Täältä löytyy kans Nessu toi sun kuvailema harjakatto. Ollut jo ainakin toukokuusta asti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko jo selvinnyt mitä mahtaa olla? Mulla vastaavanlainen vaiva eli toisen rinnan alla ylämahassa kosketusarka kohta (mutta ei kipeä jos ei koske) ja jos makaa jommalla kummalla kyljellä niin sitten alkaa poltella. Helpottaa kun nousee ylös.
Tää sun pieni touhuuminen kuulostaa ihan multakin! Vaikka olis kipeet paikat niin makaan sen hetken ja sit ihan huomaamattani rupeen tekeen jotain :DDKuulumisien päivitystä: Edelleen sairaalassa vuodelevossa. Olin jo hilkulla päästä tänään kotiin lepäilemään, kun kohdunkaula oli palautunut juuri siihen kriittiselle 2,5cm rajalle. Gyne otti kuitenkin jotain testejä ja niistä se liuskatesti, joka vähän ennustaa synnytyksen mahdollisuutta seuraavan 1-2 viikon sisään, olikin plussalla. Eli täällä siis jatkuu vuodelepohommat, kun ei kukaan haluais, että vauva vielä näillä viikoilla (32+0) syntyisi. Tiistaina vissiin tsekkaillaan seuraavan kerran ja katsotaan jatkoa, mutta gyne sanoi suoraan, että kannattaa varautua olemaan koko ensi viikko täällä. Ja ainakin 2 viikkoa on lepoa, joko täällä tai kotosalla. Mut hyvä toisaalta olla täällä, koska itseni tuntien kotona tulee kuitenkin se "jos mä nyt vaan ihan vähän tästä nopeasti imuroin/käytän koiraa ulkona/pesen pyykkiä/järjestelen kaappeja, eihän siitä haittaa ole kun muuten huilaan ja ei mies joudu ihan kaikkea yksin tekemään" -fiilis. Täällä tulee oikeasti levättyä.