Mulla oli pari yötä sitten about klo 2-6 sillai et ei missään asennos pystyny olemaa petissä, kävelin ympäri kämppää. Koko maha kolotti alhaalta kylkiluihin ja kylkiluut oikee poltti. Kohdun ym suunnilla ei mitään kipua tms. Mulla semmonen jokunen sentti läskiä siinä päällä et kovettumisesta en osaa sanoa mut aika hurja yö. Seuraavana päivänä oli paikat jotenki hellänä selkää myöten. Parilla särkylääkkeellä helppas.Mulla ihan kamalat alamaha/kylkikivut eilen alkanu, kävin jo näytilläki ja vauvalla kaikki hyvin mutta lääkäri epäili supistuksiksi. Kohdunkaula onneks pitkä (liki 5cm) ja kokonaan kiinni ja kova että eivät onneks oo supistukset tehneet muutoksia. Nyt vaan pelottaaki että miten tulee raskaus etenemään.. Pelkään että joudun vuodelepoon (mihin ehdottomasti meen jos tarve vaatii) ja vauva syntyy ennenaikaasesti. Ja nyt varsinki sen tutkimuksen jälkeen alamaha/kylki on niin kipeänä etten pysty nukkumaanja lääkkeet ei auta.. Nyt alan vaan toivomaan että pääsen edes turvallisille vesille raskauden kans, vaikkaki luin onneks kokemuksia kuinka on supistellu alusta asti ja silti syntyny täysaikasia, jopa ylimeneviä vauvoja. Toivotaan parasta. Mun säkällä vaan meille ei käy hyvin
![]()
Mikäköhän tommone olis? Yks tuttu meinas et joku päälle jäävä harkkasuppari tai sit vaan ku kroppa tekee tulokkaalle tilaa. Tiedä häntä.