Oireet

Itsellä nyt 6+3 ja oireita ei oikeastaan edelleenkään ole kunnolla. Väsymystä välillä ja jos ei pitkään aikaan saa syötyä mitään niin tulee lievä ällö olo. Eipä oikeastaan kummempaa.

Toivon kovin, että mahassa kaikki pienellä hyvin vaikka oireita ei paljoa olekkaan...mun puolesta oireet saakin pysyä poissa kunhan mahassa kaikki hyvin :)

Voi ei.. Eka kerran oksennettu tänä aamuna :( tästä tää rumba taas alkaa.. Nyt siis rv 6+0.. Vatsa on muutenkin ihan sekaisin, onko muilla? Saa yölläkin nousta vessaan...eikä vaan pissalle...:dead:

Voi ei.. Eka kerran oksennettu tänä aamuna :( tästä tää rumba taas alkaa.. Nyt siis rv 6+0.. Vatsa on muutenkin ihan sekaisin, onko muilla? Saa yölläkin nousta vessaan...eikä vaan pissalle...:dead:

Mulla oli viime viikon vatsa sekaisin, ja mulla varmasti on raskauteen liittyvä oire, koska myös ovulaatio laittaa aina mun vatsan sekaisin, liittyisköhän jotenkin mun hormonitoimintaan.

Oireina oli pari päivää ennen olettettuja menkkoja menkkakipua. Menkkakipuja oli joka päivä vähän ja aloin ihmettelemään missä menkat. Rinnat olivat oviksesta asti arat, mutta ovat olleet normi kierroissakin. Tein eilen illalla positiivisen testin ja aamulla uusiksi :Heartpink Laskujeni mukaan 4+2 mennään.

Muut oireet olivat sellaisia että naureskelin niille: "nämä niitä kuuluisia raskausoireita". Eli kerran muutamaksi sekunniksi tuli metallin maku suuhun. Aivastelin joka päivä. Röyhtäilytti paljon.

Onnea kaikille plussanneille!

Mulla on ollut jo viime viikosta ollut outoa voimattomuutta. Olen tottunut pyöräilijä mutta kaikki matkat tuntuu raskaalta. Samoin vähänkin reippaasti kävely tuntuu hirvittävän raskaalta. Tylsää

Muuten olen selvinnyt satunnaisella etomisella ja huimauksella.

Joo en mäkää jaksa niin kun ennen kävellä. Pitää kyllä vähän tsempata et ei ihan kunto romahda!!

Mulla oli vahvat oireet oviksen aikaan ja plussauksen aikaan. Varsinkin rinnat kasvoja ja oli tod arat. Tuli järkky turvotus vatsaan ja hajut kävi nenään ja etoi. Nyt kaikki on laimentunu. Turvotus lähti, JEE!! Mutta oli tänä aamuna pakko tehdä kaapissa oleva testi. Ihan räikyvän punainen. Ehkä se pahoinvointi alkaa vasta viikon päästä..

Hunajapupu ja Papu rv4+5

Perinteisistä raskausoireista mulla löytyy vaan että rinnat on tosi kipeet.. Mahallaan ei kärsi olla.. Mutta sitten on muita vaivoja:
La-su välisenä yönä olin yövuorossa ja torkuin huonossa asennossa tietokonetuolilla ja selkä kipeyty. Siitä alkoi inhottavat menkkakivut. Nyt menossa 5+5 vasta..

Mulla on siis paha endometrioosi vasemmalla ja aina menkkojen aikaan vasen pakara, koko lonkan alue, tosi jumissa ja kipee, ja säteilee selkään ja reiteen. Menkkojen aikaan syön maximiannoksella Buranaa..

Nyt jo kolmatta päivää tää kipu ja hierojalle se on mentävä.. Onneksi ei ole mitään vuotoa, Onko se vaan se endometriooma kummittelemassa siellä. Joillakin endometrioosi vissiin oirelee raskaudenkin aikana. Toivottavasti loppuis pian..

Heqq, toivottavasti hieronnasta on apua. Ja jaksamista kaikille muillekin oireiden kanssa taisteleville!

Väsymys on nyt ihan hirmuista, yöunta riittäis ihan vaikka kuinka ja päivällä pyöräillessäki teki mieli sulkea silmät.. :wideyed:
Tänään ei ole (vielä) tarvinnut kärsiä etomisesta, se on kyllä ollut tosi aaltoilevaa niin ku eilen iltapäivällä kaupassa ihan kauhea oksetus, mitä ei auttanut yhtään se järkyttävän paha haju mikä siellä oli.. :depressed: Ja se minun sokerivierotus.. kröhöm sillon ku ei oo huono olo niin sitä ruokahalua sitten on(!!) ja jäätelöki maistuu niin kauhian hyvältä! :shy: Yllättäen kahvikin maistuisi, mikä on aiemmissa raskauksissa jäänyt hyvinki nopeasti kun maistu niin pahalle. Ei kai se auta ku yrittää ryhdistäytyä ja alkaa napostella porkkanaa herkkujen sijaan.. :happy:

Tänään on ollu niin etova olo koko päivän.. Tästäkö tää alkaa?! Viime raskaudessa ei ollu, niin tuleeko nyt korkojen kera.... Plaaaah.

Surettaa esikoisen puolesta, kun ei oo virtaa yhtään touhuts toisen kanssa ja nyt vielä tää huono olokin.. :(

Tekeekö teillä huonoa tämä helle? Musta tuntuu et voisin mennä johonki jääkaappiin, tekee mieli RAIKASTA ilmaa! Lämpö jotenkin lisää huonovointisuutta ja tänään oli tosi huono happi, bussissa nieleskelin oksennusta. Töissä koko aamun aivan kamala olo kun oli niin huono happi sielläkin. Auttaa kun pääsee raittiiseen ilmaan kävelemään ja juo vettä. Tää jatkuva ruuan miettiminen ärsyttää... Koskaan ei tiiä mikä menee alas ja jatkuvasti ois syötävä jotain. Eli joka sorttia ostettava kauppa reissuilla.

Hei, luulin että närästyslääkkeeni oli vain reseptilääke, mutta ei! Eli kaikki te ketä on jo alkanut närästämään niin suosittelen hakemaan Ranixal -nimistä (ranitidin 150mg) lääkettä siihen. Saa käyttää raskaana, sen varmistin lääkäriltä ja apteekista. Onneks tänään sain paketillisen, ihan kauheet poltot vaivaa ja ylävatsaa koskee:depressed:

Ja tehokkaampiakin löytyy apteekista ilman reseptiä esim. Omepratsoli mut edelleen ykkössijalla jos ei oo lääkärissä käyny on odotusajalla rennie ja gaviscon....

Täällä väsymys on kyllä pahin, koko ajan vois nukkua ja päivittäin tarvii päikkärit. Myös semmonen koko aikainen etova tunne on kurkussa :silent Vielä ei, luojan kiitos oo tarvinnut oksentaa ! Mutta mitä vaan kestän, että saadaan tämä kauan odotettu pieni aarre :Heartred

Täällä väsymys on kyllä pahin, koko ajan vois nukkua ja päivittäin tarvii päikkärit. Myös semmonen koko aikainen etova tunne on kurkussa :silent Vielä ei, luojan kiitos oo tarvinnut oksentaa ! Mutta mitä vaan kestän, että saadaan tämä kauan odotettu pieni aarre :Heartred
Mullakin väsymys pahentunu, tänään jo toiset kahden tunnin päikkärit ja väsyttää vaan

Mulla väsymyksen sijalle tullu tää paha olo. Nyt ei iltaruuakskaa uponnu kun ihan mini annos jauhelihakastiketta ja muusia. Päivänen kala lens pakkaseen kun mieskää ei syöny sitä. Salaattia söin kyllä reilun annoksen. Jätski meni ja nyt tekee mieli suklaata. Näin meillä...

Äiti toi onneks ison kasan hedelmiä... Ne meni muuten viimeksikin pahan olon aikaan ja nyt on valmista salaattia niin ei muuta kun popsin vaa... Raastetta kun on niin huomennakin on vielä hyvää!!

Mulla myös väsymys tällä hetkellä pahin oire. On niin poikki, että meinaa nukahtaa auton rattiin, töihin, ruokapöytään yms. Tänä aamuna olin unissani läpsässy herätyskellon pois päältä ja nukkua tursotin kaks tuntia liian pitkään ja myöhästyin töistä :(

Onko muilla ollut kipuja alapään seudulla ja vatsassa? Mulla meni yö ihan harakoille. Sellaista vihlovaa kipua välillä alapään seuduilla, kohdun tietämillä. Sitten kyljen kääntäminen muutaman kerran "repäisi" vatsasta. Toivottavasti normaalia :sorry:

Nukuin eilen työpäivän jälkeen 45 minuutin päikkärit, en usko senkään unia vieneen. Ärsyttää kun kello soitti ennen kuutta ja koko yön kukkunut ja välillä ravannut vessassa... :banghead:

Eiks ne repäsykivut oo sitä kohdun kasvua :)

Takaisin