Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä ollaa joka päivä yrjötty enemmä ja vähemmän. Mut tää jo kuuluu mun elämää. Alkoi rv5 ja koht jo rv10 (ens ke) :grin

Täällä uuteena oireena nenän tukkoisuus, aikasemmin oli vaan aamuisin munt nyt koko päivän :/ inhottava

Täällä on huono olo voimistunut, samoin väsymys mut tissikipu sen sijaan on ainakin tänään melkein kadonnut :) onhan sitä jo reilu pari viikkoa kärsittykkin :p seksihalut viimepäivinä palanneet voimakkaina :p
Rv 6+4

Tänään aivan järkyttävä väsymys, vaikka 14h yöunet nukuin ja heikottaa kauheesti. Tuntuu et koko aika ois verensokerit alhaalla eikä ois nukkunu. Huono olo ei oo silti iskenyt...tosin vasta nyt alkaakin olla nälkä joten kai sekin sieltä kohta ilmaantuu!
Rv 9+0

Kolme viime päivää on mennyt niin, että olen suoraan töistä mennyt makaamaan sohvalle ja lojunut siinä nukkumaan menoon asti. Väsyttää ja etoo. Ehdin jo tottua oireettomuuteen, mutta nyt ne sitten taisivat täälläkin alkaa. Lisäksi maha toimii niin, että aamulla kaikki on ok, mutta ensimmäisen lämpimän aterian jälkeen vetää ihan löysäksi :( sen jälkeen alkaa myös väsyttää ja paha olo velloa. Onneksi ei sentään siinä määrin, että olisi oksentamaan joutunut. Tänään 9+1.

Mun ei onneks ihan hirveästi ole oireita. Tissit on kipeet ja ihan järjetön väsymys (aika-ajoin).. Tänään ois töissä tehny mieli itkee kun väsytti niin lujaa! Onneksi ei oo joka päivä yhtä paha!

Tissit ruvennu herumaan maitoa :-o nyt jo...?? Mut kai sillä vaikutusta että on aiemmin imettänyt. Ja siis ei sillei valu...mutta muutama pisara välillä kuivuu rintaan. Onko muilla vielä?

Täällä on alkanut yöllä vessassa ravaaminen. Ja herään ihan hirmu aikaisin. Normaalisti tykkään nukkua pitkään.

Pissattaa pissattaa ja vielä kerran pissattaa. . Sit tulee kaikenmaailman mielitekoja, mut en niitä aio kuunnella :D

Lonkat on kipeät ja polvet.. Vähän kyllä kaikki muutkin nivelet reistailee ku teen paljon käsitöitä :)

Ällötys, väsymys. Näitä oireita on kyllä ollut viimeset 2 v. stressin takia, mutta nyt taitaa raskaus voimistaa.

Pissalla joutuu juoksemaan öisin (mikä on mulle epätavallista). Uusimpana on rannekanavan oireyhtymä joka ilmeisesti on yleinen raskaana olevilla naisilla. Kuvotus on vaan vahvistunut ja nyt on paha olo melkein 24/7. Ei auta ruokailu tai sitten en vaan osaa syödä oikeita asioita.

Mulla on paha olo vaan pahentunut. Samoin väsymys. Ja palelee ihan koko ajan!
En todellakaan pysty syömään tervellisesti, joten syön tosi randomilla vaan sitä mitä tekee mieli ettei paha olo pahene. Suolakeksit on uusin juttu, joilla selviää hetken. Muttei niitäkään voi ihan koko aikaa syödä.
Yritän nyt siis vaan selviytyä nää viikot ja vedän ruokavalion uusiks kun tää järkky olo loppuu! Niin siis elättelen toivoa että kuvotus loppuu kolmen kuukauden rajapyykin ohittuessa niinkuin edellistenkin kohdalla, mutta eipäs sitä ikinä tiedä....:/

Mullekin on vihdoin ilmestynyt sitä kuuluisaa pahoinvointia, tosin aika lievänä. Vaan kerran oon ollu lähelläkään oksentamista. Ja tissit on niin kipeet etten pysty nukkumaan mahallani.

Mullakin pahoinvointi lisääntynyt. Oksettaa koko ajan, varsinkin nälkäisenä. En ole oksentanut, mutta inhottavaa silti. Voi loppuisipa jo! Lisäksi olen alkanut epäillä, miten jaksan uuden vauva-ajan.. Huoh, Ei ihan superfiilikset.

Mullakin tissit tosi arat, toivottavasti ei ihan koko raskausaikaa kestäis :dead: Ja kaamea väsymys! Nukkuisin varmaan 24/7, jos työt ja koira ei velvoittais!
Onko pohkeiden ja jalkapohjien suonenvedot raskauden yksi oire, vai johtuukohan ne nyt jostain muusta? Muutaman kerran nyt herännyt yöllä kaameaan suonenvetoon, joskus alkaa jo ennen nukkumaanmenoa.
Ja tämä turvotus.. :wtf:

Takaisin