Mä olen ollut viimeisen viikon niin pahoinvoinnin kourissa, että en ole edes jaksanut paljon kirjoitella, pelkästään lueskellut minkä on jaksanut. Ihan järkyttävää ollu. Tänään oon pitkästä aikaa saanu yllättävän "paljon" syötyä. Pari tuntia sitten tapahtui jotain tosia pelottavaa, noustessani sohvalta tunsin kuinka jotain lorahti housuihin, äkkiä vessaan katsomaan, ja kyllä vaaleanpunaoranssia vettä oli lorahtanut pikkuhousun suojaan:'( todellinen pysähtyminen, "oliko tämä nyt sitten tässä?" Istun pöntölle ja sitä lorisee kuin pissaa pönttöön noin desi pari. Rahouttelen itseäni, onneksi sisko sattui olemaan meillä ja tuki ja rauhoitti paljon. Sama toistui siteeseen vielä muutaman kerran, mutta vähäisempänä, ja aina kun sitä oli lorahtanut ja pyyhin sen pois, niin ei paperiin mitään vuotoa jäänyt.. Mulla löytyy samantapainen kokemus keskimmäiseni raskaudessa viikolla 11 ja alku aivan sama, mutta yltyi ihan kirkkaaksi vereksi jota todella lorisi pönttöön aivan järkyttävästi..sekin vuoto raihottui saman päivän aikana ja jäi vaan ruskeaa vähän pyyhittäessä , seuraavana päivänä np-ultra jossa kaikki hyvin! Ja nyt tuo täyttää neljä vapun jälkeen <3 No mulla tilanne nyt rajoittunut vuotoa ei oo reilu tuntiin näkynyt, ja boplerikin oli puolellani ja löysin pienen sydämmen sykkeen kunnolla ekan kerran, tosin kuului kaukaa vielä, että sai tarkkaan kuunella, että erotti, mutta syke näytti mainiosti 140-160 ja pieni musta sydän vikkui näytöllä kerroin, että syke havaittu, taajus vaan heikko. Kyllä helpotti! Mutta myös vielä pelottaa :/ Tälläinen avautuminen nyt sitten tänne, ken jaksaa lukea :D