Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
itselläni on kipuja joka toinen päivä ja neuvolasta sanottiin että on normaalia jos ei ole vuotoa tai ihan järkyttävän kipeä. sinuna tarkkailisin tilannetta.

Ihan älyttömät määrät tullu tekstiä tähän sen jälkeen kun viimeks kirjoitin.

Joku puhu että röytäilee kauheesti, sama täällä ja mä kun en saa röytäisyjä tulemaan ei raskaana ollessa.
Ja menkkamaiset kivut on ihan normaaleja, mulla ollut niitä joka raskaudessa.

Tänään murruin ihan totaalisesti töissä kuin yksi työkaveri kuittaili mun lääkärissä käynneistä, sanoin sille että mä oon raskaana ja en tiedä oonko enään(ennen ultraa) ja aloin itkemään. Toki tää viikko vaikuttaa tunteisiin kun ei tiennyt onko kohdussa mitään, mutta onneks löytyi syke ja alkio tänään. Viikko sitten ei löytynyt. Ja nyt illalla itkeskelin lasten ohjelman aikana kun se oli niin koskettava. Varmaan kohta lapset alkaa ihmetteleen mikä mulla oikeen on.

kysyin äsken ukolta että arvaa mistä täällä jutellaan.ukko kysy että no mistä? sanoin että ilmavaivoista niin ukko räjähti nauruun ja pierasi päälle XD

sain äsken yksityisviestin jossa mulle sanottiin että koitan päteä tässä ryhmässä.hmmm millähän lailla? tietääkseni olen vaan kertonut oma koht. kokemuksia ja koittanut neuvoa toisia tässä ryhmässä sen perusteella mitä mulle on neuvolasta sanottu. mutta ei siitä sen enempää. elkää vetäkö herneitä nokkaan siitä jos joku on onnellinen omasta raskaudestaan :)

Juu ei ole siis vuotoa onneksi eikä kivut ole siis pahoja :)
Jana83 mä en ainakaan oo aatellu et pätisit täällä! :o hyvä vaan et kerrotte kaikki kokemuksianne asioista :) ja kaikki kai me olemme onnellisia raskauksistamme <3

en tiiä mihin ryhmään tää kuuluu mutta kuinka korkealla kohdun tulisi olla rv 8? mulla tuota mahaa on jo ennestään niin en tiiä mistä kohtaa kokeilla :D

sain äsken yksityisviestin jossa mulle sanottiin että koitan päteä tässä ryhmässä.hmmm millähän lailla? tietääkseni olen vaan kertonut oma koht. kokemuksia ja koittanut neuvoa toisia tässä ryhmässä sen perusteella mitä mulle on neuvolasta sanottu. mutta ei siitä sen enempää. elkää vetäkö herneitä nokkaan siitä jos joku on onnellinen omasta raskaudestaan :)

Onpas omituista käyttäytymistä joltain ollut. :/

En jaksanut selata koko ketjua läpi, mutta onko muilla on ollut niukkaa, rusehtavaa vuotoa? Mulla oli ensin lauantaina (6+5) ja nyt taas (7+1). Oltiin tosiaan eilen ultrassa, jossa kaikki näytti olevan hyvin, mutta lääkärille kun mainitsin asiasta niin sanoi, ettei nähnyt kohdussa mitään joka viittaisi vuotoon. Käski jättämään pahimmat pomppimiset, maratonit ja riehumiset nyt pois.

Netin ihmeellisestä maailmasta löytyy tähänkin jos minkälaista vastausta. Toiset sanoo, että ihan normaalia, toisten kokemus taas, että keskenmeno alkanut juuri tuollaisella vuodolla ja sittemmin yltynyt. Raskausoireita vielä on, siis pahoinvointia ja väsymystä. Eikä tähän liity mitään järisyttäviä kipuja.

Tiedän, ettei kukaan pysty sanomaan mistä juuri mun kohdalla kyse, mutta vertaistukea...anyone?

Täällä oireet loistaa poissaolollaan ja ovat siis muutenkin olleet alusta asti hyvin minimaalisia. Ainoastaan rintoja aristaa ja joissain tilanteissa on hitusen etovaa oloa.. Sen takia olin jo hyvin epäuskoinen, että voinko todella olla raskaana, mutta niin siellä vain pikkuinen ultrassa näkyi. :grin täytyy siis yrittää nyt nauttia, kun olo on lähes normaali.. :love2

Pilvilinna - ei ole nyt ihan näinä päivinä. Toisaalta voisko se ultraushärvelin pyörittely ajaa saman asian...?

Edit. siis noin niinkun mekaanisesti :laughing025

No miksei vois aiheuttaa. En nyt ihan tarkkaan muista, mutta kyllä tais olla ultrauksenkin jälkeen tuhrua.

Täällä taas paniikki päällä. Mä siis sairastan paniikkihäiriötä/ahdistuneisuushäiriötä. Ja meneen välillä pienistä oireista ihan paniikki. Mut ku viime yö jomotti hetken tosi kovaa oik.nivusen kohdalle. Nyt alamaha tuntuu hassulle ja kipeälle, ei kummiskaan mikään sietämätön ole. Mut vas. hartiasaa,lapaluiden kohdalla pistävä kipu ja heikottaa/huimaa tosi paljon :/varmaankin huonosti nukuttu yö voi heikottaa/pyöryttää mut nyt luin kohdunulkoiseen oireitta ja siinähä on se hartiapistos.. ei o ollut mtn vuotoja koko raskauden nii ei kai se pystyisi olee kohdunulkoinen mut toisaalta sainpa tosi aikaisin plussan rv 3+2. Nyt rv 8+6 menossa

Eka raskaus oli tosi oireeton mutta nyt on sitten senkin edestä. Huonoa oloa vähä väliä, rinnat aristaa (vähentymään päin onneksi), ummetusta, kovin on myös turvonnut maha. Vaihtelee paljon päivittäin. Mutta en silti valita asiasta yhtään :)

Takaisin