Oireet

Viime yönä lähti limatulppa (on tainnu jo muutamia viikkoja tulla pieniä määriä, mut nyt tuli kunnon klöntti :D )
Harmi vaan että viä voi silti kestää useampi päivä synnytyksen alkuun.. (40+3)

Täällä irtosi kans äskein ja nyt mennään 39+0. Oisko jo tämä viikko meidän viikko :)
 
Mä en kestä kun tissit sattuu, pelkkä tuulenvire tuntuu ikävältä. Saati että ne koskee johonkin.
Sit ne myös vuotaa tota esimaitoa joka sitten kuivuu siihen pintaan ja kutittaa ikävästi...
 
Gagezzz, minulla on pariin otteeseen koittanut rintatulehdusta pukata, ensin on olleet tosi herkät ja sitten tehnyt sellaisen kipeän alueen tuohon kainalon ja rinnan väliin. Jos noin kipeäksi menee niin kannattaa lämpimässä suihkussa hieroa tms. ennenku pahenee
 
Tää turvotus on jo pelottavaa! Sormukset ei oo menny enää viikkoihin, sukista jää hirveet painaumat, nilkat on ihan pökkelöt, naamakin on ihan oudon näkönen koska niin turvonnu, rannekanavaoireyhtymä pahenee kun hermot on turvotuksen takia pinteessä, kaikki suonet paistaa läpi... Ei muita RM-oireita, mut jotenki ahistavaa...
 
Kotikissa täällä sama! sormustakaan ei oo uskaltanu pitää ainakaa kuukauteen. Mut kaikkein ärsyttävintä on nää rannekanavat ku yöt on semmosta yhtä käsien puutuilua. Mut onneks kohta pitäis helpottaa ku vauva syntyy, muutama viikko korkeintaan!
 
Järkyttävä viiltävä kipu vasemmalla alavatsalla! Kesti aikansa, liikkuminen oli vaikeaa. Onkohan vaan kudokset niin venyneet, että tuntuu että repeää..? Onko kenelläkään muulla kokemusta? Säikähdin kyllä kovasti, onneksi nyt helpottaa.
 
Mullaki välillä, en tiedä mistä johtuu. Tänä aamuna kun heräsin ja käänsin kylkeä niin häpyluussa tuntui ja KUULUI pamaus. Sitten oli niin kipeä ettei voinut liikkua. Tuostakaan en tiedä että mitähän lienee ollut. Taitaa tää kroppa nyt vaan lopultaki romahtaa kasaan :grin
 
Täälläki turvottaa sormia, jalkoja ja naamaa. Mutta onneksi vielä riittävä neste, liike ja koho on auttanut :) Paineet onneksi normaalit ja olo muutenkin erittäin hyvä.
 
Kotikissa, suklaapehmis ja Giovanna - täällä ihan sama turvotus! Ja ollut jo todella kauan. Tosin sormuksista luovuin vasta pelotteluiden jälkeen viime viikolla...ai että teki kipiää. Liikuntaakaan ei oo voinut oikein harrastaa litoskipujen vuoksi. Eilen kävin 30min kävelyllä, niin johan taas häpyliitos kipeytyi niin etten oikein koko loppupäivänä päässyt liikenteeseen ja piti popsia särkylääkettä. Pitääkin muistaa juoda vähän enemmän - kiitos G muistutuksesta! [emoji1]
 
Täällä on iskeny nyt tää "kodin hengetär" vimma. Eilen iski kamala siivousvimma jota jatku myös tälle päivälle, ja tossa äsken leivoin sämpylät ja vielä meinasin korvapuusteja tänään tehä myöhemmin, nyt ei kerkee ku pitää kohta neuvolaan suunnata!
 
Täällä iski kans eilen kodin hengetär vimma, mä pesin ja järjestelin keittiön kaapit. Sen jälkeen oli kyllä alaselkä aivan muussina. Jos tuon homman päälle ois jaksanu vielä harrastaa niitä kahta muuta ässää niin varmasti ois lähteny synnytys käyntiin :wacky:
 
Äske lenkillä sit käveltii pöksyt märkänä. :D vaan vaikee tunnistaa et Oliks se vaan valkovuotoo vai pissaa vai lapsivettä mitä sinne lirahtanu :D väritöntä ja kirkasta kuitenki.. katotaa nyt et tuleeks sitä lisää miten.. rv 38+2 mennään..
 
Lopetin odottamiseen ja oireiden tarkkailun. Loppui tylsistyminen hetkeksi ja nyt supistaa n. 10 min välein jo toista tuntia :wink

Mä en edes jaksa kytätä tai odottaa mitään, kai mä sit huomaan viimeistään, ku alkaa päälaki vilkkua :D

Tsemppiä sinne!
 
Mäkään en edes odota vielä enkä kyttää oireita... Mutta kun kaikki kiva kielletään kun jokainen perheenjäsen ja kaveri on sitä mieltä etten saa edes koiria ulkoiluttaa kun kumminkin kaatuisin tms.. Niimpä sitten sohvassa on jo mun pyllyn mallinen painauma ja 12 kautta NCIS tapitettu jo läpi.
Rv 38+3, että aikaahan tässä on vielä kuluttaa koko sohva puhki!
 
Takaisin
Top