Oireet

Voihan 'hermoromahdus' :banghead: Onko täällä muita joilla meinaa olla hieman pinna kireällä? Lähes koko päivän saanu jotain itku kohtauksia ko puhelin päätti sanoa itsensä irti. Tämä ei siis johdu siitä, etttä olisin someriippuvainen, vaan siitä äärettömästä v*tutuksen määrästä kun vuosi sitten ostin kalliimman puhelimen ja nyt jo vissii pitäs ostaa uusi :mad: Sillä mä en tykkää ostella uusinta uutta joka vuosi vaan mielummin menisin sillä vanhalla ja turvallisella monta vuotta :smug:

Yks päivä kun en saanut suolakurkku purkkia auki niin taas kauhea turhautuminen ja itkupotkuraivarit :shifty: Jatkuvaa kireyttä ja itkua, mutta sit kohta sekunnissa naurelen jo ja oon niin hyväntuuulinen etttäää :hilarious:

Miehelleki oon sanonu, että naurattaa nää mun mielialavaihdokset kun ihan naurettavista asioista pitää raivota :D Ja kun nyt viimeisellä kolmanneksella alkanu ko aattelin, että hormoonit ois melkei heti raskauduttua alkanu tekee tämmösiä :hilarious:

Tutun kuulosta, mutta miulla oli tuommosta ihan alkuraskaus, ehkä tokan kolmanneksen alkuun ja loppu ku seinään. :o nyt on taas ollu ihmeen tyyniolo, mitä ei ees oo ilman raskautta :D

Peetuhauva - hyvin tutulta kuulostaa! Mun vanha ja uskollinen puhelin tilttas vajaa kk sitten, ja jestas mitkä raivarit siitä sain, kun yritin viime hetkellä saada kuvia turvaan jne.. Miesparka katteli silmät pyöreinä turvallisen etäisyyden päästä. Muutama päivä sitten mies sai kunnon ryöpytyksen osakseen, kun meni hermot hänen työntekoon.. Työkaverit ajaa hermot kireälle joka ikinen päivä jne.. Että tätä on liikkeellä..

Jep. Kuinka kiristikään hermoja la-su kun niin karmee keli ettei viiti mennä esikoisen energiaa purkamaan pihalle. Asutaan kaupungissa, niin en uskalla laittaa 3-vuotiasta yksin ulos ja katella ikkunasta että on tallessa. Lapsellehan ois kurakamppeet, mutta itteä ei vaan huvita mennä kylmään sateeseen istumaan :shifty: Onneks la oli joulunavaus kauppakeskuksella niin siinä sai vähän purettua yhen virtaa. Su taas ku oltiin vaan kotona, ni mun hermot vähintään yhtä kireet ku viulunkieli. Sit taas toisena hetkenä mies sai mut nauramaan kippurassa jollain ihan höpöjutulla :hilarious:

Kiristää. Hermostun koko ajan lapsille ihan turhasta, ja sitten pillitän kun oon niin huono äiti :sorry::arghh::p Ai mitkä hormonit??

Sama täällä..viimeistään siinä vaiheessa tulee se herkistyminen kun lapset nukkuu nätisti omissa sängyissään ja talo on hiljainen :hilarious:
Ja iltapalan aikana näkee vielä punaista joka asiasta :oops:

Täällä kans yks hormonihirviö, joka tunnistaa tuon, että kiukuttelee lapsillekin ja sitten on ihan hirveä olo sen jälkeen... :-( hitsi, että osaa itteääki ärsyttää tää kiukkuilu. Lapset lähti vielä mummille ja vaarille yöksi, että mä saisin täällä nukuttua kun mieskin on siellä hiton työreissullaan... :-O ja nyt sit itken ku esikoisella tuli hirveä ikävä ja ei ois halunnu mennä mummille yöksi...

Täällä kans yks hormonihirviö, joka tunnistaa tuon, että kiukuttelee lapsillekin ja sitten on ihan hirveä olo sen jälkeen... :-( hitsi, että osaa itteääki ärsyttää tää kiukkuilu. Lapset lähti vielä mummille ja vaarille yöksi, että mä saisin täällä nukuttua kun mieskin on siellä hiton työreissullaan... :-O ja nyt sit itken ku esikoisella tuli hirveä ikävä ja ei ois halunnu mennä mummille yöksi...

Tsemppiä!! ♡ Onneksi lapsiltakin voi pyytää anteeksi omaa kiukuttelua ja kertoa että johtuu siitä että odottaa vauvaa kun on hermo pinteessä. Nyt ansaitusti lepoa, teet itsellesi vaikka juhlailtapalan, sytytät muutaman kynttilän ja nautit kaikessa rauhassa telkun ääressä ♡ Helppoa se ei ole tunnemylläkässä mutta tärkeää myös oma aika ;)

Kiitti Piilo! :-) Jep, nyt pitää yrittää nauttia ja onneks lapsetkin ymmärtää miksi äitiä vähän kiukuttaa... <3 juuri miehen kans juteltiin puhelimessa, että tuli itelleeki niin huono mieli kun esikoisellakin oli... mut mies just sano, että nyt kyllä yrität nauttia kun ei meiän tytöt todellakaan ole usein yökylässä missään.. ;-)

Onks tääl julkisel puolel joku ketä kärsii iskias kivusta? Ite nyt vihdoin tunnin jälkeen pääsin hivuttautuu sängystä ylös ja vielä pitäis päästä kävelee vessaan asti kun meinaa tulla pissat housuun mut astuminen sattuu nii et kyyneleet on silmis..

Täällä myös yks kireäpinnainen odottaja. Mies saa mun kierrokset nousee nollasta sataan alle sekunnin, pahinta öisin kun luen puhelimesta kirjaa ja toinen havahtuu ja kysyy "eikö uni tuu kulta?" NO V*TTU EI, muuten vaan tässä töllään luuria kahdelta yöllä... Sitten ärsyttää niin lujaa et vielä vaikeampaa kuvitella nukahtavansa.

Toinen mieheni outous, se pelkää seksiä ettei "vauvaan osu":hilarious::arghh: eipä auta järkipuhe, onhan tuo jo ollu huolissaan ku lapsen liikkeitä koitellaan masun läpi, ettei sen päähän tuu kuhmuja/lommoja kun sitä tökitään.:grin mitä vielä? Seksinpuutekin saa mut perin äreäksi.

Täällä myös yks kireäpinnainen odottaja. Mies saa mun kierrokset nousee nollasta sataan alle sekunnin, pahinta öisin kun luen puhelimesta kirjaa ja toinen havahtuu ja kysyy "eikö uni tuu kulta?" NO V*TTU EI, muuten vaan tässä töllään luuria kahdelta yöllä... Sitten ärsyttää niin lujaa et vielä vaikeampaa kuvitella nukahtavansa.

Toinen mieheni outous, se pelkää seksiä ettei "vauvaan osu":hilarious::arghh: eipä auta järkipuhe, onhan tuo jo ollu huolissaan ku lapsen liikkeitä koitellaan masun läpi, ettei sen päähän tuu kuhmuja/lommoja kun sitä tökitään.:grin mitä vielä? Seksinpuutekin saa mut perin äreäksi.

Sori, kävi naurattaa kun meillä ihan sama juttu öisin... mä valvon ja selailen puhelimella nettiä, niin mies ihmettelee mikset sä nuku??!! No hitto, kun en saa unta! En kai nyt huvikseen valvoskele... tai toinen, et se kuorsaa ja sit en ainakaan saa unta kun käy vielä enemmän ärsyttää. :-O mut toi ei kyl naurata, jos ei seksiä saa! Jännä kun toiset pelkää niin satuttavansa vauvaa... :-/ tsemppiä sinnepäin!

Muistakaa muuten, että se ruutuvalo (känny, telkku, padi tms.) on niin kylmänsävyistä, että huijaa aivoja luulemaan auringonvaloksi ja valvottaa. TIetty sitten, kun on oikeasti unettomuutta, niin ihan sama vaikka ruutuja tuijottelisikin. Mutta se valo siis oikeasti haittaa nukahtamista. Aivot on sillai helposti huijattava otus :wink Lukuvalo ja lehti tai kirja ei esim vaikuta samalla tavalla.

Muistakaa muuten, että se ruutuvalo (känny, telkku, padi tms.) on niin kylmänsävyistä, että huijaa aivoja luulemaan auringonvaloksi ja valvottaa. TIetty sitten, kun on oikeasti unettomuutta, niin ihan sama vaikka ruutuja tuijottelisikin. Mutta se valo siis oikeasti haittaa nukahtamista. Aivot on sillai helposti huijattava otus :wink Lukuvalo ja lehti tai kirja ei esim vaikuta samalla tavalla.

Mulla on puhelimes sellane yömode missä näytön väristä tulee lämpimämpi mut ei mul oo kyl vaikuttanu vaik ois normi värisenä toi näyttö :)

Onkos täällä muita, joilla on ollut virtsatietulehdus raskausaikana?

Mulla oli ekassa raskaudessa, joka meni kesken. Nyt sitten seurataan tiuhaan, ettei vaan huomaamatta jää. Käsitin että tulehdus voi olla syyllinen myös keskenmenoon.

Voi ei, ikävää Lori :(
Mulla nyt todettiin pissatulehdus, kiva kun se on ollut mulla oireettomana varmaankin jo viikkoja.. Selvisi kuitenkin näin ollen syy supistuksille. Eikun uutta antibioottia nassuun keuhkokuumeen jälkeen.

Mulla oli kans alkuraskaudessa oireeton virtsatietulehdus, siksi oon nyt raskauden aikana joutunut käydä aina n. Kuukauden välein antamassa näytteen..

onko kellään muulla iho menny ihottumalle ja kutisee? Mulla alko tai palas tää vaiva pakkasten myötä ja sain rasvailuilla kuntoon, mut nyt sit ku pakkaset katos ja tuli takasin tämä kostea ilma niin kutinat palas. :D Ihan kauheeta ku kokoajan kutittaa. :/ pahin paikka on tällä hetkellä etumus tosta rintojen päältä. Punasta näppyä täynnä ja kutittas vain... Toivottavasti noi rasvat auttas. Oon yrittäny olla käyttämättä noita kortisonivoiteita ja muilla keinoin selättää nää ihottumat.

Mulla kutisee taas tosta rintojen alapuolelta... ja mulla on kanssa tosi kuiva iho, pakkasten aikaan aina vielä pahempi. :-O

Täällä taas niin päin, että meillä mies kiehnää koko ajan ja mua vaan a h d i s t a a. Yhtään ei tee mieli, haluun vaan olla rauhassa. Sama homma oli esikoista odottaessa. Halut palas kyllä normaaleiks hieman synnytyksen jälkeen. Mutta yök, että jotain seksiä pitäis tässä harrastaa niin eih.. :wtf:

Takaisin