Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kohtu varmaan alkaa nousemaan ylöspäin, kun enää ei tarttee käydä niin usein pissalla.

Sanoisin ennemminkin että tyyntä myrskyn edellä! Minä kuulin että se painaa rakkoa loppua kohden aina vaan enemmän! Mulla tää pissillä juoksu ja jano on koko ajan menny pahemmaks >_<

Siis itellä ainakin nyt niin että 1-2 kertaa yössä on pakko nousta vessaan ja en ole koskaan aiemmin kyllä tätä tehnyt..

Pissihomma on sama täälläkin. Vähintään kerran yössä hortoilen vessaan puoliunessa. Tissit on valtavat (mies tykkää..minä en niinkään), hiukset ja iho ei rasvoitu ja kynnet kasvaa metrin viikossa ja ovat melkoiset aseet vahvuutensa vuoksi. Mullakin maha tuntuu kasvavan aina yhtäkkiä yhdessä yössä ja kyllä turvotuskin näkyy siinä. Eilen ravintola-aterian jälkeen sai leffassa isoa pyöreää massua silitellä, vaikka normisti se se on aika pieni kumpu vielä. :)

En tiiä liittyykö toi just turvotukseen vai mihin mutta mulla on sama aina iltaisin.

Suolisto on niin täynnä ruokaa ja kaasua päivän aterioista, eikä pikkuasukas anna yhtään tilaa, niin johan se on ulospäin näyttävä. Mulla tulee kaasut ylös vasta yöllä :D

Suolisto on niin täynnä ruokaa ja kaasua päivän aterioista, eikä pikkuasukas anna yhtään tilaa, niin johan se on ulospäin näyttävä. Mulla tulee kaasut ylös vasta yöllä :D

Juu minä kans pidän meteliä öisin. Mies naureskelee aamuisin mun töräyttelyille ja oon mä ittenikin pieruillani herättänyt. Säikähtänyt ihan hulluna! :D

Oon miettinyt että painaako tää maha niin jotain suolenpätkää, ettei seistessä kaasut pääse etenemään. Varsinkin jos juo jotain sihijuomaa, niin maha täyttyy heti ja tekee pahaa!

Mulle tulee jotenki syömisen jälkeen vähän semmonen närästävä olo, mut ei mun mielestä kuitenka närästä. Mitään herkkua ei tee yhtään mieli, oon niin tyytyväinen. Yleensä oon niin perso herkuille.

Mulla oli Pyllerö80 samanlaista ongelmaa, mut se närästävä tunne tuli yleensä, ku olin menossa nukkumaan. En nyt muista auttoiko mulla siihen vesi vai maito. Aloin sen ongelman ilmetty juomaan enemmän vettä ja maitoo, eikä oo enää närästänyt.

Ilmavaivat ei oo vielä löytänyt tänne. Ihmettelen kyl kovasti :D Onkohan muksu keskellä ja alhaalla, ni suolta ei pääse painamaan. Rakkoo se kyl tykkää potkii :/

Hyvästi mukavat yöunet... Selällä makaaminen aiheuttaa puutumista, kipua ja jalkojen kylmyyttä. Nyt alannut siis painaa verisuonia. Vasemmalla kyljellä en voi maata, koska pelkään liiskaavani vauvan joka on kohdun vasemmalla puolella. Mahallaan makuu ei myöskään samasta syystä suju plus että tuntuu jo mahallaan makuu ikävälle. Ainoa asento siis jossa voin maata on oikealla kyljellä... Kädet ja ylävartalo puutuu siinä asennossa kylläkin, mutta ei voi mitään...

Aivan mahoton väsymys on palannut...Nukun joka yö n. 12h. Hyvä sitä on lomalla nukkuakkin :D mut silti päivälläkin väsyttää ja aina enne klo 21 jo mentävä pötköttelee. Hb:n laskusta varmaan johtuu kun lähtötilanne mulla oli niinki korkee ku 138 ja oli nyt laskenut 117. Ei vielä kuitenkaan tartteis alottaa rautalisää mut aattelin et pakko varmaan kohta alotella jos tää ei ala helpottaa. Tuossa kuukauden verran oliki liian pirteä olo :D nyt siis 24+1. Myös jalat tulee kauheen kipeiks jos kävelee liikaa.

Kertookahan urpolle, miltä tuntuu närästys? Mua kun ei ole koskaan närästänyt...

Oon ihmetellyt outoa, vähän etovaakin oloa jo muutaman viikon, kurkkua ikäänkuin kirvelee tai polttaa. Mutta muualla ei kyllä tunnu mitään outoa. Närästystäkö tämä on ja pahemmaksi varmaan vaan menee kun kohtu kasvaa?

Rv 22+6

Mulla ainakin tuntuu kurkussa vähän semmonen hapan, kirvelee, polttelee ja siihen ei auta vesi. Maito hieman lievittää sitä oloa mutta ei kauaa. Lisäks ihan ruokatorvessa välillä tuntuu semmosta poltetta.
Eli todennäköisesti närästystä tuo on :)

Mangusti, kuulostaa munki mielestä närästykseltä. Mulla närästi esikoiselta ihan hirveenä, tosi kipeesti ja vähä väliä, riippumatta mitä oli syöny. Nytkin on vähä sillon tällön närästäny mut ei niin kipeesti. Alussa se oli mulla sitä et niinku koko ajan röyhtäyttäs, hapot nousi ylös. Sit se paheni ja alko tuntuu just tommoselta polttelulta. Maitoa join joka ilta puoli lasia, se autto mulla:D ja rennietä ostin, se autto kans. Kaikkia se ei ilmeisesti auta mut kannattaa kokeilla.. kuulostaa pieneltä vaivalta mut se on tosi rasittava ja pahimmillaan tosi kipee!

Kiitos kysymästä Syksyinen! Parempaa! Supistukset rauhoittuneet Lugesteronin ansiosta, huh :) Paljon oon maannut, päivät lähes kokonaan, ja sekin varmasti auttanut. Iltaisin ollaan kyllä oltu paljon menossa mutta silti aina ei ole vatsa kivettynyt kipeästi. Nukuttua en tosin ole saanut kahteen viikkoon... Viime yönä kahdessa eri pätkässä yhteensä 5,5h, edellisyönä 3h. Se hajottaa. Muuten ei oikeastaan mitään raskausoireita, mitä laskisin sen alle, oon päässyt tosi vähällä koko raskauden, paitsi nuo supistukset.

Rv 24+2

Browneyedgirl Hyvä kuitenkin että paremmin mennyt vaikka yöt menee vielä huonosti. Toivottavasti niihin vielä tulisi helpostusta sulle!

Tää kuumuus! Todellisuudessa ulkona +13, sisällä jotain 20. Pumppu puhaltaa jääkylmää, ovet ja ikkunat auki ja kaikki tuulettimet täysillä ja mun valuu hiki!! Mies täräjää vilapaita päällä kun on kuulemma kylmä, no ei oo kylmä ku KUUMA! Luulen että kilpirauhaseni ainaki toimii...

21+6

Takaisin