Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään oli neuvolan fysioterapia, sain sieltä hyviä vinkkejä lantion löystymisen aiheuttamiin selkäkipuihin. Nyt ihmettelen, että miksei ole olemassa sellaista tukivyötä joka tukisi selän ja lantion lisäksi vatsaa. Ei ihan huvittaisi kuitenkaan kahta tukivyötä käyttää yhtäaikaa. Minulla on nimittäin myös iso vatsa, sf-mitta huitelee yläkäyrillä, ja vielä 2 kuukautta pitäisi jaksaa...

Mulla on sellanen tukivyö jossa on myös se vatsan tukija.. sellasta aika löysää kangastahan se vatsaosa on mut tukee vähän kuitenkin :) Jos siis sellasta meinasit!

Mäkin kyselisin onko oikeesti kunnolla vatsaa tukevaa vyötä?missä tietenkin kunnon selkätuki myös.
En ole löytänyt ja neljäs raskaus menossa!

Mä aattelin koittaa kantoliinan sitoa tukemaan jos tarvii :)

Täälä taas pitkästä aikaa koko päivän supistanu, ja nyt kovat poltot alamahalla ja seläs. Ärsyttävää ku oli jo pari viikkoa hyvä :( oksensinki aamupäivällä, en tiä onko mahatautia vai oksensinko supistusten takia, huono olo sen jälkeen mutta oksentaa ei oo enempää tarvinnu. Sairaslomaa tuli 2 päivää joten vähiin käy työvuorot :( enää siis 7!

Tänään lorahti housuihin jotain muuta kun pissaa.. Pikkasen pelästytti kun valkkariksikin oli tosi juoksevaa siis ihan lähes vettä vaan, tuli kunnon loraus eikä haissut yhtään miltään :O

Tänään lorahti housuihin jotain muuta kun pissaa.. Pikkasen pelästytti kun valkkariksikin oli tosi juoksevaa siis ihan lähes vettä vaan, tuli kunnon loraus eikä haissut yhtään miltään :O

Ohoh! Onko selvinny mitä se oli? Soittelitko minnekään asiasta?

En oo soitellu kun ei sitä sen enempää oo tullut eikä mitään muuta oiretta oo nyt tai aiemminkaan ollut

Seuraile tilannetta. Lapsivedet kun tulee, niin sen kyllä tunnistaa. Mulla esikon synnytys käynnistettiin vesien vähyyden takia ja silti seisoin aikamoisessa lätäkössä, kun ne vedet sitten viimein menivät :D

Hirmu huono olo ollut pari tuntia, hikoiluttaa ihan ja ei tiedä oksettaako vai ei. Heti tietennii sokruja mittasin, että onko niissä ongelmia. Ei oo. Eli perhana, mahatautiko tähän vielä iski? [emoji13]

Hirmu huono olo ollut pari tuntia, hikoiluttaa ihan ja ei tiedä oksettaako vai ei. Heti tietennii sokruja mittasin, että onko niissä ongelmia. Ei oo. Eli perhana, mahatautiko tähän vielä iski? [emoji13]

O ooou! Toivottavasti olis ohimenevä tila vaan :)

Gagezzz mulla tuli esikoisen aikaan lapsivettä kerran varmaan kupillisen verran, sen jälkeen oli pari kuukautta että ei tullu ja sitte mulla alkoi tihkua sitä 38+ uudestaan, tuli siis tosi ylhäältä ja kalvot oli silti ehjät. Mutta seurailla kannattaa!

Sonjuska toivottavasti tilanne helpottuu!

Sonjuska,toivottavasti ei iske influenssa.
Pojalla ollut kuimetta ja oksennellut torstaista asti.Pitää vaan toivoa ettei iskis muille..joulukin jo niin lähellä.

Olo jo parempi, ihan saattoi johtua vaan siitä, että niska ja hartiat on todella jumissa, pahaolo helpottui jo kun mies hieroi.
Vähä ehkä maha sekasi, mut ei mitään kummempia enää.
Joskohan se tästä. :)
Poikakin oli mahassa hyvin hissuksiin sen ajan kun etoi, ois kyllä ollu kamalaa jos ois samalla potkinu ku hurja. :D
Influenssa rokotteen otin jo marraskuun alussa, nii toivon mukaan sitä tautia en sais, kerran senkin kokenut.

Onko täällä muita istumatyötä tekeviä? Kuinka teillä sujuu istuminen pitkiä aikoja? Tuntuu niin tukalalta istua koko päivä, tuntuu että maha räjähtää.. Liikkeessä paljon helpompi olla.

Kuulemma valkovuoto muuttuu loppua kohden juoksevammaksi. Sen olenkin huomannut.

Ai, että mulla on kipeät nivuset. Yöllä kyljen kääntö käy nivusiin ja nyt päivisinkin järkkykipeä teki mitä teki :O ihan kuin ois jottain kuntolaitetreeniä ois tehnyt jaloilla kun ottaa sen verran kipeästi xD

Voi ei, yskä ja päivän pitkä automatka aiheutti harjoitussuppari maratonin yöllä:dead:. Naikkarin mukaan ei tarvetta käydä tarkastuksessa ennen kun supparit ovat kivuliaita, mutta määräsivät kahden päivän vuodelepoa. Toivottavasti tilanne rauhoituisi nopeasti. Vieläkin suppareita tulee mutta nyt vain pari kertaa tunnissa levätessä....

Onko täällä muita istumatyötä tekeviä? Kuinka teillä sujuu istuminen pitkiä aikoja? Tuntuu niin tukalalta istua koko päivä, tuntuu että maha räjähtää.. Liikkeessä paljon helpompi olla.

Mulla oli pääasiassa istumatyö (nyt siis saikulla). Vikat päivät meni jumppapallon päällä muttei sekään loppupeleissä auttanut. Tänäänkin kun kävin istumassa n. 2 tuntia normaalilla työtuolilla kun tein viimeisiä rästihommia, niin tuntuu että maha räjähtää ja alamaha ihan kipeä. Eli mulle ainakin istuminen oli kivuliasta ja aiheutti supistelua.

Tänään jätin avaimet työpaikalle ja päivitin poissaoloilmoituksen sähköpostiin. On kyllä oudon "tyhjä" fiilis kun vielä ei ole sitä vauvaakaan ja tosi aikaisin jouduin jäämään töistä pois.

Gagezzz..menikö vuodot ohi?
Mua huvittaa joo tää valkovuodon määrä,ei tarvi kun niistää niin pulpahtaa oikeen kunnolla :hilarious:.En muista tämmöstä aikaisempien kanssa..

Töyhtötiainen..I feel you.
Välillä ei tarvi kun kävellä muutamat rappuset niin iskee supparimaratoni.Kerkeny monesti jo säikähtää että joko lähtö tulee,kun ei rauhotu sitten millään :inpain:

Mäkin meen tänään laittaa duunipaikalla työkalut n.vuodeksi "narikkaan" ja pukukaapin ojennukseen..toiv ei tuu tippa linssiin :woot:

Mulla kans jo toista päivää pikkarit koko ajan märkänä, kiitos vv :D tosi ärsyttävää.

Mulla on nyt supistukset laantunu taas, mutta kauhiat menkkapoltot ja sukkapuikkotuikkasut jatkuu alamahalla. Kävin koiran kans illalla pienellä lenkillä hissun kissun ja voi taivas kun vihloi alapäätä..

Mulla taas tosiaan loppus kaikki vuodot :O se yks kunnon loraus ja yhtäkkiä ei oo valkkariakaan tullu yhtään

Takaisin