Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Supistukset taas tihentyneet ja voimistuneet, silti kaulaa 2cm ja sormelle auki että vielä ei oo mitää hätää. Vauvakaa ei oo kiinnittyny.

Toivottavasti Niemja tilanne rauhoittuu vielä!

Täälläkin suht hyvän viikonlopun jälkeen nyt supisteleekin vähän väliä aamusta iltaan :( Tuntuu myös aika napakoilta ja vähän ehkä sattuukin ajoittain. Huomenna neuvolalääkäri, taidan sittenkin haluta sen tsekkauksen että missä mennään, kun tänään 36 vk, mutta vois vielä vähän aikaa pysytellä tuolla..

Mulla oli nenäverenvuotoa aiemmillaviikoilla, ei enää. Verenpaine on normalisoitunut ja rauta-arvo 116, joten saa jatkaa rautalisää..mielenkintoista, että tutkivat niiden vaikutusta radiin maailmalla.
Viime vkolla alkoi ihan törkeät liitoskivut, niin häpy- kuin ristiliitos, joten sama tunne että noustessa häpyliitos halkeaa.. tai jos on yhdellä jalalla, tekee kotitöitä jne. Lääkäri määräsi kipulääkettä.

Tsemppiä Niemja! Toivottavasti supistukset rauhoittuu vielä ja pääsette kotiin. Onko ne ihan synnytyssupistuksia voimakkuudeltaankin?

Mulla vaihtelee kyllä nää olot ja tilat! Tänään jaksanu vaikka mitä ja toisina päivinä joka paikkaa koskee niin et haluu vaan maata sängyssä.

Nyt en valita kun on virtaisa olo eikä satu mihinkään. Huomenna poksuu jo rv 36.

Ei onneks oo yhtä kipeitä ku synnytyssupistukset mutta tuntuu osittain samalta mitä esikoisesta käynnistysvaihees, vaikea sanoa ku se oli lääkkeellinen ja supistukset sen takia erilaisia.
Sain taas vajaa tunnin torkuttua, sitte taas heräsin kipuihin. Katotaan joskos sais lisää nukuttua. Ainakaa nämä säännölliset, kipeät supistukset ei tunnu tekevän yhtää mitää mikä toisaalta turhauttaaki paljo :/ ku jos tänäänki tarkastusten välillä oli 12h ja supistellu koko ajan, 2h 1-3min välein, ja oikeastaan samana pysyny tilanne nii en usko että täs synnyttämään aletaan aikoihin. Kärsitään vaan..

Tsemppiä tosiaan Niemja! ♡
Mun tekis mieli koko ajan itkeä kun tissit sattuu ihan mielettömästi! Bebe työntää itteään koko ajan alemmas niin ihan hirvee paine ja voikohan se nykytilanteesta enää pahemmin alaspäin päästä.

Hui niemja! Mähä sanoin et alkaa sit vauhdilla jos alkaa :D toivottavasti kuitenkaa nyt ei sit vielä pääse h-hetkeen asti ja baby malttaa jäädä vielä kasvamaan hetkeksi ja antaa sulle vielä lepo aikaa :) tsemppiä kovin paljon!

Niemja tsemppiä! Toi on muuten omituinen juttu, että mullakin on tuntunut nyt monena päivänä, et alapää olis kastunut/märkä, mutta pikkareissa tai siteessä ei oo mitään (paitsi valkovuotoa, joka ei kuitenkaan selitä aina tota hassua tunnetta). Siskolla oli tihkunut lapsivettä jossain vaiheessa ja oli joutunut seurantaan, joten siksi varmaan mäkin epäilen tota outoa kosteuden tunnetta. Siis tunnetta nimen omaan, kun ei paperilla koittaessa kuitenkaan tuu yhtään mitään...

Kiitoksia! Nyt onneks rauhottuu, joskoa huomenna pääsis kotia :)
Nyytikki mulla esikoisesta tihkui lapsivettä, sillon oli kyllä selvemmin side märkänä koko ajan ja siks käynnistettiinki. Nyt on kans se tunne ja on tuo sidekki vähä kostea ja mutta ei nii haise millekkää että vissiin sitte sitä valkovuotoa vaan. Uutta testiä ei oo otettu. Ärsyttävää hommaa.

Nyt kotona. Kohdunsuun tilanne sen 2cm kaulaa ja sormelle auki, pää alhaalla mutta ei kiinnittyny, lapsivesi vähenemään päin mutta istukka toimii onneks kunnolla. Lapsivesinäyte nega tänäänki. Merkit olis että synnytys lähestyy mutta mun säkällä kärsin kivuliaista supistuksista vielä sen 7vk. :D
Nyt vaan kuulostella oloa ja sitte synnärillä vaan käymään jos siltä tuntuu, 2vk päästä uus kokoultra ja katotaan vesitilanne samalla. :)

^no saattaa se toki jotain kertoakin jos on kovasti jo supistellut ja aukikin on jo hieman:woot:!
Vaikee uskoa että ainakaan yliajalle menis noilla lähtötilanteilla! Jännää!!

Mulla meni ekan kanssa limatulppa 4pv ennen kun lapsivedet meni.
Tämän kanssa on tullut pikku klönttejä kerran viikossa :confused:

Mä en muista yhtää miten esikoisella meni tulppa.. Mutta toivotaan ettei menisi kuitenkaa enää ihan kauhiasti!

Täällä poika on laskeutunu ja kiinnittynyt, selvisi lääkärissä tiistaina :) Hassua kun pojan takapuoli tuntuu nykyään niin matalalla kun ennen tuntui tuossa rintojen alla :D rv 37+0 tänään joten häätökeinoja käyttöön... on olot niin tukalat !

Mie aloittelin kans eilen häätökeinoja. Eka ässä eli siivous toi vain hyvät yöunet (erittäin tervetulleet). Tänään ainakin toinen ässä eli siivous. Kolmas perinteinen ässä saattaa jäädä toteuttamatta, mutta sen sijaan voisin kokeilla sisustamista, suklaata ja shoppailua näin ensi alkuun. Sektioon tj 21 päivää.

36+3

Mä oon kans ny kahtena iltana ottanu ässät käyttöön, päivisin siivottu ja illalla sauna ja seksi :D toissailtana aiheutti tunnin supistuksia ja eilen lähti se limatulppa. Saa nähä jos tänään taas toteuttaa että mitäs sitte :D toki mulla on halutki ihan katos, en ymmärrä mistä ne nyt kumpuaa ku olo on muuten niin epäseksikäs ku olla ja voi :D mutta pumppailla en vielä viitti, vasta ku tullaan likemmäs täysaikasuutta.. Nyt siis 35+3.

Mulla lähti esikolta limatulppa viikkoa ennen h-hetkeä. Nyt ei oo mitään tulppia eikä vuotoja näkyny, ei edes valkkaria!

Ihan rauhassa mennään kohti laskettua aikaa, en usko että tää on tulossa täältä lähiaikoina kun on todella oireetonta oleskelua nyt. Supistukset on näitä samoja kovettumisia joita ollut jo useamman kuukauden. Kyllähän ne välillä kiristää tosi lujaa mut edes sukkapuikkoja tai menkkajomoa ei ole nyt ollut mukana. Toki tässä on aikaa useampi viikko sinne laskettuun, mutta täysaikaisuuteen vajaa viikko! Ehtii tulla oire jos toinenkin vielä o_O

Takaisin