Mulla kans on ollut selän kanssa ongelmia edellisissä raskauksissa. Vielä ei toisaalta ole ollut muuta kuin huonossa asennossa nukkumisessa ongelmia. Yleensä alkanut siinävaiheessa selkäkivut kuin ollaa päästy puoleen väliin. Pahimmillaanmut on joutunut mies nostaan lattialta ylös, eli varmaan tietää ettei loppuun asti pysty töitä tekeen, kun pitää pystyä työskenteleen lattiatasostakin.
Mä oon ollu jo pidemmän aikaa hyvin vähäoireinen. Pahoinvointia ilmenee lievänä harvoin, yleensä silloin jos en ole muistanut syödä. Autossa tulee paha olo helpommin kuin ennen. Jonkun verran väsyttää, mahasta nippailee ja turvottaa, siinäpä ne :) Oon päässyt harvinaisen helpolla! Kuvittelin että oksennan 24/7 mutta empä oo oksentanut kertaakaan koko aikana.
10+2
Sävel, tässä kohdin (viikolla 11) alkaa usein ainakin pahoinvointi helpottamaan. Mulla sama, pari päivää sitten loppui pahin pahoinvointi ja olo tuntui pirteämmältä - kunnes sitten eilen unohdin/en pystynyt syömään lounasta ja siitä lähtien olo on vieläkin ollut heikko....:/ Nyt viikot 10+6!
Ihan jäätävä väsymys täällä. En ikinä nuku päikkäreitä mut nyt pakko nukkua joka päivä. Päivällä lasten vielä ollessa hereillä ni meinaan nukahtaa lastenhuoneen lattialle(pari kertaa oon torkahtanukki) sit lasten mentyä päikkäreillä heti itekki.
Toinen ni ihan KAUHEEN iso turvotus päällä!! Meinas ihan hävettää viime la ko ystäväpariskunta oli käymässä(en vielä halunnu paljastaa tätä) ni ihan jäätävä maha. Sillon oli siis vasta rv 6+6. Saattopa arvata:D ihan ku olis puolessa välissä jo raskaana! Normaalisti ei juurikaan oo mahaa. Ehkä ootan kaksosia mulla on kaksossiskot ni kait voisin itekki saaha kaksoset? En oo käyny varhaisultrassa enkä varmaan käy, jännällä ootan np-ultraa!
Mulle yks entinen asiakas kanssa sanoi että oikein hehkun.. Nauroin hieman siinä sit vaan vastaukseksi mutta meinasin sanoa että ei ku se on vaan tuskaa pahoinvoinnin takia :DD
Ei oo tullu oltua nyt hirveesti täällä foorumilla kun se varhaisultra säikäytti viime viikolla.. ( ei löytynyt syke) mutta nyt ei auta ku ootella vielä reilu viikko uutta ultraa. Mitään vuotoa ei onneksi ole ollut eikä kipuja ja raskausoireet on pysyneet. Huono olo jatkuvasti päällä mutta muutaman kerran vain olen joutunut oksentamaan. Tosi kova väsymys myös sekä turvotus. Itsellä kuitenkin varma olo että raskaana olen joten kai se siihen oloon täytyy luottaa ettei liikaa stressaa :) nyt pitäisi olla rv 8+0 :)
Olin tänään äitikavereiden kanssa puistoilemassa kera lapsien. Siellä, yleisellä paikalla, iski se tunne mitä oon pelännyt eli tuli se tyhjä tunne vatsaan ja etova olo. Jos ei olisi ollut vettä mukana niin en tiedä miten olisi salassa pysynyt :D nyt taitaa alkaa kausi että oltava aina pikkueväät mukana :)
Muutenkin tämä kokoaikainen nälkä on järkkyä. Juuri söin ja taas nälän tunne. Ja vähän etookin, oli sitten syönyt tai ei.
Mulla tota tyhjää tunnetta ajoittain. Mulla sen aiheuttaa liian suuret annoskoot tai siis.. Ei ne kovin suuria oo ikinä ollut, mutta annoskoon pienentäminen ja usein syöminen 2h välein ainaki auttaa.
Sama mullakin auttaa :) tänään tuli syötyä puurot klo 8 ja lounaalla oltiin vasta puolen kahdentoista. Pieni eväs olisi puistossa tehnyt terää mutta sehän unohtui :P
Minulla on myös koko ajan nälkä ja pakko syödä. Todella ärsyttävää, kun on tottunut syömään ehkä kolme kertaa päivässä, nyt pitää syödä kolme kertaa tunnissa. Lisäksi käytännössä katsoen kaikki ällöttää, joten syöminen on kauheata pakkopullaa. Edes suklaata tai jätskiä ei tee juurikaan mieli, vaikka normaalisti voisin syödä niitä loputtomasti.
Tänään soitin neuvolaan ku hulluksi tässä meinaa tulla ku ei pysty enää rentoutumaan... Huomiseksi sitten sain jo ajan! Saa nähä miten se uni yöllä tulee :) jospa se viikossa olisi sen verran kasvanut et sykekkin löytyy <3 ja jos huonoja uutisia tulee niin Mielummin nyt entä myöhemmin..
Mä en kestä tätä pahaa oloa. Oksentaisin ees mutta ei. Närästys on jotain aivan jäätävää ja sen takia ei tahdo ruoka upota yhtään. Tuntuu, että tää vaan pahenee viikko viikolta. Mies kaipaa läheisyyttä ja mun tekee mieli vaan maata sohvalla ja voida pahoin.
Sanoinkin sille, että seuraavalla kerralla kun se on oksennustaudissa niin lupaan lääppiä sitä jatkuvasti niin katotaan mitä tykkää. Kuulema tykkäis. En usko.