Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Olivia82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itsellä on koko raskausajan ollut kramppeja alavatsassa ja nivusten alueella. Nivusissa tuikkaa jos äkkinäisiä käännähdyksiä tekee tai hyppää pyörän satulasta. Rinnat rasittavan arat jatkuvasti. Parina päivänä tullut tosi outoja toisen kyljen kipuja että unet ovat jääneet vähälle.

Pahoinvointia taas vain silloin jos syöminen ollut huonoa tai liian vähän tullut juotua mitään. Rajaaminen vessassa on alkuyöstä jatkuvalla syötöllä käymistä. Tosin ei tarvi kovin monesti ensimmäisten parin tunnin jälkeen käydä. Päivällä se on jatkuvaa. Ja kaupungillakin ollessa pitää miettiä etukäteen miten ajottaa.

Yks ilta huomasin ettei onnistu vatsan sisään vetäminen xD kohti selkärankaa.. Jää vain pömpöttämään koko komeus. RV 14 menossa :)

Voithan ottaa edellisellä neuvolakerralla purkin kotiin ja pistää aamupissan kotona ennen ku meet neuvolaan . Ite en pysty yhtää pidättelee ja ainoo 4h tulee yöllä täytee pissaamisen välissä ku ravaan muute parin tunnin välein.

Miulla sitte joku saakelin iskias vaivaa. Ilmeisesti. Tai vaan joku hermo jumi?! Pakaran päältä saakelin jumissa ja tuntuu että vasen jalka lähtee alta, eikä kävellä pysty kunnolla. Ääää! Tämähän tästä vielä puuttu.

Mulla on kans ollu samanlaista. Liittyy vissiin iskiakseen. Esikoisesta teki myös lantion alueella kipeää, kun hormonit alkaa pehmentään liitoksia...

Just, kun alkoi tuntuun siltä, että elämä alkais voittaa ja olot helpottaa, niin ystäväni George saapuu taas kylään :meh: huomenna olis 13+0. Alkais niinku riittää nää pahoinvoinnit. Ja jos joku vielä puhuu mulle aamupahoinvoinnista, niin saa kyllä varoa. Kun yölläkin on saanu tässä raskaudessa herätä Yrjöön. :hungover:

Söin sit hesee lounaaks ja illal kärysoosii ja perunoit. Ne kiipeski sit nii rivakasti ylös et piti kesken kauppareissun käydä poistamassa sapuska järjestelmästä.. hyvä kolmen päivän putki meni siinä :0 Mut vähä oma vika kyl ku menin syömää nii huonosti...

Täällä myös "päästiin sylkemisen makuun". Aiempi huono olo vaihtui aamun pönttöön huutamiseen. Ai vitsi mä vihaan sitä!!!!

Koko aamupäivä meni tutisten ja mietin, että mitä uskaltaisi syödä :(

Mulla tohon aamuyökkimiseen ei auttanu syöminenkää enne nousemista. Aloin tekee vaa niin et ku alko se tyhjän vatsan oksentaminen eikä loppunu ni hörppäsin hanasta lämmintä vettä isot kulaukset ja ne tuli väkisinki takasii ja sit meni ohi. Tuossa aamun tyhjässä masussa ainoa hyvä on se et voi huoletta kyökkiä lavuaariin ku ei sieltä ns. Tuu mitään :D

Mä oksentaisin mielummin vaik pihalle ku pönttöön :'D

Ai niin, huomasin baabuska tuolta poks osastolta et sullaki alko aika myöhään pahoinvointi. Kiva etten ollu ainoo :D siitä 10+ - 14+ asti jatkui mun, nyt siis vaan tosi vähän ja useimmiten jos syön liikaa tai liikaa närästystä aiheuttaavaa sapuskaa :)
14+3 nyt

Jostain tulvii mun nenään ihana tuoreen lakun tuoksu. Voi olla, että meen ostaa irtareita ja LAKUJA kiellosta huolimatta. T:Bad mom

Oon mieki ihan huoletta syöny lakuja ja salmiakkii. Muuten sais pyörtyillä koko ajan :D

Mulla tohon aamuyökkimiseen ei auttanu syöminenkää enne nousemista. Aloin tekee vaa niin et ku alko se tyhjän vatsan oksentaminen eikä loppunu ni hörppäsin hanasta lämmintä vettä isot kulaukset ja ne tuli väkisinki takasii ja sit meni ohi. Tuossa aamun tyhjässä masussa ainoa hyvä on se et voi huoletta kyökkiä lavuaariin ku ei sieltä ns. Tuu mitään :D

Tuttu tunne rbck! :')

Mä haluan takas viikolle 11, jos tää tulee olee tätä oloa pitkään (snif). Aivan järkyttävä päivä. Syöksyoksennus pelkona koko ajan, ei meinaa varoitellut aamulla yhtään ja jälleen mikään ruoka ei maistu ja mitään ei tee mieli...varsin helppoa siis. Enpä olekaan aiemmissa raskauksissa tällaisia oloja vielä kokenut :(

Mä syön kans ihan surutta lakua ja salmiakkia koska on nii matalat paineet!

Onko muilla olleet virtsanäytteessä leukosyytit koholla? Täällä tänään "kiinni" tästä +1:llä, mutta terkka sanoi, että tikut ovat superherkät....
Mut hän oli nyt niin innokas, et halus mut heti labraan jatkotutkimuksiin, vaikka lekuri oli erimieltä, joka minut kuitenkin tutki. Noh lisäksi oli niin innokas, että varasi samalla kaksi labra-aikaa minulle, jossa toisessa annetaan tuo 4h näyte ja toisessa 1h....ja ei voi käydä samana päivänä.

Siis kaikki on varmasti minun ja tulokkaan hyväksi, mut arrgh on niin helppo tuolta töistä järjestellä näitä ilman autoa :/

^Labranäytteessä mielestäni oli, mutta katsoin että ne oli sellaiset, jotka normaalistikin tuppaa nousemaan
raskaudessa. Millon noita pissanäytteitä aletaan neuvolassa ottamaan? Mulla ma toinen neuvola, enkä ole saanut ainakaan mitään ohjeistusta, että pitäisi nyt varautua.

Mulla kertos ekalla neuvola kerralla että seuraavalla kerralla hän näyttää miten toimitaan pissanäytteen kanssa ja jatkossa sitten joka kerta käy antamassa ennen neuvolaa

Meillä jo ekassa neuvolassa kahtovat sen, ja onneks ei ite tarvii tikuttaa. :D ei se varmaan vaikeeta ois mutta jotenki vaan helpompi ku ammattilainen kahttoo.

Mulla ei ollu tokallakaa kerralla, seuraavalla sitte. Se on nlalääkäri.

Meillä joka neuvolakäynnillä otetaan ja ei ole kyllä kukaan opastanut että kuin pitää tehdä :). Tai siis nytkin terkka sit kysy, et kävithän ensin pesulla ja otit keskivirtsan...öööö no en ja en...pissin purkkiin niinkuin pyysit :D

Takaisin