Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No sitten ei tarvi kauhukuvia muistella mieleen kirppu, että sydän ja jalat ois näkynyt.. Tossa vaiheessa on ollut vasta 0,5-1mm kokoinen piste jos kesken meni lopullisesti tässä vaiheessa. Kuullostaa tosin kemialliselta raskaudesta eli ei ois kiinnittynyt missään vaiheessa, kun vuotoki alkoi kk alkupäivänä. Mutta ultrastaha se näkyy vasta. Voimia kaikkeen tähän ikävään! Raskastahan se on olipa mikä raskaus ollut vaikka se kemiallinenkin. :sad001

Pilvilinna voi olla että kuvittelin vain niiden olevan niitä ,koska näytti aivan samanlaiselta. Mutta se viimeinen klöntti oli pyöreä ja kova eikä se millään hajonnu,alkio?ja sen jälkeen ei enää tullut klönttiä vaan alko normaali vuoto ..Ja joo mielenkiinnosta sorkin sitä korvatopsilla. Kyllä pohjalla ollaan mutta noustava täältä on.

En tiedä miten normaalia tää on mutta mulla osittain puutui jalka ja osittain särkee reidestä nilkkaan saakka. Lisäksi tänään yhtäkkiä yökkäsin ja tuli hieman limaa ylös ja sen jälkeen vaan aaltoilevaa pahoinvointia ollut. Tänään siis rv 5+2

Mulla oli Fuji viime raskaudessa jalkojen puutumista (tosin vasta puolenvälin jälkeen) plus tota reidestä nilkkaan säteilyä. Sanoivat lapsen painavan selkärankaan ja siitä johtuvan. Mut en sit tiiä oliko siitä johtuvaa kuitenkaan. Helpotti kyllä vasta synnytyksessä...niinkuin sanoivat.

Mulla on selkäydinnäytteen jälkeen etenkin raskauksissa etureisissä vähä väliä hermokipuja. Hermokipu se vast inha on:/ En muistanut näitä ennenkuin taas rupes oireilee 2vkoa sitte

No siis mietin että olen aikas pienikokoinen että se voi vaikuttaa näihin.. Nyt herätessä nivusessa tuntuu hermosärkyä ja säteilee polveen saakka :(

Mulla on siis flunssan takia hirveä yskä ja tällä hetkellä yskiessä yökin helposti. Kerran jopa niin että tuli limaa ja nesteitä hiukan pihalle.

Yhtäkkiä musta on tullut myös autossa pahoinvoiva. Toissailtana pidättelin takapenkillä oksennusta ja kerran oli hyvin lähellä ettei tarvinnut stopata. Kyllä jos matka ois vielä jatkunut pidempään, olisin oksentanut.

Eilen mies haki pitsaa semmosilla täytteillä joista minäkin tykkään. Yhden suupalan onnistuin sitä nielemään, sit ei enää pystynyt. Loppujen lopuks mies söi pitsan kokonaan muuten, mutta mä rouskutin reunat hyvällä ruokahalulla :D Hedelmät, vihannekset ja kasvikset ovat nyt niitä joita syön hyvin mielelläni!

Pahoinvointia sen verran että ei pysty tänään töihin lähtemään ja olikin pakko sitten ilmoittaa esimiehelle, että nyt on näin.

Moi! vaikuttaako raskaus näköön? mulla kirvelee ja polttaa koko ajan silmiä ja tuntuu että näkökin on huonontunut vaikka on lasit päässä :D

Missä minä näin sen artikkelin "Näin raskaus vaikuttaa näköön" en vain koskaa lukenut sitä. Vau kirjasessa vai etusivulla? En muista. Raskausdementia täällä taas. :grin

Mulla on ainakin lasien kanssa näkö selvästi sumea.. Ei ollu ennen raskautta kyllä.. Meinasin kyllä ennen ku tiesin olevani raskaana hankkia uudet lasit mutta en sittenkään taida hankkia kun voi muuttua mihin suuntaan tahansa

Ajoittain päivän mittaan juilii vaan silloin tällöin alavatsaa. Tänä aamuna myös mahallaan nukkuminen ei tahtonut onnistua kun rinnat tuntuivat oudoilta. Muita oireita ei ole. Niitä odottaessa :) ajattelin tänään kaivaa päiväkirjan jota pidin esikoisen aikaan esille ja lueskella sieltä millaisia tuntemuksia milloinkin ollut :)

Mulla ollut eilisestä asti voimakkaita pistokipuja, en tiedä onko ne kasvukipuja vai mitä. Pahoinvointi ollut tänään niin paha että en töihin päässyt lähtemään, onneksi lapsia kipeenä niin sain jäädä kotiin.

Töistä esimies soitti ja kysyi jo jatkosta :( vielä ei kuitenkaan ole tietoa sairasloman pituudesta mut vihjasivat tk:ssa että pitkä saikku tulossa.. Tuntuu että vaan pahenee tämä olo kun ei voi oikein mitenkään olla ja pahoinvoinnista huolimatta on pakko syödä jotain

Mulla neuvolasta antoivat saikkua, kun tk vaa nauroi, että ei oo syy sairaslomaa.. Mutta kyseinen tk onki ollut aika p*ka muutenki. Ei tee mieli asioida yhtää siellä.

Joo no mulle sanottiin kans että ei ole syy mutta jos hän nyt laittaa 3 päivää.. Ja jos jatkuu torstaina niin pitää soittaa mut sit pitää kyllä olla kuulemma pää pytyssä kokoajan että laittavat lisää.. Ja eivät laittanu mua lääkärille noista muista kivuista.. Hämmentää kyllä hieman kun alunperin sanoi että lääkärille hoitajan kautta

No sit siu pitää yrjötä siellä tk:lla jos kerran pääpytyssä. Sinänsä naurettavaa vähättelyä, että ihminen ei kyllä vähässä mene hakemaan maksullista saikkua ellei pakko.

Siis vihaan muutenkin kaikkea tollasta ylimääräistä mutta ei auta, jos ei ole jaksamista lähteä töihin niin ei ole sitten.. Ei voi mitään.. Ja sekin hoitaja kyllä sanoi että ei voi mitään

Jäätävää tää vatsan seudun turvotus. Ihan kuin viikkoja ois jo reilusti yli kymmenen.
Onko muilla näin aikasin jo ummetusta? Musta tuntuu että esikoisesta ummetus alkoi paljon myöhemmin.

Takaisin