P
poisto
Vieras
-
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pitää jo miettiä että mitä paitaa voi käyttää, housut menee kyllä vielä, kun on enemmänkin ylävatsa joka pömpöttää.. Paidatkin kaikki toki menee mutta jos haluaa salassa pitää niin ei oo montaa vaihtoehtoa Mua yökötti 7-8 viikoilla mutta nyt ei minkäänlaisia oireita oo ollu sen jälkeen. Vähä jännittää onks siel mahassa mitää vaikka 8+3 vielä oli :D nyt menossa siis 10+4
Nyt siis menossa rv 10+1. Viikolta 5 asti on ollut koko päivän kestävää pahoinvointia, pahinta se on erityisesti iltaisin. Oksentaa ei ole onneksi kertaakaan tarvinut mutta muuten olo on kuin olis pitkässä mahataudissa. Väsymys on myös vaivana, joten sängyssä makoilu on tullut kovin tutuksi tässä viikkojen kuluessa.
Kyllä täälläkin kahvi maistuu, on maistunut aina raskaana ollessa.Onko muuten muita, joille kahvi maistuu? Luulin, että se olis tosi yleinen raskausoire, että kahvinjuonti loppuu... Mulle on siis maistunut koko ajan, nyt 8+1. Jotenkin se kahvin keitto ällöttää, ja purujen haju, mutta itse kahvi on yhtä hyvää kuin ennenkin. Oon juonut sen sallitun max 3 dl päivässä sitten :)