Hempuliini
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Näyttää samalta kun mulla:D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyt on rv 4+6 :DNojuu :D monennellakos viikolla sää nyt sit olitkaa?
Täytyykin laittaa omasta "turvotuksestani" myös kuvaa tänään :D
Onko muilla ollut hengenahdistusta oireena? Mua ahdistaa henkeä jos vähänkin liikun nopeampa ja etenkin aamuisin.. pelottaa tommonen, esikkosta oli vasta loppuvaiheessa eikä näin alussa :/ sykeki nousee tosi helposti

Mulla ei ole nyt muutamaan päivään ollut minkäänlaisia oireita. Tuntuu että aiemmin ollut rintojen aristaminenkin on poistunut. Tietysti olen käyttänyt aikani googlailemalla (mitä luonnollisesti pitäisi välttää) ja sen seurauksena olen ihan sekaisin:
Oireettomuus voi olla keskenmenon oire. No, sitten mietin, että alaselkää sattui muutama päivä sitten. Eikun googlaamaan ja sama tulos. Samoin solisluun alta sattui muutama päivä sitten. Googlaus ja sama lopputulos. Toki useassa paikassa vakuuteltiin, että raskaana voi olla ihan oireettakin, mutta aina vaan jää nuo pessimistisemmät vaihtoehdot mieleen pyörimään. Alkuraskauden ultraan on aikaa vielä melkein pari viikkoa ja tuntuu että tulen hulluksi siihen mennessä![]()
Kiitos Browneyedgirl, ei tätä ajatusten kierrettä tosiaan saa millään poikki ennen kuin joku muu vähän tsemppaa ja muistuttaa ettei ne asiat välttämättä niin huonosti ole. Toivotaan että minullakin on vaan joku oireeton välivaihe menossa. Kiva että olet itse taas paremmalla mielellä tuosta sh:n tökeröstä ulosannista huolimatta!Mullehan tuli kauhea alavatsa- ja alaselkäkipukohtaus viime pe-la. Alavatsaa jomotti, vihloi, särki ja alaselkä oli aivan tulessa. Soitin terveyspalveluiden neuvontaan niin SH tyynen rauhallisesti totesi että sieltä voi keskenmeno tulla... senhän halusinkin kuulla? Huhheijjaa. Kipu meni ohi yön aikana nukkuessa, päivä oli kaikkinensa stressaava joten stressi selkeästi laukaisi ja pahensi oireita. Olin aivan varma, että kannan kuollutta alkioo kohdussani kunnes tänään en enää olekaan niin varma asiasta vaan uskon olevani raskaana. Kuinka paljon sh:n "kannustavat sanat" pahensi pelkoa? Sitäpä voi miettiä.
Uskon kuitenkin Virmu, että suurella todennäköisyydellä sullakin siellä on kaikki kunnossa! Suuremmalla todennäköisyydellä kaikki on hyvin. <3 Onneksi muakin on muistutettu siitä.