Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gagezzz..menikö vuodot ohi?
Mua huvittaa joo tää valkovuodon määrä,ei tarvi kun niistää niin pulpahtaa oikeen kunnolla :hilarious:.En muista tämmöstä aikaisempien kanssa..

Sama "vika" täällä :wideyed: Luulin ensin, että pissasin housuun, mutta ei se kyllä sitä ollut. Mäkään en muista esikoisesta tämmöistä.. :oops:

Täälläkin tulee tuommosia "lorahduksia", inhaa. Pikkareita saa kyllä vaihtaa ja pyykätä ahkerasti.

Mulla on niin vaivainen olo ja nyt kun tuli liukkaat kelit niin ei pääse oikeen uloskaan. Kotona saa vaan maata mahan vieressä, yyh :shifty:

johtuiskohan monenmoiset lorahdukset heikentyneistä lantiopohjanlihaksista... hm. uskoisin että vaivat vain pahenee loppua kohden :D

joo, vaivainen olo täälläkin. touhuaminen kotonakin alkaa olla työlästä, puuh. ja vielä monta viikkoa jäljellä..

Tämänhän voi jo oireeks laskea kun on jo pidemmän aikaan joka ilta tullut kunnon väsymysahdistus ja itku kylkiäisenä... ja yleensä ilman painavaa syytäkään kuhan itken että kaikki kaatuu päälle. Sit aamulla kaikki on taas hyvin

Täällä kanssa lorahtelee, yhhyh :o valkovuotoa lienee täälläkin, ollut pidemmän aikaa jo ja samoin muistan että oli jo esikoisen raskaudessa.

Kävin kanssa tänään siivoamassa työpaikalla kaapit ja moikkailemassa työkaverit. Sairasloma jatkuu siis äitiysloman alkuun joka alkaa ens ke :) täällä myös supistelee ja sukkapuikko tuntemuksia on kohdunsuulla, samoin paineentunnetta alhaalla/häntäluussa. Liitoskivut on myös melkoset, niitä mulla ei ollutkaan esikoisesta. Eikä näitä sukkapuikko fiiliksiä, supistuksia kyllä oli. Tsemppiä kaikille kanssa kärvistelijöille! :)

Overa86, mulle neuvolassa sanoi että jos tulee paineentunnetta takapuolen puolelle, pitää olla yhteydessä. Eli ilmeisesti paikat aukeaa.
Mulla ei oo kyllä ollu sellasta.

Minä sain illalla ihan kauhean naurukohtauksen, sille ei vain tullut loppua. Mies vähän ihmetteli.... :woot:

Mullaki on paineentunnetta takapuoles mutta ei oo tehny mulla mitää. Mulla on sillon 10.1 pelkopoli missä katotaan paikat seuraavan kerran ja uskon että vaikka miten on kipuja ja supistuksia ollu nii paikat on edelleen kiinteät ja täysin kiinni :/ menee varmasti yhtä tuskaisen pitkällä kaavalla synnytys.
Nyt mulla on 2 päivää ollu pikkarit koko ajan märkänä, tosi ärsyttävää. Huomenna nla nii pitää muistaa mainita. Samoin menkkakivuista, illalla en meinannu saada unta vaikka otin panadolin ja lämpöpussin mahalle ku sattui nii paljo. :( ja heti aamusta maha hellänä taas. Ja aivaku maha olis pienentyny? Varmaan poika alkaa meneen alas..

Nonniih,taas käyty lekurissa.Sairasloma ei turha.Kohdunkaula on vielä 3cm,mutta pehmentynyt ja auki 1cm.
Iisisti pitäs ottaa,mutten nyt oikeen tiiä miten vois enää iisimmin olla :wideyed:

Alettiinko teillä alunperin tutkimaan kohdunkaulan pituutta/lyhenemistä voimakkaiden supistusten takia vai miksi? Mietin vain että itselle ei ole edes mainittu että vois jottain ongelmaa asiassa tulla.

Mulla katottiin supistusten takia ja seurattiin reipas kuukausi, kun ei mitään ollu tapahtunu nii en enää oo tutkituttanu.

Mekaanikko nyt vaan koittaa makoilla, vielä se 3vk olis hyvä kestää.. Eikös se rv35 oo jo keuhkojenki osalta hyvä, tietysti paree mitä likemmäs täysaikasuutta pääsis!

Joo mulla kanssa on pariin otteeseen katottu kohdunsuu runsaiden (+kipeähköjen) supistusten ja ton paineentunteen vuoksi. Eikä ollu viimeksi toista viikkoa sitten myöskään täällä muutoksia, joten varmaan tulee olemaan yhtä tiukassa loppu peleissä mitä niemjakin pelkää :o täällä kanssa esikoinen ei ollut tosiaan tuloillaan, toivottavasti tää lähti vähä helpommin käyntiin.

Huhhuh ku sitä taas säikähti outoa oiretta. Jalat turposi ihan yhtäkkiä iltasella ihan pehmeiksi tyynyiksi. Onneks ei mitään kipua ollut tai sellaista. Helpotti kun nostin jalat koholle. Nytkö alkaa raajojen turvotuksetkin.. Ois nämä riittäneet jo xD

Mulla on kohdunsuu taidettu tarkistaa nyt ainakin neljä kertaa tässä lähi aikoina.. eikä mulla kyllä oo mitään suppareitakaan ollu :o

Mulla ei ole kohdunkaulaa tms tarkistettu vielä kertaakaan, vaikka harjoitussupparit alkoi tosi aikaisin, rv 14 paikkeilla.. Hyvin tuo pikkuinen on tähän asti onneksi mukana pysynyt, nyt viikko 30 menossa. Supistuksia ei itse asiassa viime aikoina ole enää kovinkaan usein tullut, ja olokin on hämmentävän hyvä viikot huomioon ottaen, ei ihmeempiä kipuja, vähän hengästyttää ylämäissä ja yöunilta joutuu kerran-pari heräämään vessaan mutta siinäpä ne. Täytyisi varmaan koputtaa puuta, mutta tähän mennessä ollut todella helppo ja vähäoireinen raskaus :)

Ei sitä kohdunkaulaa lähdetä tutkimaan, jossei ole syytä. Turha ronkkiminen saattaa tehdä vain hallaa.

Täällä uusi erittäin ikävä oire :( nimittäin migreeni ja aurallinen sellanen. Näköhäiriöt, tekstin katoamiset ja sormen päiden puutumiset ja toki pääkipu. Kovasti säikäytti ihan peräkkäin tulleet kohtaukset vaikkei ennen oo ollutkaan migreeniä. Onneks pääs neurologille joka varmistin asian ja kerto onneks ettei syytä huoleen, vaikka pelottavalta tuntuukin.

Marjahei mulla on samanlainen migreeni, vaivas oikeen paljo tuos raskauden puolivälis.. Nyt *puuta koputtaen* ei oo viikkoihin ollu kohtausta.

Mä sain kanssa yhden tuollaisen aurallisen migreenin pari kuukautta takaperin, tosin ilman varsinaista särkyä eli pelkällä auralla ja ohimon tykytyksellä. Muutaman kerran aiemmin saanut vastaavia, mutten moneen vuoteen, joten pelästytti kyllä. Lääkäri onneksi selvensi, että raskauden aiheuttamat hormonimuutokset saattavat lisätä tai vähentää migreenejä jos sellaisille on taipumusta.

Jösses mua risoo tää supistelu!! Ollaan anoppilassa ja makaamista melkein pelkästään kun koko ajan supistaa. Ei ihme että paino noussut 12 päivässä 1,8 kg :arghh: meinaa vetää fiiliksen matalaksi. Poju liikkuu ahkerasti, että masun puolella kaikki on hyvin.

Olivia tsemppiä ♡ se on raivostuttavaa. Mulla kans alkanu olemaan supistukset herkemmäs mutta ei onneks nuon pahana vielä. Tekikös ne supistukset sulla mitää? Ja mulle th sanoi tänään että vauva on jo alkanu laskeutuun ja voi sen takia supistella enempi. Katottiin siis ultralla..

Takaisin