täällä ollaan vasta alussa, 5+3, eikä oireita juuri lainkaan. Vaikea uskoa olevansa raskaana! Eka olisi tulossa
vaikka eihän tässä kohtaa mikään ole vielä varmaa...
Rintoja vähän aristaa, kuvottaa, alavatsakipuja, hajuherkkyys. Ja väsymys, huh. Mutta tää turvotus, herranjumala! En nyt muutenkaan ihan mallinmitoissa ole, että jessus! Koita tässä nyt sitten mennä ninjana, ettei kukaan huomaisi, kun oon ihan pallo :D Milloin se menee ohi?
vaikka eihän tässä kohtaa mikään ole vielä varmaa...Rintoja vähän aristaa, kuvottaa, alavatsakipuja, hajuherkkyys. Ja väsymys, huh. Mutta tää turvotus, herranjumala! En nyt muutenkaan ihan mallinmitoissa ole, että jessus! Koita tässä nyt sitten mennä ninjana, ettei kukaan huomaisi, kun oon ihan pallo :D Milloin se menee ohi?

Onnellinen pitää oireista olla kun ei edellisessä paljon ollut ja kesken meni.
joten tulenpas tänne valittamaan
tiiättekö sen tunteen ku kaikki itkettää? Meinaan laitoin nuorimmaista nukkumaan ja eihän toi hulivili heti suostunu nukahtaa ni pitihän siitä itkeä.. sit mies lähti sukuloimaan illalla ja nauttimaan muutamaa, saapu vasta yöllä kotiin ja heräsin siihen.. siitäkin piti itkeä.. sit oli nälkä.. piti itkeä.. mies tarjos omaa pitsaansa mulle keskellä yötä.. piti itkeä.. no en jaksanu nousta sängystä joten kysy nätisti tuoko mulle sänkyyn sitä ruokaa.. itkin taas
pitääkö raskaana aina olla näin herkkä