Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja isla80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla on kanssa levottomia unia ja heräilen yön aikana muutamia kertoja. Usein herään sitten noin tuntia ennen kelloa hikisenä enkä millään meinaa enää saada unen päästä kiinni.

Omppulainen olikin vissiin bongannu mun ultrauutiset tuolta toisesta ketjusta :)

Mulla on myös kuumeista oloa, mutta kun vihdoin mittasin, lämpö 35,8!! Täh?? Sama tulos myöhemminkin eli en usko mittausvirheeseen.

Mulla on järkky närästys alkanut, onko kohtalotovereita?

Olo on tosiaan raihnainen ja heikko..voi kun vois nukkua jonnekin vkolle 12 asti..

Suvetar, muakin pikkuhiljaa alkaa närästämään! Ei onneks ole vielä kovin pahasti, mutta melkein koko ajan pientä närästysoloa :p

Ja täälläkin levottomia unia! tuntuu, että näkee niin villejä unia koko ajan, että ei oo yhtään levännyt olo aamulla! Unissa oon koko ajan menossa minne saattuu ja kaikkee outoo tapahtuu, myöskin aika "todellisen tuntuisia" osa unista. Unet jäävät vielä muistiin tavallista paremmin :hilarious:

Kamalan kylmä koko ajan, varsinkin silloin kuin muilla on niin kuuma :grin

Sekä "kuume"/lämpö edelleen koholla, juuri mittasin 37,6 astetta.. :facepalm:

Mulla edelleen suht oireeton olo, varsinkin jos vertaa siihen, mitä oli plussan aikoihin. Kohta mennyt viikko oireiden hiipumisesta. Eilen aloitettiin lugesteron-kuuri varmuuden vuoksi tiputtelun takia, ja se on sitten tuonut takaisin joitain oireita (turvotus, pitää pitää huolta verensokerin tasaisuudesta parin tunnin välein, väsymys jne), mutta nämähän on "feikki-oireita", joten vaikea suhtautua :D Rintojen ja kohdun kivut ovat melkein ainoat jotka ovat jääneet alkuoireista "vaivaamaan".

Mulla on suht oireetonta, vähän väsymystä ja joku haju voi vähän etoa välillä. Mutta... pinna on kyllä kireellä! Voi luoja et menee hermot helposti! Tänään aamulla sain yhden ärsyttävän työhön liittyvän sähköpostin ja sain kyllä kirjoittaa vastauksen moneen kertaan ja purra huulta että vastaus oli jotenkuten asiallinen. Saamani viesti ja vastaukseni menivät myös esimiehelleni ja siksi oli todella oltava tarkkana sanavalintojen kanssa... Mutt kyllä sisällä kiehui ja kierrokset nousi.

• Tykkään
Reaktiot: Siv
Hyvä kuulla että lämpöily on normaalia. Itsellä se oli vain parina iltana peräkkäin kuumeinen olo, nyt on ollut ihan ok olo jo, tai sitten olen vain jo tottunut tähän olotilaan. Tosin on ollut niin kiire työreissulla ettei paljon ole ehtinyt miettiä että miltä tuntuu. Sitä vain sammuu sänkyyn 9 aikaan ja aamulla taas kuudelta ylös. :D

• Tykkään
Reaktiot: E.m
Mä kans näin viime yönä omituisia seksiunia ja muutenkin outoja ja vähän ahdistaviakin.
Naurattaa kyllä Janna75:n viesti myös, mä niiin tunnistan ittessäni kans ton pinnan kiristymisen ja etenkin läheisten suhteen. Huomenna pitäis äidin tulla tänne ja jos se ees vihjailee jotain raskauteen viittaavaa niin varmana räjähtää koko kerrostalo. En haluis vielä kertoa kovinkaan monelle ennen ultraa. Pelottaa miten (jos kaikki menee hyvin) jaksan äidin ja veljen vaimon hössötystä sitten kun on aika kertoa niille. Nyt tunnun kaipaavan vaan eniten omaa rauhaa, sänkyä ja tätä foorumia (sekä raikkaita hedelmiä). :)

Kirjoitin muuten sen vastauksen sähköpostiin kotoa läppärillä ja mies oli kans kotona. Hän tuli huolestuneena keittiöstä olohuoneeseen ja sano vaan "keep it civil"... Mun läppärin näpyttelystä kuulemma kuuli kuinka tuohtunut olin! :D

• Tykkään
Reaktiot: Siv
Nenä vuotaa koko ajan.. Kerran on ollut huono olo ja lohen haju yökötti, muuten ei muuta kuin jotain tuntemuksia munasarjoissa. Ai joo, ja yks hurja seksiuni! :D

Ja palelee!

Verinen vuoto! :O Illalla ennen nukkumaan menoa tiputtelu yltyi veriseksi vuodoksi. Samalla iski huimaus ja pahoinvointi jotka kestivät kunnes menin makuulle. Kipujakin oli. Vuoto loppui aika pian, jatkui ehkä 15 min, ja nyt tiputtelee aiempaan tapaan. Jos olisi ollut pelkkä vuoto, olisin ehkä ajatellut, että ehkä tämä nyt kuuluu tähän raskauteen, mutta kun oli ne huimaukset ja pahoinvoinnit ja kivut, niin tuntuu siltä, että tuo oli lopun alkua. Toisaalta, minähän aloitin keskiviikkona lugesteronit juuri tiputtelun vuoksi, ja niistäkin voi olla sivuoireina edellämainittuja. Joten, en taaskaan tiedä missä mennään. Pitää ottaa hetki kerrallan. Jos tämä menee kesken, niin toivon, että se itsekseen tulisi ulos eikä uusi kkm.

Mulla oireet oikeestaan kaikonneet, kun iski ankara flunssa. Yksi päivä kun juoksin bussiin, tuli huono olo vatsaan ja alkoi supistaa, vatsa meni kivikovaksi. En pysty kohta enää nukkuu vatsallaan kun tuntuu kova pallo mahassa, mietin koko ajan voisko tää olla sittenki pidemmällä kun 6+5 ja, että entä jos tulossa onkin kaksi:nailbiting:

Aaaapuva! Työkaveri mainitsi just mun vatsasta! Onneks on luotettavaa tyyppiä. En edes itse tajunnut, kuinka turvonnut olen tänään vaikka löysemmät vaatteet onkin päällä.. :woot:

Mulla on nii kauhee olo aamut /aamupäivä etten vieläkään pysty lähtee kauppaan... paljo semmonen pahoinvointi ranneke maksaa ? Oon yrittäny halailla pönttöö että oksennan vaan ei tuu mutta silti oksettaa koko aika :( iha kauheeta..

Voi Thelma, kyllä sua nyt koetellaan. Koska sulla olikaan se seuraava ultra?

Mulla menossa vasta 4+5.
Ei muita oireita kuin väsymys.

Edellisistä pahoinvointi on alkanut joskus viikolla 6, joten hetken vielä voi nauttia aamukahvista.

Tema, seuraava ultra on 29.2, joten puolitoista viikkoa pitäisi odottaa. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että maltan ihan hyvin odottaa, voin seurata tilannetta mihin se ehtii kehittyä. Toisaalta olen vähän epävarma siitä, pitäisikö lugesteronia vielä ottaa jos siellä ei ole elämää, eli ehkä pitäisi soittaa ensi viikolla ja pyytää neuvoja. Mutta onhan tämä voimia vievää, ja on sellainen tunne, ettei terveen raskauden pidä olla tällainen - onko se sitten psyykkistä vai objektiivinen tosiasia, vaikea sanoa..

Thelmalle tsemppiä että on harmitonta!
silene onko sinulla ultraa tulossa ennen vko 12?
Varmaan täytyy koittaa saada ultra ekan neuvolakäynnin yhteyteen, en kestä epätietoisuutta vkolle 12 asti. Yksityiselle en ajatellut mennä, kun raha on melko tiukassa tällä hetkellä.

Takaisin