Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verikokeisiin!!! Ja neuvolaan soitto! Mut laitettiin samantien kokeisiin kun tänään lääkäri äkkäs kysyä kun raavin kämmeniä!Nonni, yksi oire tulee ja toinen lähtee (kopkop).. Nivunen näyttää helpottavan. Tiedä lie mikä sille tullut. Mutta nyt kutiaa jalkapohjat ja kämmenet ihan hirveesti. Olen bepanthenia laittanut kumpaakin.. Mutta käsiä hiukan helppaa.. Mutta jaloissa tuntuu niiiiin että, en tiedä mitä vasten niitä rapsuttaisin..
Milläs viikolla meet? Josko enteilis vauvan syntymää!Mikähän tämä on..
Ylävatsaan kipristellyt tänään liikkuessa, vatsa sekaisin, jonkun verran harjoitussupistuksia koko päivän, oksettaa ja heikottaa.![]()
Kävin kyllä aamulla neuvolassa, jossa kätilöopiskelija pitkään tunnusteli kohtua ja vauvaa. Mahtaiskohan johtua siitä?
No sit varmaan vaan mahatautia.. sitä on liikkeellä kans... tsemppiä!Toivottavasti ei. Nyt menossa vasta 32+3.
Tuuthan sit kertomaan mikä oli "tuomio"? Itsellä sama edessä nimittäin kun labra maanantaina..Moi taas,
Hieman meni päivä koomassa. Oli väsymystä perhevalmennuksen jälkeen..
Sain tosiaan iltapäivällä sen maksa tuloksen, joka oli 18/45 eli normaali. Ei siis johdu maksasta. Huomenna saan tyksissä tehdyn tuloksen sappiarvoista, joten niitä odotellessa. Edelleen kutina jatkuu. Otan yöksi allergialääkkeen helpottamaan unta.
Huh, Tilkku. Se lienee hyvä uutinen, ettei johtunut maksasta? Jospa se toinenkin arvo olisi kunnossa, ja kutina hellittäisi ihan vaan niillä allergialääkkeillä. :)
Tuuthan sit kertomaan mikä oli "tuomio"? Itsellä sama edessä nimittäin kun labra maanantaina..![]()

No mulla ei ihan niin paha oo. Mut kummiskin häiritseväTsemppii venailuun jos kutina on kova! Ei ole meinaan mikä ihana tunne kun kutisee jalat ja kädet. Itse sain luvan ottaa ihan heinixiä, jotta pystyn nukkumaan..
Kyllä se iho venyy ainakin jos turvottaa.