Mulla on taas sormukset sormessa, jeeeee!! Ja myös niissä raskauksissa, missä oon eniten turvonnut, niin turvotus on jäänyt nilkkojen/säärien ja sormien alueelle... Ja kasvojen, mut oon mahtunut ihan mun normaalikoon äitiyshousuihin loppuun asti. Ei oo tarvinnut ostaa kokoa isompaa missään vaiheessa.
Mut kertokaa kokemuksia näön huononemisesta raskausaikana. Mulla on joka raskaudessa näkö huonontunut aavistuksen, mutta väittäisin, että max -0,25/silmä ja palautunut raskauden jälkeen. Ja se huononeminen on tapahtunut vasta joskus puolivälin jälkeen. Nyt kuitenkin huomasin jo ihan ekoilla viikoilla näön huonontuneen selvästi, varsinkin oikeassa silmässä.. Ja niin ekoilla viikoilla, että en oo lopulta varma, et oisko huonontunut jo aiemmin, että sit vaan satuin kiinnittämään siihen enemmän huomiota. Mut nyt tuntuu, että vielä siitäkin on huonontunut ja mutulla sanoisin, että nyt on hajataitto lisääntynyt... Pärjään kyllä, mutta häiritsee se silti. Mitä ajattelette, kannattaako mun mennä optikolle vai mitä tässä pitäis tehdä..?