Oireet

Mä oon flunssan takia herännyt yli viikon verran 1-2 kertaa yössä mut onneks yleensä nukahtanut melko pian uudestaan. Joskus kesällä tuntu että heräilin paljon useammin esim kun vaihdoin asentoo - nyt joko nukun pitempään samassa asennossa tai en vaan enää siihen herää. Mietin kans että tätä heräilyä tää nyt sitten varmaan tulee olemaan seuraavat vuodet :)

Mulla alaselkä- ja lantiokivut on tulleet päivittäiseksi riesaksi. Neuvolassa suositteli tukivyötä ja mietin jo jonkinlaisen tukivyön hommaamista, onko muilla kokemusta?

Mulla alaselkä- ja lantiokivut on tulleet päivittäiseksi riesaksi. Neuvolassa suositteli tukivyötä ja mietin jo jonkinlaisen tukivyön hommaamista, onko muilla kokemusta?

Mulla ollut sellanen anitan tukivyö enkä huomannut mitään apuja.. :/ tosin en tiedä onko just tuo tukivyö muutenkaan mistään kotosin.. :D

Minulla oli käytössä sellainen korsetti mallinen. Alkuun oli hyvä mut nyt kun vauva liikkuu enemmän ja maha kasvaa niin tuntuu tosi kiristävältä, enkä ole enää pitänyt. Mulla kivut tulee edelleenkin alamahaan ja nivusiin. Saa nähä miten töissä jaksaa. 27 viikko nyt menossa.

Mäkin heräilen öisin pari-kolme kertaa :meh: Ei kiva, kun en välttämättä nukahda kovin helposti uudestaan. Aamuisin olenkin todella väsynyt. Tänään oli onneksi perhetyöntekijä meillä kolmisen tuntia ja kun hän oli pihalla isojen lasten kanssa, niin mä menin torkuille pienten kanssa :happy: Teki niiiiiiiiin hyvää!

Te saitte sen perhetyöntekijän zeni? Meille tulis marraskuussa ekalle arviontikäynnille perhetyöntekijä käymään, katsotaan sit jatkoo et onko tarvetta miten usein vaiko onko ollenkaan :)

Joo saatiin! Ihan parasta kun saa kerran-kaks viikossa sen kolme tuntia omaa aikaa :) Vielä en uskaltanut lähteä kauppaan kun hän tuli, kun tytöt ei olu häntä tavannu aiemmin ja tytöt on aika arkoja ja ujoja. Ehkä kun hän on muutamasti käynyt niin uskaltaa sit lähteä kirppikselle tai vaikka neuvolakäynnin ottaa silleen, että hän hoitaa pienetkin :)

Senpä takia meillekin tulee toi jo nyt, kun toi meidän nuorimmainen on kans arka ja ujo vieraita kohtaan niin jos oikeesti tulee jossain kohtaa tarve niin on jo sit tuttu tekijä tulossa :)
Hienoa et saat helppiä tolleen ja äkkiähän ne tottuu kun säännölleen käy sama henkilö hoitamassa :)

Mulla oli edellisessä rakkaudessa tukialushousut ja oli hyvät! Tukivat juuri senverran, ettei selkää särkenyt. Käytin normialkkareiden päällä.

Mulla oli edellisessä rakkaudessa tukialushousut ja oli hyvät! Tukivat juuri senverran, ettei selkää särkenyt. Käytin normialkkareiden päällä.

Wau, tukialkkareista en oo kuullutkaan! Mistähän niitä voi ostaa?

Voiko olla että vatsaa jännittäessä erityisesti, tuntuisi vauvan olkapää ihan käteen asti, selvästi näkyykin ylimääräinen mollukka?

Aivan JÄRJETÖN selkäkipu!!!! SI-nivelen löystymisestä johtuvaa. Tämä viikko saikkua mut hankalaa levätä, kun kotona ois niin paljon hommaa ja iltaisin lasten kanssa on vaan pakko tehdä muutakin kuin levätä :/ Onko muilla vastaavaa? Helpotuskonsteja?

Hain tänään taas kortisoni-piikin si-niveleen, kun kipuilee. Viime vuonnakin pari kertaa. Oireet mulla paheni synnytyksen jälkeen. Mulle si-nivelen tulehdus ollut tyypillinen jo vuosia, kun tulee selkärankareuman kylkiäisenä. Iriitti rupeaa olemaan jo hyvä. Tai siis silmä.

Suonikohjut alapäässä on välillä kipeä vaiva!Nyt menossa rv27+1 ja tänään taas kykkiny vissiin liikaa,kun alkoi jomottaa.mut kestän kyllä kunhan vauvalla kaikki hyvin :-)

Mulla on nyt iskenyt liitoskivut kunnolla päälle ihan yhtäkkiä. Kävellessä tuntuu, kun koko alapää repeis keskeltä kahtia.

Mulla on yks kaks yllättäen oireet helpottanu?! :eek: Iskias ei oo vaivannu yhtään pariin viikkoon, liitoskivut alkaa olee helpompia, viikkoon ei oo närästänykää! Nyt 27+4, mut supparit on alkanu olee koko ajan vaan epämiellyttävämpiä. Ei kipeitä, mut todella kamalia kuitenki. :confused: Yölläki herää siihen, ku supistaa.... o_O

Mullakin jatkuvasti ikäviä supistuksia...yleensä on iltaisin,mut huonosti nukutun yön jälkeen tuli jeti aamusta supistuksia. Eihän noi kipeitä oo, mut kyl kävellessä täytyy pysähtyä välillä, jos sellanen tulee...

Mulla on nyt iskenyt liitoskivut kunnolla päälle ihan yhtäkkiä. Kävellessä tuntuu, kun koko alapää repeis keskeltä kahtia.

Mulla ihan sama homma! :-O tänää oon pidellyt kävellessä alapäästä kiinni kun niin kovasti koskee... :-(

Takaisin