Oireet

Desiree: Mullaki oli eilen autossa ällö olo, vaikka ajoin sitä autoa! :D

Hajusaistista on tullu tarkka. :) Haistoin eteiseen todella vahvan savunhajun ja olin jo varma, et jossain palaa. Avasin ulko-oven ja ulkona vastassa oli kauhee savunhaju. Joku lähistöllä poltti tulta takassa, ku savupiipusta tuli savua. :happy: Sit lenkillä metsässä haistoin tuomen kukan niinku oisin painanu sitä omaa nenää vasten. Ympärillä ei näkyny yhtään tuomea, mut jossain se oli. :rolleyes:

Eilen illalla huomasin, et nännit on todella kipeät ja maha on turvonnu ihan hurjasti! Mieski kysyi, et näkyykö vauva jo noin hyvin. :grin

Sit nyt aamulla tein itelle karjalanpiirakan ja päälle kanamunan, joka on ollu jääkääpissa vuorokauden... ei haise millekkään, mut maistuu niin pistävälle, etten voinu syödä sitä. Edelleen palelee kokoajan ja nipistelee alamahasta. :)

Mä oon huomannu et välillä nännejä vihloo kun pitää liivinsuojia :D ja aamusin varsinkin on paha olo.. Jatkuu kyl päivälki

Muokattu viimeksi:
Huono olo iskee heti jos ruokailuväli menee liian pitkäksi. Aamuisin heti saatava jotain.
Mulla ei ikinä oo närästystä. Esikoisesta joskus rakenneultran jälkeen alkoi. Tässä raskaudessa alkoi jo nyt :-o

Minulla huono olo lisääntynyt. On lähes koko ajan, ennen ruokaa, ruoan jälkeen!! Kahvi on alkanut maistumaan pahalle! Dödö haisee itikkamyrkylle :yuck: huimaa, palelee edelleen vaikka sisällä lämpö lähes 23!!o_O Väsyttää, joka päivä tulee otettua päivä unet vaikka näin vkloppuisin herään joskus 10 aikoja. Toisaalta ihana kun on oireita, jospa siellä joku kasvaisi!! Tiistaina se varmistuu:wideyed:

Mulla kans autossa tulee huono olo, samoin viime raskaudessa. Piti aikaa ite ajaa ni pärjäs. Julkisilla en pystyny kulkemaan koska ihmiset haisi mun mielestä pahalta:happy:. Nyt huomaan kans että hajuaisti on herkkä ja itkettää helposti. Oon kyllä aina ollu herkkä että se itkeminen ei oo uutta mut ehkä oon kuitenki herkempi nyt:crybaby2

Mä myös pillitän herkkään! Veli laittoi eilen kuvan,(lähti 2vk sitten rauhanturvaajan hommiin Libanoniin) ja itkuhan se tuli. Samoten kun naurettiin miehen kanssa jollekkin jutulle niin lopulta itkuksi sekin muuttui! o_O:wideyed:

Kuiva suu!
Ja eilen oli pelottavan voimakasta kipua alavatsalla. Pelkäsin jo että alan vuotaa jotain. Onneksi ei niin käynyt. Oli kyllä stressaava päivä ja esikoinenkin oli koko ajan äitin perään, vaikka mummi olis voinut hoitaa.

Paleltaa! Sisällä lämmintä kuitenkin reilu 22 ja silti ihan jäässä ja varsinkin iltaisin! Kahvi maistuu myös pahalta. :(

Multa herui tänään tippa maitoa niin että pusero kastui. Oon tosin saanut puristamalla maitoa muutenkin esikoisen jäljiltä mut ei sitä itekseen ole tullut. Muuten on vatsa turvoksissa ja herkkä. Epäilen silti jotenkin koko tätä hommaa vielä, kun testit näyttää niin haleaa viivaa. En pysty edes luottaa viikkoihin yhtään, kun voivat olla jotain 4+1 ja 5+3 välillä.

Mä olen nyt rv 6+1 ja ensimmäinen lapsi kyseessä, joten ei mitään vertailu kohtaa aiemmista.

Nyt siis oireita ei ole oikeastaan mitään! Joten jotenkin sen takia tuntuu kauhean hankalalta uskoa, että olisi muka raskaana... :D

Ainoat vähäiset oireet on ollut se, että välillä haistan kauhean paljon voimakkaammin joitain hajuja, ja ne sitten alkavat vähän ällöttää. Ja olen itkeskellyt ihan ihmeellisistä asioista :D mutta siinäpä suurinpiirtein kaikki oireet... :o tissit ei ole kipeät, mahaa ei juili jne. Olin varautunut paljon pahempaan! Sen takia tuntuukin vähän uskomattomalta nyt..

Toisaaltaan pitäisi olla iloinen! Mutta olen kyllä myös vähän huolissaan... :)

Nyt mulla on kokoajan nälkä. Tuntuu että vaikka syönyt ison ruoka-annoksen niin tunnin päästä jo taas nälkä. Jos ei syö niin sitten tulee huono olo. Eli kokoajan pitää syödä :D Mun ekassa raskaudessa oli alkuraskaudessa sama juttu.

Nyt mulla on kokoajan nälkä. Tuntuu että vaikka syönyt ison ruoka-annoksen niin tunnin päästä jo taas nälkä. Jos ei syö niin sitten tulee huono olo. Eli kokoajan pitää syödä :D

Mulla on ihan sama juttu! Paitsi että syömisestä huolimatta meinaa olla paha olo. Vieläkään en oo oksentanu, mutta olo on kamala! Nyt rv 8+0

Mulla on kans tullu uusia oireita. Luojan kiitos.
Itellä kans on koko ajan nälkä vaikka justiinsa on syöny. Eikä tarvi paljon mitään tehdä niin tulee kuuma ja sit kohta kauhian kylmä. Nännit ei ole kovin kipeät enään. Onko muilla sellasta ollu raskauden aikana, et haluaa harrastaa koko ajan seksiä? :O
RV5+1

Joo toi hajuaistin herkistyminen on kans tullut kuvioihin. Mietin voisiko liittyä siihen että odottavan varsinkaan ei ole syytä syödä homeista tai muuten pilaantunutta ruokaa. Että hajuaisti sen takia olis herkempi?

Mies valitteli viime yönä et ompas kuuma kun mä hytisin peiton alla...

Tänään oireet on aikalailla tipotiessään. Ei juuri ole väsyttänyt niin kuin aiemmin, ei pahaa oloa tai herkkää hajuaistia. Tosin taitaa vaihdella päivän mukaan. Eilen just valitin miehelle että tästä raskaudesta taitaa tulla 10 kertaa vaikeampi kuin edellisestä. Oli koko ajan tunne että on pakko vain levätä, kävely lähikauppaan oli jo liikaa. Tänään taas tarmo päällä. Ihme tuuliviiri.

Ei kyllä mitään vuotojakaan. Onneksi on ylihuomenna ulta...

Mulla on kans tullu uusia oireita. Luojan kiitos.
Itellä kans on koko ajan nälkä vaikka justiinsa on syöny. Eikä tarvi paljon mitään tehdä niin tulee kuuma ja sit kohta kauhian kylmä. Nännit ei ole kovin kipeät enään. Onko muilla sellasta ollu raskauden aikana, et haluaa harrastaa koko ajan seksiä? :O
RV5+1

Täällä kans nälkä jatkuvalla syötöllä, vaikka kuin söis! Seksiä ei tee mieli, enemmänkin tekee mieli potkia mies pois sängystä jos jotain yrittää :D en muista miten aiemmissa raskauksissa oli noiden halujen kansa.

Uutena oireena tuntuu niinku älykkyysosamäärä olis laskenu kun pää on koko ajan jotenki sumea. En muista mitään ja havainnointikyky heikentynyt melkosesti. Ei tunnu että olis penaalin terävin kynä tällä hetkellä!

Meillä oli ehkä 4 kertaa seksiä koko edellisen raskauden aikana...

Hei kaikki, toivottelen hyviä jatkoja ja onnea raskauteen. Poistun tästä ketjusta. Todettiin kohdunulkoinen raskaus epäily ja seurantalinjalla ollaan. Sitä se tiputtelu ilm. ennakoi. :arghh:
Mut tsemppiä kaikille ja ihanaa kesää! :)

Takaisin