Simpsakka
Näppärä viestien naputtelija
Mulla kans alkaa hengästyttään ihan jotku pikku jutut mistä ennen en oo hengästyny ollenkaan kuten portaissa kävely :D muutaman kerran syke ollu nii korkeella ku ois tehny jonku isommanki urheilusuorituksen!
Mie en osaa oikeen noihin repäisykipuihin salilla sanoa mitään.. luulisin että omaa kehoa kuuntelemalla jos joku tuntuu pahalta/epämiellyttävältä niin sitte jättää semmosta liikettä vähemmälle tai keventää. Mulla ei oo vielä ollu noita repäisykipuja..
Mie en osaa oikeen noihin repäisykipuihin salilla sanoa mitään.. luulisin että omaa kehoa kuuntelemalla jos joku tuntuu pahalta/epämiellyttävältä niin sitte jättää semmosta liikettä vähemmälle tai keventää. Mulla ei oo vielä ollu noita repäisykipuja..
Viime kerralla toi maitovaihe alkoi "vasta" vkolla 9, enkä olisi todellakaan sitä vielä halunnut. no, parempi kai, et liian aikaisin kuin ei ollenkaan... Pakko mennä ostamaan liivinsuojia tänään. Pyörrytyskin on tuttu juttu, verenpaine ja hemoglobiini on tosi alhaiset. Rautatableteista saan aivan mielettömät vatsakivut, mut onneks on se yks litku, jota neuvolansetä suositteli edellisessä raskaudessa. Maistuu superpahalle, mut toimii.
Mulla on tissit kipeytyny ihan kauheesti ja väsymys vaan jatkuu. Toivon ettei toi pahoinvointi ala nyt todenteol, tai olis sit ees vaan iltaisin.