Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sufi voisko noi kivut olla liitoskipuja? Kuulostaa samalle mitä mulla oli edellisessä raskaudessa.. se oli aivan hirveetä! :-( mä en just päässyt kunnolla alas esim. lattialle istumaan ja sieltä ylös. Kävely sattui ihan hirveesti ja ylipäätään kaikki jolloin joutui jalkoja liikuttaa...

jos sen vielä kestäisjaksaispystyis...Sufi mulla on samanlaista vaivaa, oli jo edellisessä raskaudessa mutta ihan loppuviikoista, nyt on ollu jo useamman viikon. Oon vältelly tiettyjä tuoleja, liian pehmeät, matalat ja kallistuneet istuimet sekä istumista epätasapainossa vaan toisella kankulla. Pahin on kotona tietokonetuoli, siinä ei pysty istumaan 5minuuttia kauempaa tai ei pääse ylös eikä edes uskalla suoristaa selkää ja lähtiä kävelemään ennenku kipu hellittää. Joskus alavatsassa tuntuu ikävältä, mutta en laskis sitä kivuksi.
Tämä kaikki on lantion löytymisen, liitoskipujen, häpyluun pehmenemisen ym yhteispeliä. Neuvolassa vaan todetaan että sellaista se raskaus on yritä venytellä jos se auttas. Eipä auta ainakaan mulla. Nyt 23+1
Supistaako muita jos on pissahätä tai varsinki jos joutuu yhtää pidätteleen?
Jep ihan tuskaa ja sit viel jos tyyppi monottaa suoraan rakkoon.. kävin eilen leffassa kaverin kanssa ja puolenvälin jälkeen iski vessahätä ja pikkatit paino ni siinä sit röhnösin pidättäen ja venytin pikkareita loppuleffan ku en halunnu poistuu kesken kaiken.. sen jälkeen kyl tunsi pidätelleensä kun mahaa kivisti mut onneks meni ohi..Mulla! Tulee heti supistuksia jos vessahätä. Hankalaa kun pissittää 15 minuutin välein :/
Onneks mies sellane joka kaappaa kaissuun. Ja siinä viimestään unohtuu moinen ressaaminen ku tuntee taas potkun.