Mulla ei oo kohdunsuuta katsottu kuin rv 24 viimeks. Meidän th ei ala kattoon, sanoi vain että olla äitipolille yhteydessä jos kivuliaasti supistaa. No ei mulla mitään kauheita kipuja oo, mutta silleen tuntuvia supistukset että jotain voi kohdunsuulla tapahtuakin. En uskalla enää mennä uimaan kun en tiedä alakerran tilannetta. Seuraavan kerran tilanne tsekataan rv 37 (18.1.) kokoarviossa.
Mun esikko syntyi rv 39+4 eli täysiaikaisena. Silloin oli rv 37+5 synnytystapa-arviossa kohdunkaula jo hävinnyt kokonaan. Silloin ei ees supistellut näin tiuhaan mitä nyt, jotain ennakoivaa oli lähinnä öisin. Nyt supistellut rv 25 lähtien. Kyllä mä oon valmis kuukauden päästä synnyttään tän muksun, että sikäli ei haittaa vaikka paikat valmistautuu. Tää oma raihnainen olo vaan risoo.
Mun esikko syntyi rv 39+4 eli täysiaikaisena. Silloin oli rv 37+5 synnytystapa-arviossa kohdunkaula jo hävinnyt kokonaan. Silloin ei ees supistellut näin tiuhaan mitä nyt, jotain ennakoivaa oli lähinnä öisin. Nyt supistellut rv 25 lähtien. Kyllä mä oon valmis kuukauden päästä synnyttään tän muksun, että sikäli ei haittaa vaikka paikat valmistautuu. Tää oma raihnainen olo vaan risoo.