Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Maybe, mulla on ihan sama. Ei mitään, pitään vaivannut väsymyskin on hellittäny. Ei rhkä kontrolloi samalla tavalla kuin ekaa oottaessa ni kaikkia oireita ja vihlasuja ym. Täällä myös häärää kaks alle 2 vuotiasta :D kappas, nyt tuli oire. Sydämen rytmihäiriö. Niitä oli edellistä oottaessa kans silloin tällöin, nyt ob taas ollu. Näemmä nuita oireita ei ees muista sillon ko on "päällä" :D

Oon erittäin erittäin tyytyväinen ko oon päässy tähän asti ainaki kohtuu helpolla. Isot tsemppihalit teille kellä ei oo ihan helpoimmasta päästä tää oottaminen..... <3

Mä lasken raskausoireiksi kaikki mikä poikkeaa normaalista ja voi laittaa raskauden piikkiin. Mun suurimmat oireet on koko aikana ollut mahan ja tissien kasvu. Ekaa odotan.

Miten nukkuminen voi olla niin vaikeeta? Oon alkanu heräilee monta kertaa yön aikana. Ja sit on pakko nousta vessaan. Mut vessahädän takia en heräile. Ja tunnen/kuulen sykkeen vasemmas korvas. Kuuluu samalla tavalla, ku rankan urheilusuorituksen jälkeen. Flunssaki sit yritti tulla töiden alun kunniaks. Onneks en oo koskaan kipeenä, ni en kauaa joutunu kärsii flunssan oireista. Mut huomaa, ettei kroppa oo iha kunnossa muksun takia.

Mäkin kauhistelin tänään aamulla, yhdessä yössä tullut pigmenttiläiskä navan viereen !

Hei onko kellään löytynyt verta virtsanäytteessä? Mulla nyt kolmatta kertaa plussalla ja kyllä mietityttää mikä voisi olla syynä tähän.. Pitäis viikonlopun yli odottaa vielä toisia tuloksia että saataisiin ehkä vähän lisäinfoa mistä johtuisi.. En pääse koskaan eroon näistä kusitesteistä huoh! :D lapsesta saakka ollut todella paljon virtsatieinfektioita, nyt aikuisiällä onneksi ei juurikaan eikä raskausaikanakaan vielä kertaakaan. Syntyessä mulla oli toisessa munuaisessa reikä mikä nyt jo onneksi ummessa sekä yhden virtsajohtimen sijasta mulla onkin niitä kaksi että siinä taitaa olla syy lapsuuden jatkuviin tulehduskierteisiin mutta voisiko liittyä tähänkin hmm..

Käsittääkseni jo tosi pieni määrä saa pissanäytteen herkästi näyttään plussaa verestä. Raskaana ollessa limakalvot on tavallista verekkäämmät, joten jo nirhaumat voi ehkä saada plussan näytteeseen?

Voi väsymys, voisin mennä uudestaan nukkumaan parin tunnin hereillä olon jälkeen. Eikä lähes päivittäinen päänsärky helpota. :/

Mulon nännien herkkyys loppunut ja pystyisin jo makaamaan mahalla mutta nyt ne on alkanu vuotamaan... Ja siis maitoa tullee PALJON. Mä jo aattelin että alan pumppaamaan ja myymään sairaalalle... :D Välillä ihan nipistää tissin sivuun ja kun koskee niin maitoa turskahtaa. Jee....

Ja keskiraskauden hiki on tullut kans jäädäkseen. Ristus notta yöllä vaan valuu hiki, nytkin valuu hiki vaikka vaan istun... Että ei oo kylmä!

Olo on tällä hetkellä oikein hyvä, ainoastaan nännejä aristaa edelleen.

Ajattelin tähän ketjuun vähän positiivistakin välillä, eli hyviäkin raskaus "oireita" löytyy täältä!
Alkuraskaudessa tuli jäätävä finniräjähdys, mutta nyt ovat hävinneet ja iho ei rasvoitu samalla tavalla kuin ennen raskautta, esim. Meikki kestää aamusta iltaan korjailematta :joyful: normaalisti naama kiiltää jo ennen puolta päivää!
Aiemmin mulla ilmestyi myös navan ympärille mustia haituvia, mutta nyt raskausaikana ei ole ainottakaan ilmaantunut pois nypittäväksi! Oli vielä joku kolmaskin, mutta unohtui jo ennen kuin pääsin tänne asti..

Onko teillä mitään positiivisia oireita?

Mulla on finnit hävinnyt kokonaan. Ennen raskautta oli aina kuukautisten aikaan finniä naama täys... Joskus alkuvuodesta ollu viimeksi finnejä... :D

Karvoja kasvaa kyllä. Eilen löysin karvoja jopa nänneistä!! Mustia karvoja kasvaa linea negran sijasta ja koko maha untuvan peitossa.

Onhan noita positiivisempiakin. Just finnit vähentyneet, ja ne parantuu nopeemmin. Ruokahaluttomuuden takia oon ruvennu kokeilee erilaisii ruokii, ni syön monipuolisemmin. Hmm.. Mun kynnet. Ei jeesus, ne on lähemmäs sentin mittaset ja vahvat. Ennen ne lohkes ja liuskottus hetkessä. Hiukset on paksummat, sanoi parturi mitä tahansa :D Jopa mies huomas. Empatia kyky on "normalisoitunut": pystyn sanoo asioista murehtimatta, et loukkaanko jonkun tunteita.. Mitäköhän muuta :P Ai niin.. Nännit ei oo enää niin herkät :)
Negatiivisia on sit satunnaiset menkkamaiset kivut ja mun mielestä liian isot tissit.

Positiivinen oire mullakin, hiukset rasvottuu tosi hitaasti! Hiusten puolesta riittäs et käy suihkusa 3 päivän välein. Ennen raskautta ainaki joka toinen päivä mut jos joku "tärkiämpi" meno ni piti pestä joka päivä. Ja vielä imetysvaiheessa todellaki joka päivä, se hiusten rasvottuminen oli ihan älytöntä. On kyllä helppoa nyt sen puolesta :D

Mulla hei kans on toi että hitaammin rasvoittuu. Aiemmin pakko pestä päivittäin ja nyt riittäisi joka toinen päivä.

Kasvaako muilla maha sellaisina sykäyksinä? Minulla tuntuu tulevan aina loppuviikosta kauhea kasvuspurtti, päivässä kasvaa maha hirveästi. Mulla on nyt alkanut tällä viikolla mahan kasvamisen myötä napakin venyä. Se on aina ollu tosi pieni, sellanen, ettei todellakaan sormi mahdu sisälle tai mitään, mutta nyt se on jo ihan eri näköinen. Lisäksi nännit ovat nyt jatkuvasti pehmeät ja kutisevat, ja tänään niistä tuli pari pisaraa jo maitoa. Toivottavasti ei kauheasti ala roiskua vielä muutamaan kuukauteen :D

Ite en huomaa tota kasvua mut aina ku kattoo niin tuntuu että toi maha on ihan valtava jo ja muuttuu vaan suuremmaksi koko ajan :D

Takaisin