syödä mitään rasvaista vaan jugurtteja, hedelmiä ja kasviksia, ihan uutta mulle!

Mullakin mahassa tuntuu vihlontaa. Mäkin oon huomannu ettei makea maistu. Muutenkin iltaisin ei tee mieli syödä paljon kun muutenkin turvottaa.

Mulla ei oo nuhaa vaan tuntuu et nenä vaan on tukossa. Olisko limakalvot jotenki turvonnu? Voi olla kyllä jotain allergiaa kun ei viiti mitään antihistamiineja vetää. Voihan olla muutakin kun raskausoireita. :D

On nää oireet ja oireilut ihmeellisiä, joskus "oireettomia" päiviä ja joskus kaikki maailman oireet :grumpy:

Eilen ja tänään on ollut kunnolla pahoinvointia Ei ole onneksi oksennus lentänyt, mutta pitänyt hetkeksi pysähtyä ja puhallella. Pari kertaa tullut todella pieni ns oksennus suuhun, tai maku oikeastaan. Väsymys on edelleen kova ja tissit enää vain hiukan kipeät. Naama kukkii huolella! Ja hermo on todella kireellä, töissä teki mieli tiuskia kaikille!

Mulla jatkuvasti nälkä ja vähän väsynyt olo. Esikoisen raskaus oli puoleen väliin asti väsymystä lukuun ottamatta melko oireeton ja kovasti toivon että nytkin pääsis yhtä helpolla.

Takaisin