Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite ainakin olen ymmärtänyt että suonenvedot on normaaleja raskausaikana.. Itellä myös on sen tyylistä päivittäin mutta pahimman terän noista kipuiluista vie magnesium onneksi.

Mulla myös ollu suonenvetoja raskauksien aikana, etenki just pohkeissa.. Kait se siis kuuluu tähän:S

Mulla on tällä hetkellä oirena arat ja kipeät rinnat, väsymys toisinaan ja välillä iskee yhtäkkiä ripuli ja sit välillä on normaalia ja välillä ummetusta :D Onneks ei oo pahoinvointia kuin silloin, jos ei oo syönyt vähään aikaan :)
Rv 9+3

Omituinen paineen tunne minulle tullut tuonne alavatsalle. Niin voimakkaana että heräsin yöllä. Pahoinvointi iskee nykyään iltapäivällä ja rinnat edelleen arat. Rv 6+4

Tänään tai no muutamana aiempana päivänäkin ollut melko vähä oireista pahoinvoinnin kannalta. Tänään ei oo vielä ollut pahoinvointia, mut tuo "tyhjä olo" vatsassa vaikka just syönyt niin on ärsyttävää. Eli onks tää nyt ns. kestonälkä. Esikoisesta loppui olot rv11 ja huomenna alkais rv10..

8+6

Kahtena päivänä olen kokeillut ottaa berex tabletin pahoinvointiin ja se tuntuu oikeasti auttavan. Näinä berex päivinä en ole tuntenut etomista ensinkään. Tänään koitin taas olla ilman ja heti etoo jos tuntuu että nälättää.

Se on auttanut myös, että syön 2 tunnin välein, radi periaatteella. Ei alkuunkaan niin huono oli kuin kebabbi päivänä :-D

7+3

Mun nännit räjähtää kohta. En oo koskaan kokenut mitään tällaista :confused: Ihan ku joku iskis jääpaloja ja kylmiä neuloja rintoihin.

Täällä taas ykäiltiin. Mut taitaa nää olot helpottua kuitenkin juuri samoilla viikoilla kuin esikoisesta! :gen014Vielä enää viikko, jos kestää yhtälailla! Nyt oiskin 5vkoa takana!

Mulla on ollut n. Viikon tosi etova olo, en oo oksentanut, mutta miten voikaan olla huono olo! Tänään päätin kokeilla, kun muistin ostaneeni matkapahoinvointi rannekkeet tulevaa laivareissua varten, että toimisiko ne mulla tähän oloon ja KYLLÄ! On niin paljon parempi olo :)

Täällä ei oo vieläkään väsymystä, turvotusta ja pissahätää kummempaa oiretta. Tänään oli kyllä tosi nälkä kun oltiin puistossa esikoisen kanssa ja tuli taas sellainen tyhjä fiilis:grin nyt vihdoin lukaisin kunnolla esikoisen odotusajalta kirjoittamani fiilikset, rv 6+6 luki että järkky pahaolo ja väsymys. Vielä ei oo väsyny ollut niin pahaa, tosin epäilen ettei kaikki väsyoireet tunnu nyt edes niin pahoina kun en ole töissä pitkiä päiviä. Toki esikoinenkin pitää vauhdissa :) nyt mennään rv 5+3

En tiiä pitääkö huolestua vai ei kun on aika kovat menkkatyyliset jomotukset että meinaa yrjötä :( ei ole kyllä kertaakaan näin kovasti jomotellut

Oikeesti tää pahoinvointi on nii peestä!! :( töissä en oikein voi oksentaakkaan kun nii kiireellistä ja kokoajan pitää seisoa paitsi tauoilla niin hyi.. Aina kun kotiin pääsee nii heti pönttöä halailemaan :( mitenhän tuo pahaolo pysyisi töissä kurissa ? Napostelu ei töissä onnistu :)

Itellä ei kyllä mikään tehoa ja mikään ei maistu :( ja pitäis mennä torstaina lentämään miehen kanssa turun ympäristöön. Saa nähdä miten onnistuu jos on jatkuvasti oksetus, kun tommosessa pienessä koneessa tuppaa pikkasen huimaamaan. Koitan vaan levätä paljon ja juoda vettä, mehua, limsaa ja mitä vaan saan alas.

Minä ostin apteekista pahoinvointirannekkeet ja eilisen illan oli sitte käsissä nii kyllä ne ehkä vähän autto, sain syötyäkin sitten, mut piti kerran käyä oksentamassa silti...

Mulla on kanssa nuo pahoinvointi rannekkeet olemassa. On mielestäni auttaneet. Ovat koko ajan ranteissa yöt ja päivät. Ja tää turvotus on ihan jäätävää, ihan kuin olisin viimeisilläni. :/

Mua etoo jos on nälkä, mua etoo jos oon täys, mua etoo jos en syö, mua etoo jos syön. Periaatteessa mua etoo koko ajan. Vähän kun olisi vetänyt pari rasvaista hodaria ja käynyt vuoristoradassa - siltä mun vatsassa tuntuu jatkuvasta :wtf: Mä oon jo niin tottunut tuohon huonoon oloon että en muista mikä on oleminen ilman huonoa oloa...

Mutta uusin viime viikon oire on itkeminen. Itken ihan JOKA ASIASTA. Ei kiesus. Eilen kattelin Pohjantähden alla ja taisin itkeä ekasta minuutista vikaan. En yleensä siis ole kovin tunteellinen.

Mulla auttaa, kun painan peukulla akupisteeseen. Eilen piti kokeilla, kun en jaksanut kaivaa muuttolaatikoist enää niitä rannekkeita.

Takaisin