Mulla on siis tätä vuotelua ollut viikolta 20 ja sitä on tutkittu milloin missäkin (sairaalassa, eri lääkäreillä, gynellä ym) eikä syytä ole milloinkaan löytynyt. Yksikään ed.mainituista tutkivista tahoista ei pitänyt sitä hälyttävänä, vaan aina sain jatko ohjeeksi että jos tulee KIRKASTA veristä vuotoa/muutoin todella runsasta vuotoa, sitten yhteys polille.
Tuota vuotoa tullut siis välillä parin päivän välein, välillä pari viikkoakin pois ja sitten taas tulee. Ei mitenkään runsaasti, mutta pikkuhousun suojaan ja pyyhkiessä, kerran holahti vähän pönttöön. Siitäkin kävin heti tutkimuksissa, ei mitään löydy, ei ollut kuulemma vakavaa.
Niinpä en itse jaksa niiiin kuollakseni huolestua (toki jonkin verran kuitenkin) enää tuosta ruskeasta vuotelusta, pakko ollut asennoitua että tätä tää on varmaan kunnes synnytän
Mutta niistä yli viikon jatkuneista suht.kovista menkkakivuista sekä siitä lauantaisesta monen tunnin yhtäjaksoisesta kiputilasta tuolla kohdunsuulla (??) huolestuin kyllä todella. Nyt olen pari päivää yrittänyt ottaa niin rauhallisesti kun suinkin kykenen, ja menkkakipuilu on rauhoittunut, joskaan ei kokonaan poistunut.
Supistelua muuten ei ole, muuta kuin iltaisin täysin kivuttomia harkkasuppareita.
Veikkaan että siellä kohdunsuulla tapahtuu ehkä jotain, tai sitten tää on jotain endoon liittyvää (mulla ennen raskautta tehty laparoskopia jossa löytynyt vähän endoa ja toisesta munasarjasta dermoidikysta) koska kipu on tosi samanlaista kun oviksen/menkkojen aikana.
Jos nää kivut tästä taas yltyis, varmasti soittasin tästä oppineena suoraan äippäpolille, he ehkä siellä osaa sit sanoa viimeisen sanan kannattaako tulla näytille :)