Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aaa okei :D niin totta joo onkin. Ehkä se on se paikka missä voi alkaa sit kertoo jos jotain tapahtuu :) Mut syntyneet ketju tietty täytyy kyl! Vitsi musta on tulllu ihan höppänä nyt loppuraskautta kohti ja pahenee vaan. Oon niin hajamielinen ja kaikki unohtuu. Mies totes tänään saunassa että onkohan mulla alkava dementia... :)

Niemja toipumisia varpaalle :Heartred onneksi ei vatsaan osunut.

Jep, kohta alkaa helmikuisia putkahdella :love7 joku innokas aktiivinen päivittelijä vaan perustamaan ketjua :smiley-bounce012

Jestas mikä supistus tuli 00.30 viime yönä! Olin nousemassa vessaan niin en sitte noussukkaan, sen verta makeasti sattui. Säikähdin ihan et apua ei tätä ja onneks se oli vaan yks supistus, huh. Ei nyt vielä tarvi tositoimiin päästä.

Olivia rv 35+5

Miulla supisteli pari päivää ja nyt on aamu ollut aika rauhallinen. Miulla on 35+6, joten hetken saisi vielä vauva kasvaa. Saa nähdä, miten olo päivän mittaan muuttuu, kun rupeaa vähän touhuilemaan.

Täällä on ollut viikon suppareiden kanssa rauhallisempaa,mutta on muutamia tosi kipeitäkin ollut (tuntuu tossa istukan kohdalla tosi repivän kipeältä,et välillä pelottaa et irtoaako jo).
Ristiselkä ja häntäluu alkaa vissiin löystymään,iltapäivisin tuottaa tuskaa löytää mitään siedettävää asentoa.
Luin tuolta HUS.in sivuilta että omassa sairaalassa pystytään hoitamaan viikolta 36 -> syntyneitä,että reilu pari viikkoa sais vielä odotella.
Alkaa tuntumaan jo siltä,että tää 3.s synnytys jännittää eniten :mask:

Mekaanikko mullakin eniten jännittää tää nro.3 jotenkin mietin koko ajan, että miten selviän ja entä jos jotain menee pieleen. Ja jännittää koko tilanne!

Mulla on koko päivän taas tuntunu pikkuhousut märältä, ja tuntuu ku jotain vuotais, mutta ei selvästi kuitenkaa kastu housut tai side. Ja vauva on ollu tosi vaisu tänään. Tulee ihan se yö mieleen ku lähettii esikoisesta näytille ja sinne jäätiin...
Tiistaina olis aamulla se ultra että sinne asti koitan ny seurata tilannetta, ku kuitenki liikelaskenta täyttyy vaikkaki hitaasti.

Tällä on suht siedettävät olitilat. Ylös/alas kyykiminrn ei tunnu kovin mukavalta ja samoin joitain satunaisia kipeempiä supistuksia ollu. Kerran yössä saa nousta pissille ja nyt viikon verran nukkunu tyyny polvien välissä. Kohta saa varmaan laitaa toisen tyynyn masun alle kun alkaa tuntuu siltä että tarvii vähän extra tukee = ) viikoja nyt 34+4

Huh mikä olo. En oo saanu nukuttua, ensi liikkeiden vähyys huolestutti, sitte tuntuuki koko ajan että housut on märkänä ja paperi kastuu koko ajan. Nyt on vajaa tunnin supistellu enempi vähempi. Tiistai aamulla on lääkäriaika mutta saa nähdä pitääkö jo aamulla lähteä näytille..

Lähdin synnärillä käymään ja onneks oli lapsivesinäyte nega, ottavat supistusten takia silti päiväksi seurantaan osastolle. Sormelle auki ja 2-3cm kaulaa jäljellä. Vauvalla onneks kaikki hyvin, koko heittää että kontrolliultra siitä 2vk päähän.

Käyrillä, supistelee heti jos nousen pystyyn joten oonki koittanu nukkua ku en yöllä nukkunu silmäystäkää. Katotaan nämä käyrät ja todennäkösesti vielä yhdet ja sitte pääsen kotia ootteleen jos jotain tapahtuu. :D eli mun säkällä kärsin näistä supistuksista vielä sen 5vk kunnes ehkä käynnistetään pelkojen takia, jos ei nii 7vk. :D

Hereillä olles 1-3min välein ja 30-40s kesto, silti pystyin tuos välis nukkua liki tunnin. Toki nyt ku heräsin nii on taas paljo kipeämpiä supistukset.

Takaisin